Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij doet ict dus geenr echt van spreken![]()
Ik drink alleen bier, dus neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je wel eens samen met je vriendin in de keuken gestaan en iets samen gekookt en daarna samen gegeten?
Ik had een 9,1 voor scheikunde en Engels, voor de rest viel het wel mee, tussen de 7 en de 8. Behalve M&O en Nederlands.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha
k heb wel 7 op diploma voor m&o (voor alle vakken trouwens) behalve engels heb ik 8
Ik neem meestal boeken niet mee omdat wij ze op school toch niet gebruiken. Die van M&O wel maar dat is dan ook bijna de enige.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
33 hoofdstukken.Ik heb dat boek nu weer, omdat het voor havo en vwo is, ik verveel me dus dood tijdens M&O.
Mijn natuurkunde, biologie, scheikunde en wiskunde boeken zijn trouwens veel dikker.
Ik heb meestal gewoon al mijn boeken op school liggen, ik heb wel altijd Binas bij me.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik neem meestal boeken niet mee omdat wij ze op school toch niet gebruiken. Die van M&O wel maar dat is dan ook bijna de enige.
Dan ben je dus geen goede leerling.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben wel goeie leerling vind ik zelf :$ alleen ik stel vaak uit
ok dit is goed denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ow. Ik ben verbaasd nu. Nou ja gespeeld, maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Welllquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goede leerling.
wauwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
Mijn Aardrijkskunde leraar zegt dat niemand bij mijn kaliber van niets uitvoeren in de buurt komt en hij vraagt heel vaak hoe ik daar telkens mee weg kom.
Dat ligt aan je referentiekader en je definities hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goede leerling.
Is leuk, zou je eens moeten doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik drink alleen bier, dus nee
hahha omgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
hahhahahahhahahah ik sta puuuuuur omdat ik niet geleerd heb voor examens voor gewoon alles, zelfs frans, zelfs engels, ZELFS TEKENEN TERWIJL IK AANBEVOLEN WORD VOOR KUNSTACADEMIE, zelf nederlands en zelfs fakking wiskundeeen 6.
Gewoon hele rij met afgeronde zessen)
Frans en engels had ik gegokt he!
Een zes voor Engels hebben, weet je wel niet hoe makkelijk dat examen was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef coban het volgende:
hahhahahahhahahah ik sta puuuuuur omdat ik niet geleerd heb voor examens voor gewoon alles, zelfs frans, zelfs engels, ZELFS TEKENEN TERWIJL IK AANBEVOLEN WORD VOOR KUNSTACADEMIE, zelf nederlands en zelfs fakking wiskundeeen 6.
Gewoon hele rij met afgeronde zessen)
Frans en engels had ik gegokt he!
Mijn Aardrijkskunde is fan van mij.quote:
En jij maar telkens zijn dochter charteren voor een copy van de toetsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
Mijn Aardrijkskunde leraar zegt dat niemand bij mijn kaliber van niets uitvoeren in de buurt komt en hij vraagt heel vaak hoe ik daar telkens mee weg kom.
Protip ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is leuk, zou je eens moeten doen.
Keuken seks is ook wel geil, achter haar gaan staan en met haar borsten spelen als ze bezig is.
En dan het eten aan laten branden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is leuk, zou je eens moeten doen.
Keuken seks is ook wel geil, achter haar gaan staan en met haar borsten spelen als ze bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |