Zij is tegen turken en tegen moslims en voor wilders hequote:
mijn examenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.
Ik weetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:29 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Feministen zijn slecht volgens tekst 2 van havo Nederlands 2011 tijdvak 1.
Ja nadenken in zo'n cheap ass gymzaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
ik herinner me die dag als gisteren, in die gymzaal
Ook mijn examen en ook die van coban.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
Vrouwen moeten toch ook altijd in de keuken staan? Dat is toch niet raar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nooit in de keuken staan en vinden dat de vrouw dat altijd moet doen.![]()
Vrouwen die denken beter te zijn dan mannen.![]()
Mensen die seksistisch zijn.
Welk niveau?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Ik had niet geleerd voor examens. Ik lieg nu niet hevoor de makkelijkste vakken onvoldoendes gehaald mr toch eindlijst alles voldoende like a bwaWas
Jah.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nooit in de keuken staan en vinden dat de vrouw dat altijd moet doen.![]()
Vrouwen die denken beter te zijn dan mannen.![]()
Mensen die seksistisch zijn.
Ik had ook niet geleerd voor mij examen, toch nog een 9,1 voor scheikunde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Ik had niet geleerd voor examens. Ik lieg nu niet hevoor de makkelijkste vakken onvoldoendes gehaald mr toch eindlijst alles voldoende like a bwaWas
ow wist niet dat je ook examen deedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ook mijn examen en ook die van coban.
Ik kan mij ieder examen nog herinneren.
mensen die een examen spannend vondenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn examen
stoerrrquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
mensen die een examen spannend vonden
mensen die examens gingen oefenen
mensen die naar facultatieve lessen gingen
mensen die uberhaupt eerder begonnen met leren![]()
Als je buiten school moet leren, dan is de opleiding te moeilijk voor je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef coban het volgende:
Stoer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dit jaar mijn havodiploma gehaald, nu doe ik vwo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ow wist niet dat je ook examen deed
Alsof jij je middelbare school al hebt afgemaaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met je vriendin in de keuken gestaan en iets samen gekookt en daarna samen gegeten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vrouwen moeten toch ook altijd in de keuken staan? Dat is toch niet raar?
Ik had maar de helft van dat boek gemaakt en had toch nog een 5,5.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb zwaar nachtdiensten gedraaid tijdens mijn examens
Ik weet nog 1e examen dat ik had, m&o, had letterlijk NIET geslapen
ik moest echt huilen om m&o klotevakquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik had maar de helft van dat boek gemaakt en had toch nog een 5,5.Ze vroeger toch maar naar 3 hoofdstukken of zo.
Weet je hoe dik dat boek is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik had maar de helft van dat boek gemaakt en had toch nog een 5,5.Ze vroeger toch maar naar 3 hoofdstukken of zo.
Eh ja, ik heb vorig school jaar mijn vwo NT afgesloten met de volgende vakken;quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Alsof jij je middelbare school al hebt afgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |