Verschutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ohja. 1 keer he ik had dus oordopjes in en luisterde naar zo'n blij nummer van Justin Bieber (waaarom??). Dus ik heel stoer lopen en per ongeluk ontkoppelde die oordopjes van tele dus ineens hoor je keihard woohoowowoowww van JB
verschut
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij moet je ook verontschuldigen, milieuramp die je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Patje1987 het volgende:
Beetje bijdehand doen in het buitenland is grappig mits je normaal doet anders krijg je teringzooi. Ik ben bijna 1x aangehouden in de US ik was bang
Oke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Toen vond ik het een leuk nummer, ja!??!
[..]
hihi ik ook om jouwe, zo baas zijn we nou eenmaal
ok grquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met justin bieber ga trouwen
In het buitenland bijdehand gaan doen tegen de politie is nooit slimquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef Patje1987 het volgende:
Beetje bijdehand doen in het buitenland is grappig mits je normaal doet anders krijg je teringzooi. Ik ben bijna 1x aangehouden in de US ik was bang
We Bad. *boks*quote:
Politie had opstootje met een zwerver daar die was aan het kutten, ik wilde de weg vragen en tikte die agent op zijn schouder. Hij draaide meteen om en pakte mij vast met mijn armen op mijn rug. Ik zo wtfquote:
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=J4OqW3V691o&list=PLC425D4F2E25E3D6A&feature=plpp |
dan is het een mooi meisje inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ey maar geen grap, JB wordt knap (<hihi dat rijmt) als ie in de 20 wordt
haterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan is het een mooi meisje inderdaad
Ach, klein schriel kutventje. Ik snap die hele hype niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vind je hem wat ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met justin bieber ga trouwen
Tandjes op de stoeprandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Jb is wel knap maar ik heb een ongelofelijke hekel aan zijn smoel. Zo intrappen met knie wil ik.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Politie had opstootje met een zwerver daar die was aan het kutten, ik wilde de weg vragen en tikte die agent op zijn schouder. Hij draaide meteen om en pakte mij vast met mijn armen op mijn rug. Ik zo wtf
Jah.. soort verwend kindjah dat alles heeft gehad /jaloersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |