quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als echt alle mannen zo waren(wat niet zo is, want alleen losers zijn zo)
dan was ik allang lesbi en getrouwd met een vrouw + 3 geadopteerde kindjesns
U mad?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef coban het volgende:
REZANIA MIJN IPOD LAADT SLOOM DOOR JOU FUCKER
Wat?quote:
Oké, lief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Kom dan krijg je knuffel dan kun je nachtmerries krijgen over me
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga denk ik maar slapen ben moe
Dikke doei
Trusten![]()
dikke welterustenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dikke doei
Trusten![]()
ik ben geen man en toch heb ik mannen doorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om vrouwen te begrijpen, moet je zelf een vrouw zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef coban het volgende:
Ik wil trouwen met robot dan kan ik hele dag slapen en hij werken en schoonmaken
Oké.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om vrouwen te begrijpen, moet je zelf een vrouw zijn.
Mannen zijn dan ook niet moeilijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben geen man en toch heb ik mannen door
Slaaplekker lieve dinooooquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dikke doei
Trusten![]()
Dat is te zien in de lijst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen zijn dan ook niet moeilijk.
Dus je noemt jezelf 'een simpele ziel'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mannen zijn dan ook niet moeilijk.
Ja maar mannen zijn slim en de baas dus bij deze is jou voornoemde getrokken conclusie ontkrachtquote:
Achter glas in de zon gaat wel warmer worden. Gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
13 graden en zon
alleen in nederland
turkse feministenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
OMG HE IK LAS VANDAAG IN KRANT EEN COLUMN VAN EBRU UMAR OFTWEL KLOTEWIJF
nja ging helemaal over hoe GEWEEEEELDIG vrouwen waren en hoe dom mannen waren en dat vrouwen beter waren
Ik hb zo'n klotehekel aan feministen en al helemaal aan feministn als haardamn.
Echt vandie trutten die zeggen: OH NEE VROUWEN ZIJN ZOOOVEEL SLIMMER DAN MANNRN UHAUAHUAHA bitch
Zo kun je het noemen, maar wij stellen gewoon eisen waar wij ons ook aan kunnen houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je noemt jezelf 'een simpele ziel'
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cobanopmerking:
'mensen die niet onzijdig zijn'
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Achter glas in de zon gaat wel warmer worden. Gewoon proberen dus
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
OMG HE IK LAS VANDAAG IN KRANT EEN COLUMN VAN EBRU UMAR OFTWEL KLOTEWIJF
nja ging helemaal over hoe GEWEEEEELDIG vrouwen waren en hoe dom mannen waren en dat vrouwen beter waren
Ik hb zo'n klotehekel aan feministen en al helemaal aan feministn als haardamn.
Echt vandie trutten die zeggen: OH NEE VROUWEN ZIJN ZOOOVEEL SLIMMER DAN MANNRN UHAUAHUAHA bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |