De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee engels mr weetook niet wrm dit deel turks is geblevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je iPod in het Turks?
[..]
Sterkte man.
ja bedankt broederquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je je iPod in het Turks?
[..]
Sterkte man.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mr. Bloedserieus moest zich even melden
THANKS MATE, HIGHFIVE!!
quote:
Hehe, half turks, half engelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee engels mr weetook niet wrm dit deel turks is geblevenhad namelijk eerst turks. Mja ipod is dood en vertoont kuren.
Geen bloed, geen crip. Dit is bloedserieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mr. Bloedserieus moest zich even melden
THANKS MATE, HIGHFIVE!!
Ik zocht jouw aandacht. :$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Ouqz het volgende:
Je dacht aan mij toen je dit deel opende. Ik kan nu rustig sterven.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen bloed, geen crip. Dit is bloedserieus
Wat een trut.quote:
Ik val niet te hosselen, ik moet jou hosselen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Wat een trut.
Naja eigenlijk eigen schuld want in het begin probeerde ik je de hele tijd te hosselen maar jij vond mij niet interessant genoeg dus tsja
quote:
Laik a bawsssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe, half turks, half engels
Je 2e persoonlijkheid hosselen valt niet meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik val niet te hosselen, ik moet jou hosselen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als jij komt, koop ik echt een Playstation 3.
hoezo dit?quote:
Snap ik, ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
spouwer ik luisterde die shit tijdje geleden
Nee hoor. Je valt misschien wel sneller af maar als je niet sport kan je ook afvallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
trouwens afvallen zonder bewegingje moet wel hardlopen en fietsen en wandelen en buikspieroefeningen
je valt trouwens meer af als je een normale hartslag hebt dus wandelen, fietsen etc dan hardlopen, voetballen, wielrennen met een hogere hartslag.. al bouw je dan wel meer conditie op.
Waarom stelen als ik geld heb, dan kun je gewoon kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]:@
Ja maar ik ben turk ik steel wel met behulp van mk die is marokkaan.
Edit ik dacht dat je al ps3 ha zo niet cool dit
wie en pics?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
pff wat is die lorena een slechte actrice.. wel lekkere tieten enzo
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snap ik, ik ook. Toen ik 17/18 was
Ja maar dan word je zo'n dun zielig persoon.. je moet wel beetje spiermassa krijgen en je valt veel sneller af als je bijvoorbeeld na het eten een wandeling maakt. goed voor vertering en je valt af. ok is zo!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee hoor. Je valt misschien wel sneller af maar als je niet sport kan je ook afvallen.
Gewoon minder calorieën binnenkrijgen dan dat je verbrandt -> je lichaam heeft die calorieën toch nodig en daarom spreekt ze je vetreserves aan.
Haha ja jongens kunnen idd beter sporten danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar dan word je zo'n dun zielig persoon.. je moet wel beetje spiermassa krijgen en je valt veel sneller af als je bijvoorbeeld na het eten een wandeling maakt. goed voor vertering en je valt af. ok is zo!
Negativ.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhop
hypocrietquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Ouqz het volgende:
Ik luisterde Ali B. nog, toen Ali B. nog goed was.
wat ik dus zeg; sporten is meer spiermassa en conditie en voor afvallen moet je lage hartslag dingen doen zoals wandelen en naar je werk fietsen ipv trein/auto en dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha ja jongens kunnen idd beter sporten dan
Ik maak alleen een TR als dat echt nodig is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat dit een les zijn dat je niet zoveel TR's moet maken.
maar het is dus wel mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ik dus zeg; sporten is meer spiermassa en conditie en voor afvallen moet je lage hartslag dingen doen zoals wandelen en naar je werk fietsen ipv trein/auto en dat soort dingen
Tsjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom stelen als ik geld heb, dan kun je gewoon kopen.
Ik heb inderdaad geen ps3, ik game heel weinig. Als ik game, is dat bij vrienden die wel een ps3 hebben.
Klopt, ik had je nog gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ging vandaag joggen rondom kolenveld
Haha baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhop
Ik ben een DIG nerd, geen game nerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Tsjaik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen
stelen is gratis
Oh ik dacht zo'n gamenerd jij
RT @ Spouwerranger : Haha ja, dat is erg vervelend. #pauperinternetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Kutinternet. Hij klapt er nu al voor de 4 keer uit
Hoe kan dat? En je ziet mij en haar? Weetjewelniet hoe ver wij van elkaar afquote:
"WANT DIT IS JA DIT IS DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook.toen zat ik nog op de basisschool
Doe ajb niet zo blij, vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
RT @ Spouwerranger : Haha ja, dat is erg vervelend. #pauperinternet
Jawel, ik ben 2.05, ik overzie heel Nederland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kan dat? En je ziet mij en haar? Weetjewelniet hoe ver wij van elkaar af
wonen?
ER KLOPT IETS NIEY HIER
Maakt niet uit ik vind je nog steeds coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een DIG nerd, geen game nerd.
Ik weet veel van computers, televisies, audio en dergelijke zaken. Van games weet ik echt heel weinig af.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik ben 2.05, ik overzie heel Nederland.
RT @ Spouwerranger : KAHBA WAT GA JIJ HATEN #ZUIDPLEINquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe ajb niet zo blij, vriend
ik kan hem niet uitstaan nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Ouqz het volgende:
[..]
"WANT DIT IS JA DIT IS DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR"
Dat noemden ze toen een hit.
Gelukkig maar, dat is waar de wereld om draait.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik vind je nog steeds cool
Flikker opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
RT @ Spouwerranger : KAHBA WAT GA JIJ HATEN #ZUIDPLEIN
ahahahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik ben 2.05, ik overzie heel Nederland.
kan je normaal pratenn met die gast zonder dat hij overal een domme grap van maakt?quote:
Stiekem wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ahahah
neenee
je stalkt ons gewoon
13:00 - coban opwachten als ze klaar is met school
16:00 - aha, MK heeft gemeld dat ze ging joggen, ff richting venlow
ja gewoon trainingsbroek en bigsize sweatshirtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
Mk hoe jog jij?met normale dichte kleding?
Nee, met cleavagequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
Mk hoe jog jij?met normale dichte kleding?
Nope, hij is ook een tijdje opgenomen geweest in een inrichting. Hij is niet helemaal 100%. Dat neemt niet weg dat hij vaak briljante humor heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
kan je normaal pratenn met die gast zonder dat hij overal een domme grap van maakt?
2nd. Toen hij net deed alsof hij commercieel was, was het leuk, maar nu is hij het echt en is er niks meer aan.quote:
Zou nike ook hippe hoofddoekjes maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja gewoon trainingsbroek en bigsize sweatshirt
en hoofddoek zo losjess gwn over me kop gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Mij bejaard noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kortom, als schooierstylo
maar niemand ziet me tochik kom hier haast alleen bejaarden tegen
True :pquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Ouqz het volgende:
[..]
2nd. Toen hij net deed alsof hij commercieel was, was het leuk, maar nu is hij het echt en is er niks meer aan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zou nike ook hippe hoofddoekjes maken?Gat in de markt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autisme heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
achterlijk Pz je weet dat RT retweet betekent en dus spouwerranger dat al heeft getweet? jij domme onnozele kutpuber van 12/13 met een veel te grote aandachtsvraag die je probeert te vervullen op FOK!. Jij kutautist
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zou nike ook hippe hoofddoekjes maken?MerkhoofddoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat een bazenidee. Gewoon met een dikke puma op je hoofddoek
Who motivates the motivator?
nee meen je dat, you must be bugginquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, hij is ook een tijdje opgenomen geweest in een inrichting. Hij is niet helemaal 100%. Dat neemt niet weg dat hij vaak briljante humor heeft.
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
achterlijk Pz je weet dat RT retweet betekent en dus spouwerranger dat al heeft getweet? jij domme onnozele kutpuber van 12/13 met een veel te grote aandachtsvraag die je probeert te vervullen op FOK!. Jij kutautist
hahahahaah ik zie al voor mequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Merkhoofddoekjes. Wat een bazenidee. Gewoon met een dikke puma op je hoofddoek
Ja ik wil ook maar kapotvoorschut hier met al die turken en marokkanen manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja gewoon trainingsbroek en bigsize sweatshirt
en hoofddoek zo losjess gwn over me kop gegooid
Ach, laat em blij doen. Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Was dat sarcasme?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee meen je dat, you must be buggin
ooh als dat bij mij was ging ik ook niet doen neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik wil ook maar kapotvoorschut hier met al die turken en marokkanen man
Die bestaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Merkhoofddoekjes. Wat een bazenidee. Gewoon met een dikke puma op je hoofddoek
Als je een bepaalde quotum van posts bereikt wordt je automatisch lapo in het dan bestaande topic.. gaat automtisch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Ouqz het volgende:
Ik heb steeds de post op de nieuwe pagina met 25/pagina. Heet dat ook iets als 'lapo'?
Hoeveel kost een hoofddoek meestal dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Die bestaan.
Ken je pierre cardin? Die maakt serieus hoofddoeken die je voor zo'n 50 euro minstens koopt. EEN FAKKING HOOFDDOEK
En veel andere merken ook.
Wel he. Was ook een goed feestje toen. Dikke moshpit en allesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
spouwer ik luister dat nr van je, kom nie hierbaass
Gewoon geen neuk geven en doen. Maar ja, is makkelijk praten denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef coban het volgende:
Ja ik wil ook maar kapotvoorschut hier met al die turken en marokkanen man
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef Plastic_zak het volgende:
ah wrrm hebben ze geen nickelson hoofddoekjes hey?
Rond een euro. Theedoekje jongequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoeveel kost een hoofddoek meestal dan?
Wat een afzetterij. ik hoop dat ze snel failliet gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Die bestaan.
Ken je pierre cardin? Die maakt serieus hoofddoeken die je voor zo'n 50 euro minstens koopt. EEN FAKKING HOOFDDOEK
En veel andere merken ook.
aangesproken om dat jij dat hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Autisme heeft er niks mee te maken.
?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
Gat in de markt voor Nike
De Nike-aab
moest lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
Gat in de markt voor Nike
De Nike-aab
Oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
aangesproken om dat jij dat hebt?kerel gaat toch niet over jou jij bent chill ok groeten
nickelsun hoofddoekje met faux-fur randje hahaquote:
Zat ik er niet ver vanaf met m'n euroquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
2 tot 5 euro voor hoofddoek ofzo
Dat wist ik al, laat maar. x)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je een bepaalde quotum van posts bereikt wordt je automatisch lapo in het dan bestaande topic.. gaat automtisch.
(read the faq maar)
In turkije kun je al voor 1 euro kopen wat zegjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoeveel kost een hoofddoek meestal dan?
koop je altijd in turkije?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
In turkije kun je al voor 1 euro kopen wat zegje
Een normale 1kleurige hoofddoek kost in turkije ongeveer 5-10 euro max.
Andere 10-20 euro. Daarna komen stoffen als zijde enzo. En grote merken.
Als je het doet, doe het dan tenminste goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die mij haten
zijn jaloers op ik zo'n baas ben
en de haters willen ooit net zo'n baas als ik worden
ze weten dat ze dit nooit kunnen
daarom haten ze
haters zijn jelly
en dat smeer ik op mn brood
Ik haat mensen die theedoekje, hoofddoekJE, doekje enzo zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rond een euro. Theedoekje jonge
moslima is toch gwn normaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat mensen die theedoekje, hoofddoekJE, doekje enzo zeggen
En ook mensn die moslima tegen vrouwelijke moslims zeggen.
Er bestaat toch ook geen JODINA of CHRISTINA? tfoe.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan tenminste goedFalert
blijheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog wel mooi, beter dan zo'n zwarte.
Er bestaat wel een Christina hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Jah is cheap man. Mja sjaaltjes wel in nederland. Een keer zo'n man verkocht voor 1.50 supergoede hoofddoekenquote:
Tolerantie komt van 2 kanten he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet om een christelijke vrouw aan te duidenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er bestaat wel een Christina hoor.
Curryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er bestaat wel een Christina hoor.
Op het begin deed ik wel onderhoofddoek + hoofddoek (3 euro bij mokrro hier)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Jah is cheap man. Mja sjaaltjes wel in nederland. Een keer zo'n man verkocht voor 1.50 supergoede hoofddoeken![]()
ik ging leegkopen wat denkje
Mocros hebben van die goede onderhoofddoeken zonder randjeee die zijn goed domme turken hebben van die pijnlijke
Hahah nee niet verkeerd opvattenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tolerantie komt van 2 kanten he.
Jodin bestaat gewoon hoor. En er zijn ook meer dan genoeg beledingen voor een christelijke vrouw dus...
Joodse vrouw wordt Jodaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tolerantie komt van 2 kanten he.
Jodin bestaat gewoon hoor. En er zijn ook meer dan genoeg beledingen voor een christelijke vrouw dus...
Gimpquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan niet, ik weet niet hoe ik een gif moet maken op een mac.
Nee, want het gebeurt toch nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Voordat je reageert
- Geen lapo-hunt.
Kan dit weg?
Ja maar glijdt dat niet dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op het begin deed ik wel onderhoofddoek + hoofddoek (3 euro bij mokrro hier)
maar ik doe nu niet meer onderhoofddoek gwn sjaalnet zoals me pic
Mengen met Zaanse Mayonaise en dan chips er in dippen.quote:
Dan krijgen die kutusers die dat doen toch gewoon een keiharde ban?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want het gebeurt toch nog.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Boterbartje het volgende:
Niemand spit als boter
P_z jij kutkoter
Wat denk jij nou met je rijmelaarij
Pure aandachttrekkerij
gewoon op de patat en dan dik wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mengen met Zaanse Mayonaise en dan chips er in dippen.
is wel lekker maar kan geen hele zak van op word je snel zat van enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
Ik eet Heinz Tomato Ketchup Chips zonder iets.
Jodin bestaat serieus inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah nee niet verkeerd opvattenhet is geen belediging maar het is zo raar. Waarom heeft 'moslim' wel een vrouwelijke benaming en de christenen en joden niet? Welk debiel heeft dat nou bedacht
Bestaat jodin serieushoor nu pas voor het eerst
Nja ik vind moslim mooier klinken dan moslima
Jodaquote:
Kapotlelijk gaat ze naar carnaval ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik nog wel mooi, beter dan zo'n zwarte.
Ik gebruik graag Photoshop, daar kan ik mee omgaan. Alleen kan ik op een Mac geen gif maken op de een of andere manier.quote:
Dat doe ikook altijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is wel bijna op nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is wel lekker maar kan geen hele zak van op word je snel zat van enzo
Ik vind het wel feestelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Kapotlelijk gaat ze naar carnaval ofzo
Da's wel vaag ja. Al op je probleem gegoogled?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik gebruik graag Photoshop, daar kan ik mee omgaan. Alleen kan ik op een Mac geen gif maken op de een of andere manier.
Ik zil Christina Curry best dippen, ze is nog lief ook volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoiquote:
Mjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het wel feestelijk.Alleen die mascara vind ik niks.
Herhaling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Ouqz het volgende:
Heeft iemand gister keuringdienst van waarde gezien? Die rode puntjes in olijven zijn stukjes chemische plastic.
De oogschaduw bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind het wel feestelijk.Alleen die mascara vind ik niks.
Cobanquote:
Hoooiquote:
Ban weg?quote:
Hihiquote:
Daagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga nu wel weg, it's your time to shine
Gewoon in een glas doen en puur opdrinken in 1 keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
Ik eet Heinz Tomato Ketchup Chips zonder iets.
Witte hoofddoek een optie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
[..]
Mja
Ik doe liefst zwart ookal staat het me verschrikkelijk omdat te bleek steekt af
Nee ik doe zeg maar hoofddoek op m'n hoofd, 1 kant lang 1 kant kortquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar glijdt dat niet dan?of schijnt niet door?
Meen je dit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Altijd kinky, hoofddoekjes met blote benen
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Voordat je reageert
- Geen lapo-hunt.
Kan dit weg?
Hoi Merelquote:
STOP. Merel Time!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De oogschaduw bedoel je?
[..]
Coban
Ik heb besloten toch maar die laarzen te gaan kopen
[..]
Hoooi
[..]
Ban weg?
[..]
Hihi
[..]
Daag
Jaaa?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De oogschaduw bedoel je?
[..]
Coban
Ik heb besloten toch maar die laarzen te gaan kopen
[..]
Hoooi
[..]
Ban weg?
[..]
Hihi
[..]
Daag
Hoi hoiquote:
Ah, vroeg me altijd al af hoe hoofddoeken nou werden gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik doe zeg maar hoofddoek op m'n hoofd, 1 kant lang 1 kant kort
en dan vastmaken onder m'n kin met haarspeldje (ik ben bang om die naald daar te doen)
en dan om mijn hoofd draaien en dan 2 naalden vastmaken
SVquote:
Ene zit op je oogleden, andere op je wimpers.quote:
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Da's wel vaag ja. Al op je probleem gegoogled?
Oké, weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi hoi
[..]
Ah, vroeg me altijd al af hoe hoofddoeken nou werden gedaan
[..]
SV
[..]
Ene zit op je oogleden, andere op je wimpers.
E nummers zijn zoveel stoffen, ook natuurlijke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik weet. Echt niet meer dat ik E-nummers eet.
Moest even aan Hammertime denkenquote:
Jaquote:
Ja ik wilde ze dus al vandaag kopen, maar er zat een kaal plekje op, dus nu worden ze bij een ander filiaal besteldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa?nais! Als je binnenhebt wel pics maken he! :d
Hooiquote:
Ja nja ik heb een fobie tegen witquote:
Nee, maar dan moet ik wel altijd aan mijn mentor denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Moest even aan Hammertime denken
dat was leuk
[..]
Ja![]()
Vind je het erg?![]()
[..]
Ja ik wilde ze dus al vandaag kopen, maar er zat een kaal plekje op, dus nu worden ze bij een ander filiaal besteld
[..]
Hooi
Voorbestemd gewoon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef Rezania het volgende:
Mijn mentor/Nederlands lerares heet Merel.
Leer je elke dag weer watquote:
Leuukquote:
Dalando !quote:
Owhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik wel altijd aan mijn mentor denken.
Beige dan, of knalgeel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja ik heb een fobie tegen witbang dat vies wordt ofzo raar ja
@mk haha njaa ik doe dus of sjaal zoals je zag of soms normale gladde hoofddoek naar voren of zoals die pic naar achter
Ik haat wijven die dat doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is vooral een erg aparte combi.
Lekker luisteren danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ken ik al
Dat was echt mijn bazenlied in mijn kempi-adoratietijd
Ik heb zo een pocket boekje. De helft is risico tot gevaarlijk. Chemische troep men.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
E nummers zijn zoveel stoffen, ook natuurlijke.
Ja ze had haren niet gedaan drmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat wijven die dat doen.
Vandaan zag ik zooo'n mooi meisje he, hoofddoek alles maar dan vastgeplamuurd hoofd!_!!_ wrm draag je dan hoofddoek?
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleurquote:
Waarom dan alleen zwart dragen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleur
Rode hoofddoek vind ik ook mooi
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ze had haren niet gedaan drm
Ik zie het voor me, ziet er wel mooi uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb serieus al die kleuren, niet knalgeel maar van die goud van goudstaven kleur
Rode hoofddoek vind ik ook mooi
Wij lijken best wel veel op elkaar qua idiootheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik doe soms wel eens WC papier om me hoofd in de vorm van zo'n ninjaturtle bandje gewoon om dat het baas lijkt
Tagje voor 1 dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
wat is dit: "Rolluikfan" en hoezo hebben zoveel mensen dat.
Zoveel mensen hebben dat niet, maar 8 of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Wij lijken best wel veel op elkaar qua idiootheid
Goeed, met jou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef Boterbartje het volgende:
HOE IS HET MEROL?
ik ben moe zo slapen denk ik.. vanmiddag ook al in slaap gevallen
Ohja dat is wel makkelijk danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
@merel: wel andere kleuren hoor maar zwart matcht altijd
@rez: knalrood.
Echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Wij lijken best wel veel op elkaar qua idiootheid
Op de bandwagon gesprongen. Meelopers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
Ok bedankt.quote:
Oo ja, ik vind 8 nog best wel veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoveel mensen hebben dat niet, maar 8 of zo.
Alleen voor de eckte eckte rolluikers.
wilde*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef Plastic_zak het volgende:
ik zag maandag in de trein een chimeid die heel de tijd achter mij wou staan
Ik vind bordeauxrood mooier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
@merel: wel andere kleuren hoor maar zwart matcht altijd
@rez: knalrood.
Vroeger ging ik in mijn kleding knippen en rafelig maken en dan doen alsof ik in de jungle was. Mja mama werd boos achteraf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt
Sommige dingen ken je gemeen hebben hea
Ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goeed, met jou?
Arme jochie toch.. Morgen wel uitslapen ?
[..]
Ohja dat is wel makkelijk dan
Ook dingen die niet als e nummer erop staan kunnen minder goed zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:53 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik heb zo een pocket boekje. De helft is risico tot gevaarlijk. Chemische troep men.
Doen alsof je in de jungle bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger ging ik in mijn kleding knippen en rafelig maken en dan doen alsof ik in de jungle was. Mja mama werd boos achteraf.
Ik moest even luisteren, maar ik ken em wel, op een of andere manierquote:
Je liegt dus tegen mequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken niemand met zo'n tag.
wie doet datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ook dingen die niet als e nummer erop staan kunnen minder goed zijn.
Om allerlei redenen kun ie het beste gewoon alles vers maken
Nee maar dat moet je ook gewoon alleen doen als je uit gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja!als ik maar niet weer tot kwart voor 5 in bed lig want anders heb ik helemaal niets aan m'n dag.. en maandag hoef ik pas om half 8 te beginnen ipv 6 uur omdat ik zondag ook al moet werken!
Google this my friendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken niemand met zo'n tag.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doen alsof je in de jungle bent![]()
ik moest echt lachen
En weten jullie wat ook wel stoer lijkt..
Zo'n woestijn look dan zo'n handoek helemaal om je hoofd wikkelen en dan zonnebril opdoen en dan foto maken
LOL.. zo schattigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger ging ik in mijn kleding knippen en rafelig maken en dan doen alsof ik in de jungle was. Mja mama werd boos achteraf.
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moest even luisteren, maar ik ken em wel, op een of andere manier
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Merel, zijn jullie nog geen stelletje? :$
Ik zie nu echt een kast voor me vol hoofddoeken.quote:
hahahahaha holyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]of kruipen in de zandbak en doen alsof je naar water zoekt
Staat allemaal in dat boekje. Vers en biologisch enzo is inderdaad beter maar erg duur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ook dingen die niet als e nummer erop staan kunnen minder goed zijn.
Om allerlei redenen kun ie het beste gewoon alles vers maken
Bij mij ook. massive chemtrails attack. Iedereen wordt gek morgen oh nee.. dikke chaos en paniek. EINDE VAN DE WERELDquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef JApieman het volgende:
Hey, P_z, er waren vandaag Chemtrails boven mijn woonplaats.
Ik heb er zelfs een foto van gemaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef JApieman het volgende:
Hey, P_z, er waren vandaag Chemtrails boven mijn woonplaats.
Adopteren in plaats van 3 hongernegertjes?quote:
Vers is niet duur. Markt, lidl (prima groenten).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Staat allemaal in dat boekje. Vers en biologisch enzo is inderdaad beter maar erg duur.
Bekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]of kruipen in de zandbak en doen alsof je naar water zoekt
Ik was vroeger superschattig en hekserig ja. Goeie oude tijden dat je mocht doen wat je wilde ookal wist je dat het net mocht.quote:
Ik eet dingen als bijv. maaltijden ook altijd versquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik eet meestal vers bereid spul. Geen kant en klare zooi met toevoegingen iig.
ja half 8 nog vet vroeg, wordt denk ik geen avondje uit.. maarja 6 uur is ook té vroeg dan zie je smorgens geen eens autos als je naar toe fietst. Maar dan krijgen we wel altijd zo van kozak met koffie smorgensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee maar dat moet je ook gewoon alleen doen als je uit gaat![]()
Nice![]()
Hoef ik maandag pas om 12 uur te beginnen, maar dat ter zijde
Isgoed, wij adopteren coban. NUquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Adopteren in plaats van 3 hongernegertjes?
Toch kan het, geen idee waarom maar ik heb de optie nu wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Google this my friend
adobe os-x can't save for web
Doen ze dat overal in Nederland tegelijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een foto van gemaakt
[ afbeelding ]
Het waren er vandaag mega veel idd. Had het al opgemerkt bij den haag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een foto van gemaakt
[ afbeelding ]
OGMGMGGG IK HERKEN DITquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bekend![]()
En en en en in zwembad doen alsof je in de ocean ligt helemaal verlaten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |