Focking vet jonguh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, kijk Rez wij hebben een nepabortiebaby bam
Op een zondagavond, serieus? Dat is echt belachelijk veel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Joa ik vind het niet zo lekker. chocola is me te machtig zo om 6 uur smorgens
Hier echt hartstikke vol, volgens mij gaan er 4/5000 man in? allemaal bussen en hele parkeerplein en vet veel fietsen enzo
En vet gezellig met coronatjes en alles
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik dan niet ziek nu?
Welk merk laptop heb je en wat is er kapot en waaromquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit mini laptopalleen omdat mijn laptop nu ff broke is
Aliensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar waarom ben ik dan niet ziek nu?
Een laptop zo klein met zo'n snelheid en accu duur zul je niet snel vinden. Alleen Ultrabook van Asus kan er tegenop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:06 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Onder die prijs zijn er makkelijk laptops die de MB tikken.
F12 toets op HP laptop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Welk merk laptop heb je en wat is er kapot en waarom
True that.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef coban het volgende:
Ik vind macbook niet echt geweldig raakt snel overhit alles
OMGGGGGGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat werd net wakker en liep naar me toe..
Dus wil ik een foto maken doet ie zn ogen dicht![]()
[ afbeelding ]
Misschien omdat jij al een slaaf bent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Ik ben wel benieuwd.
Wat bied je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGGGGG
DIE IS ZO SCHATTIG
IK WIL OOK
Een slaaf van de overheid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien omdat jij al een slaaf bent?
Ja maar is best leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op een zondagavond, serieus? Dat is echt belachelijk veel.
maarja gaat echt wel later dicht en daarna op straat lopen kloten want altijd zielige ruzie zoekers en dan kijken en daarna naar huis fietsen en ergens eieren bakken enzoquote:is elke zondagavond geopend van 21.00 uur tot 02.15 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |