Zij zorgt er wel voor dat dit niet gebeurd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
En dan het eten aan laten branden.![]()
Mijn natuurkunde leraar zei ooit: intelligente mensen kunnen dingen uitstellen omdat zij het zich kunnen veroorlovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben wel goeie leerling vind ik zelf :$ alleen ik stel vaak uit
Ja erg hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Een zes voor Engels hebben, weet je wel niet hoe makkelijk dat examen was.
Je bent vergeten dat ik ook kan posten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
Stoppen met posten dan mag Dimens nooit meer slapen.
dat dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde leraar zei ooit: intelligente mensen kunnen dingen uitstellen omdat zij het zich kunnen veroorloven
Dan bannen we jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent vergeten dat ik ook kan posten.
Wat zei je, hoe lang blijf je nog docent?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde leraar zei ooit: intelligente mensen kunnen dingen uitstellen omdat zij het zich kunnen veroorloven
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
Stoppen met posten dan mag Dimens nooit meer slapen.
god ja dit gedoe; ooh ja boterjong we hebben nog nooit zo iemand als jou meegemaakt ditdat.. moest ik zo'n toets maken van die olympiade, sturen ze dat op..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn Aardrijkskunde is fan van mij.![]()
Hij wou ook dat ik met een Aardrijkskunde wedstrijd mee ging doen.
Ha. Heb je ons mooi te pakkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan maak ik een kloon en dan post ik dit deel alsnog vol.
Ach lager kon ie niet zinken. Hij was een goeie vent en verdiende vast iets meer dan de gemiddelde leraar. Want hij gaf les aan S.O.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wat zei je, hoe lang blijf je nog docent?
En dan komt Danny er achter en gaat hij ¤50,- van jou eisen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jahquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is als ze het hebben over relaties
DAN GAAN WE NAAR JE HUIS EN SLOPEN WE AL JE INTERNETAPPERATUURquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |