Het systeem gaat je die naam lekker verbiedenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Later noem ik mijn kind
SXFDWE69B uit protest tegen het systeem.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Interviewer: Dus, wat vindt u van de Nederlandse vrouw?
Ouwe man: Ja, je kunt ze zo goed verstaan
Hahaha raap me op
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die ik tot nu toe heb
Nadeem
Shoukri
Mikaeel
Maher
Adam
Ismael
Javairea
maken voor applequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog lerende man, ik ben nog lerende.
Ooit komt het er van, dan kan ik het en dan maak ik FOK! voor iPod, iPhone en iPad.
Jullie gaan mij niet aan kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zoveel bazen in een huis kan niet
Nee ik zie het niet zo zitten met jou erbij. Mk & ik samen gaat wel geweldig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel samen wonen toch? Met MK in een huis.
hoezo adopteren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nog
Als ik ooit kinderen adopteer (als ik rijk en gelukkig ben en mijn geluk wilt delen met minder gelukkigen). Dan noem ik ze
jongen: brian of martin of .. weetnogniet
meisje: samara of lotte of femke.
lotte, femkequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nog
Als ik ooit kinderen adopteer (als ik rijk en gelukkig ben en mijn geluk wilt delen met minder gelukkigen). Dan noem ik ze
jongen: brian of martin of .. weetnogniet
meisje: samara of lotte of femke.
Bazenopmerkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Interviewer: Dus, wat vindt u van de Nederlandse vrouw?
Ouwe man: Ja, je kunt ze zo goed verstaan
Hahaha raap me op
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
als ik meisje cobie en jongen coba
WATquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Zeg, kan iedereen met een onterechte TR over lapo's eeuwige jeuk aan de anus krijgen met korte armpjes?
Ik ben ze nu strontzat.
Zeker plastic_zak weer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Zeg, kan iedereen met een onterechte TR over lapo's eeuwige jeuk aan de anus krijgen met korte armpjes?
Ik ben ze nu strontzat.
Jammer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ik zie het niet zo zitten met jou erbij. Mk & ik samen gaat wel geweldig.
mijnesssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef speedking het volgende:
WEOOOOOOOOO IEMANDS ZUSJE IS NET ONLINEGEKOMEN
Serieus welk debiel doet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Lekker op afstand, dus alleen geld overmaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Als ik groot ben, ga ik samen met Rez 3 hongernegertjes adopteren
Gaat dat nog steeds door dan? Oerbeer kwam vandaag al waarschuwen dat hij er gek van werd. Sommige mensen snappen niet dat ze de reeks verneuken op deze manier. Of ze snappen het wel en willen de reeks opzettelijk verneuken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Moooi. je weet niet he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lotte, femkekapotnederlands
en mijn namen zijn islamitisch + mooie betekenis, jij weet blijkbaar niet wat ghetto inhoudt
ok gr
Mensen die MK gaan Tr'enquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Dat zijn sommige users, die doen het vast ook anoniem en dat is gewoon sneu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Namen en rugnummers, dan houden we ze voor je in de gatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |