Valt meestal wel mee. verschild veel per laptop maar als je even goed naar bord kijkt kan je meestal zijn hoe je hem er uit moet klikken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi.
Ik heb net met HP gebeld en diegene aan de telefoon zei dat ik de laptop zelf uit elkaar moest halen en alles moet laten drogen enzo. Maar ik ben een beetje bang dat ik fouts doe ofzo en dat ik iets sloop. Is het moeilijk of valt het wel mee?
Dus zoals op dat filmpje he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:50 schreef gerrit098 het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien kan je hem een klein schroevendraaiertje hem er aan de onderkant zo uit wippen
Ja, in de BIOS kan je dat ook uitschakelen, of je fn erbij moet doen of alleen f12.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef kovenant het volgende:
dat is dan toch fn + f12 om wifi aan te laten schakelen ?
kan je eventueel de HP software die de extra keys aanstuurt eraf gooien.
als je dat in de bios veranderend word het dan geen alt f12???quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, in de BIOS kan je dat ook uitschakelen, of je fn erbij moet doen of alleen f12.
Maar ik heb al gevraagd aan die man en die zei idd dat het alleen met de f12 toets kon. Zware onzin wat mij betreft.
kan zijn maar dat kan ik je alleen vertellen als ik de laptop van heel dicht bij bekijk..quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus zoals op dat filmpje he?
nee , in de bios verander je niet de toetsen combinaties voor in windows,quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
als je dat in de bios veranderend word het dan geen alt f12???
Neequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef gerrit098 het volgende:
[..]
als je dat in de bios veranderend word het dan geen alt f12???
Nee, volgens de HP-man is het niet software-gerelateerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef kovenant het volgende:
nou er zit software gekoppeld die dat regelt,
ik denk dat je misschien iets hebt geklikt waardoor de FN key "gelocked" staat
toch eens kijken of er software is om die extra functies eruit te gooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |