Achter glas in de zon gaat wel warmer worden. Gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
13 graden en zon
alleen in nederland
turkse feministenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
OMG HE IK LAS VANDAAG IN KRANT EEN COLUMN VAN EBRU UMAR OFTWEL KLOTEWIJF
nja ging helemaal over hoe GEWEEEEELDIG vrouwen waren en hoe dom mannen waren en dat vrouwen beter waren
Ik hb zo'n klotehekel aan feministen en al helemaal aan feministn als haardamn.
Echt vandie trutten die zeggen: OH NEE VROUWEN ZIJN ZOOOVEEL SLIMMER DAN MANNRN UHAUAHUAHA bitch
Zo kun je het noemen, maar wij stellen gewoon eisen waar wij ons ook aan kunnen houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je noemt jezelf 'een simpele ziel'
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
cobanopmerking:
'mensen die niet onzijdig zijn'
okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Achter glas in de zon gaat wel warmer worden. Gewoon proberen dus
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:28 schreef coban het volgende:
OMG HE IK LAS VANDAAG IN KRANT EEN COLUMN VAN EBRU UMAR OFTWEL KLOTEWIJF
nja ging helemaal over hoe GEWEEEEELDIG vrouwen waren en hoe dom mannen waren en dat vrouwen beter waren
Ik hb zo'n klotehekel aan feministen en al helemaal aan feministn als haardamn.
Echt vandie trutten die zeggen: OH NEE VROUWEN ZIJN ZOOOVEEL SLIMMER DAN MANNRN UHAUAHUAHA bitch
Zij is tegen turken en tegen moslims en voor wilders hequote:
mijn examenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.
Ik weetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.
Ja nadenken in zo'n cheap ass gymzaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
ik herinner me die dag als gisteren, in die gymzaal
Ook mijn examen en ook die van coban.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
ik herinner me die dag als gisteren, in die gymzaal
Vrouwen moeten toch ook altijd in de keuken staan? Dat is toch niet raar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nooit in de keuken staan en vinden dat de vrouw dat altijd moet doen.![]()
Vrouwen die denken beter te zijn dan mannen.![]()
Mensen die seksistisch zijn.
Welk niveau?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Ik had niet geleerd voor examens. Ik lieg nu niet hevoor de makkelijkste vakken onvoldoendes gehaald mr toch eindlijst alles voldoende like a bwaWas
Jah.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nooit in de keuken staan en vinden dat de vrouw dat altijd moet doen.![]()
Vrouwen die denken beter te zijn dan mannen.![]()
Mensen die seksistisch zijn.
Ik had ook niet geleerd voor mij examen, toch nog een 9,1 voor scheikunde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Ik had niet geleerd voor examens. Ik lieg nu niet hevoor de makkelijkste vakken onvoldoendes gehaald mr toch eindlijst alles voldoende like a bwaWas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |