Waarom dan nog met haar omgaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is wel echt een slet ja. Ik ken haar nu iets meer dan een jaar en ze heeft in die tijd meer jongens versleten dan ik op 2 handen kan tellen en dat zijn alleen de jongens hier in Breda waarvan ik het weet. De rest van haar neukertjes wonen in Limburg
Jij hebt een BB?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben
Haat je me nu?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom dan nog met haar omgaan.
Ik zou niet eens met zo iemand bevriend willen zijn. Bijvoorbeeld als ik van een jongen weet dat ie elke week nieuwe heeft dan wil ik hem niet eens kennen.Zelfde geldt voor meisjes ofc.
kringverjaardagen emogifquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Roburtt het volgende:
Mijn klacht die ik vorige week ook al heb geplaatst
Kinderverjaardagen![]()
![]()
Hoezo moet je aanwezig zijn dan? Dwingt je baas je of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Roburtt het volgende:
Mijn klacht die ik vorige week ook al heb geplaatst
Kinderverjaardagen![]()
![]()
Ehm.. lang verhaal kort. Zij is een vriendin van een vriend van me. Die vriend is een huisgenoot van haar, dus ik kan moeilijk asociaal gaan doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom dan nog met haar omgaan.
Ik zou niet eens met zo iemand bevriend willen zijn. Bijvoorbeeld als ik van een jongen weet dat ie elke week nieuwe heeft dan wil ik hem niet eens kennen.Zelfde geldt voor meisjes ofc.
echt super fijn. ik ben nu niet sarcastisch *tanden op elkaar druk en praat zo*quote:
Nee, m'n baas komt ook op mijn verjaardag, dan voel ik me verplicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moet je aanwezig zijn dan? Dwingt je baas je of zo?
Ja oke, ik zeg niet aso doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. lang verhaal kort. Zij is een vriendin van een vriend van me. Die vriend is een huisgenoot van haar, dus ik kan moeilijk asociaal gaan doen.
Post pics van haar om aftereageren. dat helptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ze is wel echt een slet ja. Ik ken haar nu iets meer dan een jaar en ze heeft in die tijd meer jongens versleten dan ik op 2 handen kan tellen en dat zijn alleen de jongens hier in Breda waarvan ik het weet. De rest van haar neukertjes wonen in Limburg
eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Post pics van haar om aftereageren. dat helpt
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.quote:
Ken je hem zo goed dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, m'n baas komt ook op mijn verjaardag, dan voel ik me verplicht.
Ja haha, mijn ouders hebben nogal geholpen aan de relatie tussen hem en z'n vrouwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.
[..]
Ken je hem zo goed dan?
Je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, Ping rust op een wankel systeem, Whatsapp niet.
Nee, sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Post pics van haar om aftereageren. dat helpt
Ji mijd mij nu ook he de vraag is alleen wrom. Heeft PARP ermee te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja oke, ik zeg niet aso doen
Maar gewoon zo veel mogelijk contact vermijden.
Maar wie ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |