Wie doet dat ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef coban het volgende:
[..]!!
Ik heb helemaal geen namen bedacht
Pownews vergeet ik altijd te kijken verdommequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was net op powned. Ik lag echt in een scheur
Bekt ook zo lekkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Als ik een dochter krijg, noem ik haar Unidastazovamerikaliqua
Jullie kunnen toch kijken van wie ze zijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Zeg, kan iedereen met een onterechte TR over lapo's eeuwige jeuk aan de anus krijgen met korte armpjes?
Ik ben ze nu strontzat.
Doe er een inloopkast met aparte rekken voor schoenen en tassen bij en ik zal het 2 weken aanzien, oke?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer.
Ik betaal Playstation 3, televisie, audio, alles en dan nog niet met mij willen wonen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vertrouw niemand meer in dit topic.
Waarom bestaat de anonieme TR mogelijkheid eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Zeg, kan iedereen met een onterechte TR over lapo's eeuwige jeuk aan de anus krijgen met korte armpjes?
Ik ben ze nu strontzat.
Qftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie doet dat ook
Ik ben gewoon debiel
Dat kost niets, doen we.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef coban het volgende:
[..]
Doe er een inloopkast met aparte rekken voor schoenen en tassen bij en ik zal het 2 weken aanzien, oke?
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie doet dat ook
Ik ben gewoon debiel
wel je eigen zooi opruimen en wassen en allesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kost niets, doen we.
Zul je zien dat ik best zorgzaam kan zijn.
schaam jeeeeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef coban het volgende:
[..]
Neeal mijn vriendinnen doen het ook
behalve ik
dit heeft wat te betekenen
stront en anus in 1 postquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Snakey het volgende:
Ik ben ze nu strontzat.
Misschien ben je zo'n slecht idee ook nog niet. Die ps3 interesseert me wel, de 21e zei je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kost niets, doen we.
Zul je zien dat ik best zorgzaam kan zijn.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oi! Wij gaan 3 negers adopteren en daarmee klaar
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker op afstand, dus alleen geld overmaken.
Hier kan ik ook niet tegen, ja we zien je reactie en nee het boeit me niet.quote:
Ik heb gelijk al paar namen:quote:
Ik had dat filmpje 2x open met een vertraging tussen beiden. In kano canon dus. Klonk als en vette rapquote:
24e of 25e krijg ik geld, dan kan het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Misschien ben je zo'n slecht idee ook nog niet. Die ps3 interesseert me wel, de 21e zei je?
Op een afstand, die kinderen mogen van mij part in Afrika blijven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh sorry, overheen gelezen. Foster parents ofwat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |