Nee maar dat moet je ook gewoon alleen doen als je uit gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja!als ik maar niet weer tot kwart voor 5 in bed lig want anders heb ik helemaal niets aan m'n dag.. en maandag hoef ik pas om half 8 te beginnen ipv 6 uur omdat ik zondag ook al moet werken!
Google this my friendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken niemand met zo'n tag.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Doen alsof je in de jungle bent![]()
ik moest echt lachen
En weten jullie wat ook wel stoer lijkt..
Zo'n woestijn look dan zo'n handoek helemaal om je hoofd wikkelen en dan zonnebril opdoen en dan foto maken
LOL.. zo schattigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeger ging ik in mijn kleding knippen en rafelig maken en dan doen alsof ik in de jungle was. Mja mama werd boos achteraf.
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moest even luisteren, maar ik ken em wel, op een of andere manier
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Merel, zijn jullie nog geen stelletje? :$
hahahahaha holyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]of kruipen in de zandbak en doen alsof je naar water zoekt
Staat allemaal in dat boekje. Vers en biologisch enzo is inderdaad beter maar erg duur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ook dingen die niet als e nummer erop staan kunnen minder goed zijn.
Om allerlei redenen kun ie het beste gewoon alles vers maken
Bij mij ook. massive chemtrails attack. Iedereen wordt gek morgen oh nee.. dikke chaos en paniek. EINDE VAN DE WERELDquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef JApieman het volgende:
Hey, P_z, er waren vandaag Chemtrails boven mijn woonplaats.
Ik heb er zelfs een foto van gemaaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef JApieman het volgende:
Hey, P_z, er waren vandaag Chemtrails boven mijn woonplaats.
Vers is niet duur. Markt, lidl (prima groenten).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Staat allemaal in dat boekje. Vers en biologisch enzo is inderdaad beter maar erg duur.
Bekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]of kruipen in de zandbak en doen alsof je naar water zoekt
Ik was vroeger superschattig en hekserig ja. Goeie oude tijden dat je mocht doen wat je wilde ookal wist je dat het net mocht.quote:
Ik eet dingen als bijv. maaltijden ook altijd versquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik eet meestal vers bereid spul. Geen kant en klare zooi met toevoegingen iig.
ja half 8 nog vet vroeg, wordt denk ik geen avondje uit.. maarja 6 uur is ook té vroeg dan zie je smorgens geen eens autos als je naar toe fietst. Maar dan krijgen we wel altijd zo van kozak met koffie smorgensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee maar dat moet je ook gewoon alleen doen als je uit gaat![]()
Nice![]()
Hoef ik maandag pas om 12 uur te beginnen, maar dat ter zijde
Isgoed, wij adopteren coban. NUquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Adopteren in plaats van 3 hongernegertjes?
Toch kan het, geen idee waarom maar ik heb de optie nu wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Google this my friend
adobe os-x can't save for web
Doen ze dat overal in Nederland tegelijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een foto van gemaakt
[ afbeelding ]
Het waren er vandaag mega veel idd. Had het al opgemerkt bij den haag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs een foto van gemaakt
[ afbeelding ]
OGMGMGGG IK HERKEN DITquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bekend![]()
En en en en in zwembad doen alsof je in de ocean ligt helemaal verlaten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |