Hoe weet je dat..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik verbrand alleen al met niks doen 1800 kcal (stofwisseling, organen enzo)
dus dan moet je daar echt niet onder gaan zitten heb ik gehoord
ditquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Parfum is altijd handig en vind ik altijd leuk om te krijgen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet gaan haten op iPhone.
Tja, als je haar echt zo graag als vriend wil dan moet je meegaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog erger, maar dit geeft wel redelijk mijn gevoel weer ja. Ze is wel leuk als vriend, daar niet van.
ik heb het niet over 20 jaar later vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat..
na 20 jaar houdt je lichaam het voor gezien en dan wordt je zoals je moeder
Maak duidelijk wat je wel en niet wilt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is een redelijk goeie vriend(in) van me..
Dat is ook iets persoonlijk, omdat de persoon in kwestie wel heeft geroken of het lekker ruikt. Dat maakt het persoonlijker.quote:
Ahaaa, jij dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik maak dus die pakketten en alles nu, das m'n werk lachen enzo
Is ze lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
Morgen verjaardag van de dochter van m'n baas
Ga je haar hosselen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
Ik meen het, ik sta daar echt hey.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef coban het volgende:
[..]!
Sws haat ik niet mijne komt straks binnen
naais, is ze lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Roburtt het volgende:
Ze is wel echt een slet jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tja, als je haar echt zo graag als vriend wil dan moet je meegaan.
Maar verder niets, je wilt niet op haar 'jongens die ik al heb gedaan' lijstje terechtkomen toch.
Gewoon een power meal van het minimum benodigde cal's en dan de rest van de dag slapen met pillen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hele dag slapen nooit eten idd
goed plan mattie
ze wordt 4, te oudquote:
Heb ik al verschillende keren gedaan, maar ze blijft proberen mangquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak duidelijk wat je wel en niet wilt.
Nee social werkplaatsquote:
gewoon ff pingequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is wel echt een slet ja. Ik ken haar nu iets meer dan een jaar en ze heeft in die tijd meer jongens versleten dan ik op 2 handen kan tellen en dat zijn alleen de jongens hier in Breda waarvan ik het weet. De rest van haar neukertjes wonen in Limburg
quote:
Ja, dat is kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik al verschillende keren gedaan, maar ze blijft proberen mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |