hypocrietquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Ouqz het volgende:
Ik luisterde Ali B. nog, toen Ali B. nog goed was.
wat ik dus zeg; sporten is meer spiermassa en conditie en voor afvallen moet je lage hartslag dingen doen zoals wandelen en naar je werk fietsen ipv trein/auto en dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha ja jongens kunnen idd beter sporten dan
Ik maak alleen een TR als dat echt nodig is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat dit een les zijn dat je niet zoveel TR's moet maken.
maar het is dus wel mogelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ik dus zeg; sporten is meer spiermassa en conditie en voor afvallen moet je lage hartslag dingen doen zoals wandelen en naar je werk fietsen ipv trein/auto en dat soort dingen
Tsjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom stelen als ik geld heb, dan kun je gewoon kopen.
Ik heb inderdaad geen ps3, ik game heel weinig. Als ik game, is dat bij vrienden die wel een ps3 hebben.
Klopt, ik had je nog gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ging vandaag joggen rondom kolenveld
Haha baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik luister wel fresku, appa, negativ, sef en sommige oude nederhop
Ik ben een DIG nerd, geen game nerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Tsjaik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen
stelen is gratis
Oh ik dacht zo'n gamenerd jij
RT @ Spouwerranger : Haha ja, dat is erg vervelend. #pauperinternetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef Spouwerranger het volgende:
Kutinternet. Hij klapt er nu al voor de 4 keer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |