En dat je het dan uitspreekt als Raggel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit een kind krijg, dan wil ik dat het een meisje wordt en dat ze Rachel heet.
Rachel
hoe gaat het met je app'squote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Dimens het volgende:
Als ik ooit een kind krijg, dan wil ik dat het een meisje wordt en dat ze Rachel heet.
Rachel
als ik meisje cobie en jongen cobaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef coban het volgende:
Als ik een meisje krijg noem ik haar coban als ik een jongen krijg noem ik hem coban
Da's nog nie veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet ik heb goeie smaak
Maar heb alleen nog Javairea als meisjesnaam
zoveel bazen in een huis kan nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel samen wonen toch? Met MK in een huis.
Nee, als reetsjel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dat je het dan uitspreekt als Raggel?
Ik ben nog lerende man, ik ben nog lerende.quote:
Het systeem gaat je die naam lekker verbiedenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Later noem ik mijn kind
SXFDWE69B uit protest tegen het systeem.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Interviewer: Dus, wat vindt u van de Nederlandse vrouw?
Ouwe man: Ja, je kunt ze zo goed verstaan
Hahaha raap me op
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die ik tot nu toe heb
Nadeem
Shoukri
Mikaeel
Maher
Adam
Ismael
Javairea
maken voor applequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben nog lerende man, ik ben nog lerende.
Ooit komt het er van, dan kan ik het en dan maak ik FOK! voor iPod, iPhone en iPad.
Jullie gaan mij niet aan kunnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zoveel bazen in een huis kan niet
Nee ik zie het niet zo zitten met jou erbij. Mk & ik samen gaat wel geweldig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel samen wonen toch? Met MK in een huis.
hoezo adopteren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nog
Als ik ooit kinderen adopteer (als ik rijk en gelukkig ben en mijn geluk wilt delen met minder gelukkigen). Dan noem ik ze
jongen: brian of martin of .. weetnogniet
meisje: samara of lotte of femke.
lotte, femkequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoezo Ghetto. " Shaniyka" mist nog
Als ik ooit kinderen adopteer (als ik rijk en gelukkig ben en mijn geluk wilt delen met minder gelukkigen). Dan noem ik ze
jongen: brian of martin of .. weetnogniet
meisje: samara of lotte of femke.
Bazenopmerkingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Interviewer: Dus, wat vindt u van de Nederlandse vrouw?
Ouwe man: Ja, je kunt ze zo goed verstaan
Hahaha raap me op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |