Er bestaat wel een Christina hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat mensen die theedoekje, hoofddoekJE, doekje enzo zeggen
En ook mensn die moslima tegen vrouwelijke moslims zeggen.
Er bestaat toch ook geen JODINA of CHRISTINA? tfoe.
Jah is cheap man. Mja sjaaltjes wel in nederland. Een keer zo'n man verkocht voor 1.50 supergoede hoofddoekenquote:
Tolerantie komt van 2 kanten he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik haat mensen die theedoekje, hoofddoekJE, doekje enzo zeggen
En ook mensn die moslima tegen vrouwelijke moslims zeggen.
Er bestaat toch ook geen JODINA of CHRISTINA? tfoe.
Ja maar dat is niet om een christelijke vrouw aan te duidenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er bestaat wel een Christina hoor.
Curryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er bestaat wel een Christina hoor.
Op het begin deed ik wel onderhoofddoek + hoofddoek (3 euro bij mokrro hier)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:42 schreef coban het volgende:
[..]
Jah is cheap man. Mja sjaaltjes wel in nederland. Een keer zo'n man verkocht voor 1.50 supergoede hoofddoeken![]()
ik ging leegkopen wat denkje
Mocros hebben van die goede onderhoofddoeken zonder randjeee die zijn goed domme turken hebben van die pijnlijke
Hahah nee niet verkeerd opvattenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tolerantie komt van 2 kanten he.
Jodin bestaat gewoon hoor. En er zijn ook meer dan genoeg beledingen voor een christelijke vrouw dus...
Joodse vrouw wordt Jodaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tolerantie komt van 2 kanten he.
Jodin bestaat gewoon hoor. En er zijn ook meer dan genoeg beledingen voor een christelijke vrouw dus...
Gimpquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan niet, ik weet niet hoe ik een gif moet maken op een mac.
Nee, want het gebeurt toch nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Voordat je reageert
- Geen lapo-hunt.
Kan dit weg?
Ja maar glijdt dat niet dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Op het begin deed ik wel onderhoofddoek + hoofddoek (3 euro bij mokrro hier)
maar ik doe nu niet meer onderhoofddoek gwn sjaalnet zoals me pic
Dan krijgen die kutusers die dat doen toch gewoon een keiharde ban?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want het gebeurt toch nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |