Ah, jij bent de eerste die weg is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
stront en anus in 1 post
Trouwens beter korte armpjes dan stinkvingers
Waarom niet gezellig met z'n alle, gewoon verzamelen van een dag en dan in de avond afwassen en afdrogen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel je eigen zooi opruimen en wassen en alles
hahaha echttquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef coban het volgende:
Omgg
Mkkk ik heb vet lieve mocro jongens in mijn klas tot nu toe waren ze echt van die klootzakken
Kan ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom niet gezellig met z'n alle, gewoon verzamelen van een dag en dan in de avond afwassen en afdrogen.
Lekker muziekje erbij en het kan heel gezellig zijn.
'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb gelijk al paar namen:
-hasan
-hassan
-ahmet
-achmed
-muhammet
-mohammed
-hans
-kim
Oke zie je danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
24e of 25e krijg ik geld, dan kan het.
huh wat? ik ben er toch nog?quote:
niet dikke bankrekeningen hebbenquote:
Kleine wereld heb jij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Coban heeft ze gevonden! Nou dan kan ik wel stoppen met zoeken, dat dan weer wel
ja maar jij werkt 50 uur in de weekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet dikke bankrekeningen hebben
wtf gierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef coban het volgende:
Ik ken zo'n jongen en die zei tegen mij dat hij nooit meer vriendin wilde omdat hij bang was dat zijn geld op zou raken_!!_!__!_
Omdat alle vrouwen hoeren ofzo
Hoeveel kinderen wil je laterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Ouqz het volgende:
Wat is trouwens de stelling van deze avond? De TT?
Ken je Herman Finkers?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kleine wereld heb jij.
Ken er ook genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |