Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja echt erg mattie
Handslide boks G!
Van rol wisselen? Ik ben niet moe maar moet er over 7 uur uitquote:
Ze willen me ziek maken omdat een zieke makkelijker te besturen isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Is dat wat ze daarmee willen bereiken, je misselijk maken?
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef JApieman het volgende:
nationale sport marokko is lapo hunten
Vanaf nu noemen we haar Baby Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
2 euro coban, oke deal? Oke, coban is geadopteerd.
quote:
Ja, gezellig hè?quote:
Oh ok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vers is niet duur. Markt, lidl (prima groenten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke, wie is moeder en wie vader dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.
gr gr
Terechte klachtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
condensatie van het water dat vrijkomt bij de verbranding van kerosine chemtrails noemen, god kop toch een trein P_z jij achterlijke kutpuber
Maar ze kunnen je gedachten toch al besturen? Waarom zou je dan ziek moeten zijn, je kan toch harder voor ze werken als slaaf als je gezond bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze willen me ziek maken omdat een zieke makkelijker te besturen is
Dan koop je toch ultrabook, heb je Asus laptop die sneller is dan Apple MacBook Air.quote:
Ja hallo! Ik ben mama he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, wie is moeder en wie vader dan?
Ohw oke. Beetje chocolate chip idee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Van die koeken met chocola enzo
Wij gaan altijd juist op zondag uit, lekker weekend afsluiten enzo leuke tent die altijd zondags los is enzo
Primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Van rol wisselen? Ik ben niet moe maar moet er over 7 uur uit
Ik zie niets.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
[..]
Vanaf nu noemen we haar Baby Beer.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, gezellig hè?
Als ik ziek ben moet ik de producten van big pharma gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar ze kunnen je gedachten toch al besturen? Waarom zou je dan ziek moeten zijn, je kan toch harder voor ze werken als slaaf als je gezond bent?
Gelezen, goed topicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Monopoly het volgende:
De "harp" als indoctrinatiemiddel voor onze tere kinderzielen....
Vanaf nu zijn wij de familie Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu, Je bent geadopteerd. Rez en ik zijn je vader en moeder. Oke? Ja, oke.
gr gr
Ik ben Papa Beer, Spouwer is Mama Beer en jij bent Baby Beer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke, wie is moeder en wie vader dan?
Maar waarom ben ik dan niet ziek nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als ik ziek ben moet ik de producten van big pharma gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |