kan je normaal pratenn met die gast zonder dat hij overal een domme grap van maakt?quote:
Stiekem wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ahahah
neenee
je stalkt ons gewoon
13:00 - coban opwachten als ze klaar is met school
16:00 - aha, MK heeft gemeld dat ze ging joggen, ff richting venlow
ja gewoon trainingsbroek en bigsize sweatshirtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
Mk hoe jog jij?met normale dichte kleding?
Nee, met cleavagequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef coban het volgende:
Mk hoe jog jij?met normale dichte kleding?
Nope, hij is ook een tijdje opgenomen geweest in een inrichting. Hij is niet helemaal 100%. Dat neemt niet weg dat hij vaak briljante humor heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
kan je normaal pratenn met die gast zonder dat hij overal een domme grap van maakt?
2nd. Toen hij net deed alsof hij commercieel was, was het leuk, maar nu is hij het echt en is er niks meer aan.quote:
Zou nike ook hippe hoofddoekjes maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja gewoon trainingsbroek en bigsize sweatshirt
en hoofddoek zo losjess gwn over me kop gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Mij bejaard noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
kortom, als schooierstylo
maar niemand ziet me tochik kom hier haast alleen bejaarden tegen
True :pquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Ouqz het volgende:
[..]
2nd. Toen hij net deed alsof hij commercieel was, was het leuk, maar nu is hij het echt en is er niks meer aan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zou nike ook hippe hoofddoekjes maken?Gat in de markt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autisme heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
achterlijk Pz je weet dat RT retweet betekent en dus spouwerranger dat al heeft getweet? jij domme onnozele kutpuber van 12/13 met een veel te grote aandachtsvraag die je probeert te vervullen op FOK!. Jij kutautist
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zou nike ook hippe hoofddoekjes maken?MerkhoofddoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat een bazenidee. Gewoon met een dikke puma op je hoofddoek
Who motivates the motivator?
nee meen je dat, you must be bugginquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, hij is ook een tijdje opgenomen geweest in een inrichting. Hij is niet helemaal 100%. Dat neemt niet weg dat hij vaak briljante humor heeft.
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
achterlijk Pz je weet dat RT retweet betekent en dus spouwerranger dat al heeft getweet? jij domme onnozele kutpuber van 12/13 met een veel te grote aandachtsvraag die je probeert te vervullen op FOK!. Jij kutautist
hahahahaah ik zie al voor mequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Merkhoofddoekjes. Wat een bazenidee. Gewoon met een dikke puma op je hoofddoek
Ja ik wil ook maar kapotvoorschut hier met al die turken en marokkanen manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja gewoon trainingsbroek en bigsize sweatshirt
en hoofddoek zo losjess gwn over me kop gegooid
Ach, laat em blij doen. Ik vind het wel grappigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
Was dat sarcasme?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nee meen je dat, you must be buggin
ooh als dat bij mij was ging ik ook niet doen neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik wil ook maar kapotvoorschut hier met al die turken en marokkanen man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |