dxd XDDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
NOUJA NIET EROP NATUURLIJK DAN GAAT IE STUK XD
Ja. Je punt? Probeer het nou maar, stuk gaat ie er niet van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter lezen.
Er staat -> Laptop zelf doet het wel, alleen TOETSENBORD niet
Deze wordt niet echt heet, beetje warm maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Oh nja de air hier wordt ook snel warm maar zal wel aan ons liggen
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan komt die er gewoon naast te staan.
Ja mja ik kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, bij jou ja, maar bij mij:
[ afbeelding ]
Ik zie nergens zon hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja. Je punt? Probeer het nou maar, stuk gaat ie er niet van.
Dat wel, dat mis ik van MacBook Air. Het was vandaag koud op school en mijn handen kon ik niet warmen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:15 schreef JApieman het volgende:
Is toch wel lekker als je laptop warm wordt in de winter?
Niceequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga je leven in een hokje van 30x30 zetten
morgen. En je laptop open met vooral toetsenbord in zon zetten, achter raam oid. Scherm ff uit de zon houden als het kan.quote:
Ik zit mobiel, ik zie geen tags denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
Ik lol met jullie, ik heb wel gewoon die tag.
Gewoon live in Chrome veranderen en die tag verwijderen.
Is er morgen zon ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
morgen. En je laptop open met vooral toetsenbord in zon zetten, achter raam oid. Scherm ff uit de zon houden als het kan.
Yep, je krijg eten door een luikje en je hebt een schuifluikje voor je ogen die gaat open van 15:00 tot 15:45quote:
Asus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Die macbooks zijn wel lekker dun is handiggg.
Ik moet ook laptop hosselen jongens
Ipod is bijna dood en op iphone weiger ikdan te fokken dus tsja moetwel laptop ook voor belangrijke andere dingen enzo mja mja lastig dit alles
Volgens mij gaan je ogen helemaal dood als je steeds op ipod FOK!tquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:17 schreef coban het volgende:
Die macbooks zijn wel lekker dun is handiggg.
Ik moet ook laptop hosselen jongens
Ipod is bijna dood en op iphone weiger ikdan te fokken dus tsja moetwel laptop ook voor belangrijke andere dingen enzo mja mja lastig dit alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |