Tsjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom stelen als ik geld heb, dan kun je gewoon kopen.
Ik heb inderdaad geen ps3, ik game heel weinig. Als ik game, is dat bij vrienden die wel een ps3 hebben.
Klopt, ik had je nog gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ging vandaag joggen rondom kolenveld
Haha baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhop
Ik ben een DIG nerd, geen game nerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Tsjaik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen
stelen is gratis
Oh ik dacht zo'n gamenerd jij
RT @ Spouwerranger : Haha ja, dat is erg vervelend. #pauperinternetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Kutinternet. Hij klapt er nu al voor de 4 keer uit
Hoe kan dat? En je ziet mij en haar? Weetjewelniet hoe ver wij van elkaar afquote:
"WANT DIT IS JA DIT IS DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook.toen zat ik nog op de basisschool
Doe ajb niet zo blij, vriendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
RT @ Spouwerranger : Haha ja, dat is erg vervelend. #pauperinternet
Jawel, ik ben 2.05, ik overzie heel Nederland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe kan dat? En je ziet mij en haar? Weetjewelniet hoe ver wij van elkaar af
wonen?
ER KLOPT IETS NIEY HIER
Maakt niet uit ik vind je nog steeds coolquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben een DIG nerd, geen game nerd.
Ik weet veel van computers, televisies, audio en dergelijke zaken. Van games weet ik echt heel weinig af.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik ben 2.05, ik overzie heel Nederland.
RT @ Spouwerranger : KAHBA WAT GA JIJ HATEN #ZUIDPLEINquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe ajb niet zo blij, vriend
ik kan hem niet uitstaan nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Ouqz het volgende:
[..]
"WANT DIT IS JA DIT IS DIE LEIPE MOCRO FLAVOUR"
Dat noemden ze toen een hit.
Gelukkig maar, dat is waar de wereld om draait.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef coban het volgende:
[..]
Maakt niet uit ik vind je nog steeds cool
Flikker opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
RT @ Spouwerranger : KAHBA WAT GA JIJ HATEN #ZUIDPLEIN
ahahahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik ben 2.05, ik overzie heel Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |