doe ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon bewegen en er is niks aan de hand.
hahaha, hoe ziet jouw moeder eruit (en bereid je wellicht voor)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik word bang als ik dikke mensen zie, dat ik ook ooit zo word.___
vandaar oke doeiii
Nadat je dat zo'n 74478 keer herhaald hebbt denk ik dat we het wel wetenquote:
Die gast doet zichzelf tekort. Kortzichtige mensenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAJOO BOZE TUK ENZO!@!!!!!!!! WAJOOOO
Tvens; op school noemt zo'n kind me nu linkse marrokanenknuffelaar omdat ik zei dat hij zijn fasistische smoel moest houden omdat hij zei dat Geert Wilders geweldig was en dat Moslims allemaal het land uit moesten en zo nodig de doodstraf weer moest worden ingevoerd.
Dit doet dus geen afbreuk aan mijn karma.
En nu vinden Coban en MK mij cool enzo
En ja het is echt gebeurd.
huh watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
hahaha, hoe ziet jouw moeder eruit (en bereid je wellicht voor)
Oke goedzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doe ik
ik heb net gejogd
Maar toch
gebruikten de Ninja's ook. is tlade seclet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wasabi in je oog doet soberso pijn.
Eerste keer dat ik dat zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Nadat je dat zo'n 74478 keer herhaald hebbt denk ik dat we het wel weten
Tevens deel ik je mening.
Grgr
Sommige nummers wel ja, maar niet levelsquote:
aan je ouders kun je toch zien hoe je zelf later wordt (dik of dun)quote:
Minder alcohol gebruiken manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn evenwicht is kapot, het voelt alsof ik val en rondjes draait en alles draait maar ook weer niet WAT DE NEUK IS DEZE!
De domste quote van de dag-award gaat naar jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
aan je ouders kun je toch zien hoe je zelf later wordt (dik of dun)
Je mag best op hem geilen, maar zijn muziek mooi vinden vi k nogal overdrevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey maar geen grap, JB wordt knap (<hihi dat rijmt) als ie in de 20 wordt
Ja. Echt een aanrader. De serie dan he. Een van de betere in de zombiegenrequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef JApieman het volgende:
Heeft iemand The Walking Dead gekeken en weet of het leuk is?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag best op hem geilen, maar zijn muziek mooi vinden vi k nogal overdreven
Die is wel goed ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:21 schreef Intronic het volgende:
Bromance, die hoorde ik eerst ekeer in Rusland moet elke keer terug denken
Omdat ..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De domste quote van de dag-award gaat naar jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |