Vriend, Ik sta een 8 voor nederlandsquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zinnen beginnen met hoofdletter.
Leer je nog wel op school
VMBO?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Ik sta een 8 voor nederlands
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Holland diploma?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik 9.3 op mijn diplomaquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4 foutenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neui gewoon wachten op P&W met Tijl Beckand, topshow.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Saavedra het volgende:
Ben na de eerste pauze afgehaakt, nog de moeite waard terug te kijken straks?
Laatste gedeelte was goed. Bovendien zijn de grote plannen van Groningen onthuld. Geef ze two more years en ze gaan voor het kampioenschap.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef Saavedra het volgende:
Ben na de eerste pauze afgehaakt, nog de moeite waard terug te kijken straks?
Ja man. Is toch heerlijk man, ringetje. Laat gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Als Rene nou een paar wereldgrappen heeft voorbereid winnen we de televizier ring.
Tijl Beckandquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Neui gewoon wachten op P&W met Tijl Beckand, topshow.
Hebben we ook wel verdiendquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Heufd het volgende:
Toch wel een goede uitzending.
Komende weken trouwens genieten. Woensdag Sigaarsnor en René in de VI, vrijdag Boskamp en Schelvis, maandag de terugkeer van René en volgende week de uitreiking van de Televizierring. Ik kijk er naar uit.
Incl. iemand die het helemaal gemaakt heeft bij Ajax!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
tip extra time is bezig op belgie 2met Jan Boskamp en mooie blonde op de achtergrond.
'Zou'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zal Boskamp het ook wel eens over VI hebben daar?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 10 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)91b6d04bd59bb336.mp4
Zijn die terug te kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Wilskracht het volgende:
tip extra time is bezig op belgie 2met Jan Boskamp en mooie blonde op de achtergrond.
Pakte ze Raffie te hard aan ?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:20 schreef gniffie het volgende:
Die onzin analyses over oranje van vrijdag, die gasten hebben er echt 0 verstand van. Die onzin statistiekjes ook
Ach gossie. Wil je erover praten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:20 schreef gniffie het volgende:
Die onzin analyses over oranje van vrijdag, die gasten hebben er echt 0 verstand van. Die onzin statistiekjes ook
Die blessure gevoeligheid is gewoon terecht hoor.quote:
Klopt, VI is voetbalinhoudelijk gewoon heel slecht, ook met Gijp.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die blessure gevoeligheid is gewoon terecht hoor.
Maar die analyse van de wedstrijd; ze speelden de eerste helft goed, de tweede helft niet en dan komt DE analist van VI met nietszeggende statistiekjes die niet rekening houden met de context. Geef inhoudelijk aan waarom de wedstrijd kantelde, waarom er niks gecreëerd werd...
Liever zeggen ze niks voetbaltechnisch want wat er uitkomt is toch maar onzin
Ja maar een wedstrijd fatsoenlijk ontleden kunnen ze niet. Soms verlang ik wel terug naar Louis en zijn magneetbord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:03 schreef Saavedra het volgende:
Met Derksen, Gijp, Schelvis en Boskamp zit er meer knowhow aan tafel dan die lulletjes rozenwater die bij Studio Voetbal aanschuiven. En het is nog leuker ook. Tel uit je winst.
Mwah.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Het is toch ook veel leuker om doctorandus Ten Have te analyseren dan een of andere wedstrijd tegen Moldavië.
Gijp heeft wel echt verstand van voetbal, maar Wilfred en Derksen allebei totaal niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, VI is voetbalinhoudelijk gewoon heel slecht, ook met Gijp.
Ik ben niet zo onder de indruk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gijp heeft wel echt verstand van voetbal, maar Wilfred en Derksen allebei totaal niet.
Beter kijken dan.quote:
Ik heb het al zo vaak gezien en hij heeft vrijwel nooit kunnen overtuigen bij mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter kijken dan.
Zijn tactische analyses zijn vaan ijzersterk. Alleen jammer dat hij altijd de eeuwige clown meent te moeten uithangen.
De kritiek op die loopacties van Manolov worden bijvoorbeeld altijd grappig gebracht door hem maar kloppen tactisch gezien wel.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:30 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 10 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)91b6d04bd59bb336.mp4
Normaal download ik m, maar nu kijk ik streamend. Ik kan m alleen niet meer full screen doen?quote:
Dat zegt niets.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezien en hij heeft vrijwel nooit kunnen overtuigen bij mij.
hij had een keer een analyse van Feyenoord bij Radio Rijnmond en die klopte precies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gezien en hij heeft vrijwel nooit kunnen overtuigen bij mij.
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
hij had een keer een analyse van Feyenoord bij Radio Rijnmond en die klopte precies.
Nou heeft hij ook wel de luxe om achteraf te kunnen analyseren. Nog wat beelden terugkijken, etc. Maar staat dat garant voor voetbaltechnisch inzicht? Zou hij ook tactische analyses kunnen maken 'op het moment' en aan de hand daarvan een bepaalde tactiek uitvoeren? Zoals bijvoorbeeld een coach?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter kijken dan.
Zijn tactische analyses zijn vaan ijzersterk. Alleen jammer dat hij altijd de eeuwige clown meent te moeten uithangen.
De kritiek op die loopacties van Manolov worden bijvoorbeeld altijd grappig gebracht door hem maar kloppen tactisch gezien wel.
ja hoor, deed hij bij Rijnmond voor en tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou heeft hij ook wel de luxe om achteraf te kunnen analyseren. Nog wat beelden terugkijken, etc. Maar staat dat garant voor voetbaltechnisch inzicht? Zou hij ook tactische analyses kunnen maken 'op het moment' en aan de hand daarvan een bepaalde tactiek uitvoeren? Zoals bijvoorbeeld een coach?
Dit filmpje is alweer wat ouder. Misschien heeft hij vorig jaar een liesbreuk opgelopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef Archangelo het volgende:
over de Derksen met zijn liesbreuk...
zegt hij duidelijk dat hij nooit liesblessures heeft gehad.
Wat een blaas. iets voor sigaarsnor? Derksen weer te kakken zetten lijkt leuk.
Derksen wat minder maar Genee heeft er wel kijk op volgens mij. Die gast weet ook vrijwel alles, echt een wandelende encyclopedie. Maar hij kan moeilijk hele analyses gaan geven als presentator zijnde. Derksen kan het allemaal wel goed vertellen maar dat is meer een man van de randzaken dan de man met een mening over spelen met de punt naar voor of de punt naar achterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gijp heeft wel echt verstand van voetbal, maar Wilfred en Derksen allebei totaal niet.
Verwacht er niet té veel van hoor. Heel veel spannendere statements dan dat Studio Voetbal een kutprogramma is heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:13 schreef Heufd het volgende:
Toch wel een goede uitzending.
Komende weken trouwens genieten. Woensdag Sigaarsnor en René in de VI, vrijdag Boskamp en Schelvis, maandag de terugkeer van René en volgende week de uitreiking van de Televizierring. Ik kijk er naar uit.
Ik zie de kop al wel voor me hoor, in dikgedrukte letters, lettertype 72:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Verwacht er niet té veel van hoor. Heel veel spannendere statements dan dat Studio Voetbal een kutprogramma is heb ik niet gemaakt
Jij bent SigaarSnorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Verwacht er niet té veel van hoor. Heel veel spannendere statements dan dat Studio Voetbal een kutprogramma is heb ik niet gemaakt
Dat mis ik ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja maar een wedstrijd fatsoenlijk ontleden kunnen ze niet. Soms verlang ik wel terug naar Louis en zijn magneetbord.
Grappig dat iedereen de mening van Derksen zo overneemt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat mis ik ook.
Hier stond veruit de beste wedstrijdanalyse die ik ooit heb gezien, maar die is jammer genoeg weg. Die man kan echt geweldig goed, echt extreem veel beter dan ik ooit op tv heb gezien, analyseren.
Wat heeft Johan Derksen met mijn post te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen de mening van Derksen zo overneemt.
Weet je bestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat heeft Johan Derksen met mijn post te maken
Onder welk onderdeel valt jouw interview, als het erin staat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Veerboot het volgende:
Als ik af ga op http://www.vi.nl/Abonnement/Deze-week-in-VI.htm zou het trouwens weleens zo kunnen zijn dat het een weekje is doorgeschoven i.v.m. het interview met René van der Gijp (dat natuurlijk actueler is).
"Balverliefd".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Onder welk onderdeel valt jouw interview, als het erin staat?
Ik heb echt geen idee, maar als jij er blij van wordt, vooral blijven gelovenquote:
Oeeeeeehhhh fittieee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, maar als jij er blij van wordt, vooral blijven geloven![]()
Beetje jammer dat je me de informatie niet gunt, maar goed.
Kan jij me wel vertellen waar hij het nou over heeftquote:
Gast, praat Johan gewoon niet na!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan jij me wel vertellen waar hij het nou over heeft?
Ik vermoed dat jij in meer of mindere mate hetzelfde zegt over die geweldige analyse van die persoon als Johan zelf ooit eens heeft gedaan in Voetbal International. Zoiets zal het wel zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Kan jij me wel vertellen waar hij het nou over heeft?
Want Johan heeft het alleenrecht op Tonny Bruins Slot de beste analist van Nederland vinden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Omdat Johan Tonny Bruins Slot de beste analist vindt vind jij dat ook opeens.
Heb ook heel vaak op hem gelet maar die man is vaak echt 1 grote cliché.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef Kenju het volgende:
Net even gelet op Gullit. Had gewoon een prima verhaal. Zoals ik me hem ook wel herinner van de NOS, zij het nu iets minder inhoudelijk omdat er niet echt ruimte voor is in het format. Derksen heeft duidelijk nog steeds iets tegen Gullit. Die persoonlijke grudges van Derksen zijn al zoo lang over tijd. Hij zou het gewoon eens moeten laten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij in meer of mindere mate hetzelfde zegt over die geweldige analyse van die persoon als Johan zelf ooit eens heeft gedaan in Voetbal International. Zoiets zal het wel zijn?
Ok. Ik hou geen database bij van meningen van Johan over andere mensen, gezien die dan m'n hele harde schijf in beslag zou nemen en ik wist niet eens hoe die man heette totdat ik net weer dat filmpje op ging zoeken om hier te linken, maar goed. Sowieso heb ik Johan daar echt nooit over horen praten, maar youtube laat inderdaad zien dat het een keer over die man ging.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Omdat Johan Tonny Bruins Slot de beste analist vindt vind jij dat ook opeens.
En op muziek van Mickey Newburyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want Johan heeft het alleenrecht op Tonny Bruins Slot de beste analist van Nederland vinden?
quote:
Dat jullie dat onthouden zeg.. Nouja, die 2e naam kan ik me nog wel terughalen nu je het zegt ja, dat Johan het daar wel over had, maar die eerste..quote:
Jij zou niet slagen voor het VI-eindexamen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Thas het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie dat onthouden zeg.. Nouja, die 2e naam kan ik me nog wel terughalen nu je het zegt ja, dat Johan het daar wel over had, maar die eerste..
Haha, absoluut nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij zou niet slagen voor het VI-eindexamen?
En het verhaal van Dick Nanninga in de bioscoop dan ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Thas het volgende:
[..]
Haha, absoluut niet
Zelfs anekdotes kan ik niet meer noemen
Ohja, wel één, Piet de Visser die met z'n hond door het ijs zakt ofzo
Als er één iemand een grote cliché is, dan is het wel Johan Derksen. Wordt hij ook altijd zo kwaad om, als Genee hem daarop wijst, waar hij vooral recalcitrant probeert te zijn, maar inhoudelijk zich ňf niet onderscheidt, ňf gewoon onzin roept.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb ook heel vaak op hem gelet maar die man is vaak echt 1 grote cliché.Gullit heeft nog minder een mening over voetbal als B Barend.
Zegt me weinig, alleen die naamquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En het verhaal van Dick Nanninga in de bioscoop dan ?
Ohja!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Of het verhaal dat Johan zo'n KNVB bobo bewusteloos slaat in het vliegtuig.
Hij zei ook dat Nederland wel kan zeggen dat het goed speelde maar dat ze dat beweren op basis van het feit dat ze veel balbezit hebben. Als je vervolgens daaruit niet een aantal kansen creert dat evenredig is aan de hoeveelheid balbezit heb je het niet zo goed gedaan als iedereen beweert. Dat vond ik op zich wel een goede opmerking van Gullit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet naar de gehele analyse gekeken op Veronica, maar ik haakte af toen Gullit zei: Zweden heeft juist heel dominant gespeeld, want ze wilden dat Nederland het balbezit had, en dat gebeurde ook.
Ik heb al veel gehoord, maar dat sloeg echt nergens op. Het is extreem makkelijk om op niet-balbezit te spelen (elke bal in de tweede ring jagen), dus volgens Gullit is het wel erg eenvoudig om dominant te spelen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niet naar de gehele analyse gekeken op Veronica, maar ik haakte af toen Gullit zei: Zweden heeft juist heel dominant gespeeld, want ze wilden dat Nederland het balbezit had, en dat gebeurde ook.
Ik heb al veel gehoord, maar dat sloeg echt nergens op. Het is extreem makkelijk om op niet-balbezit te spelen (elke bal in de tweede ring jagen), dus volgens Gullit is het wel erg eenvoudig om dominant te spelen.
Heb wat gemist zo te zien. Wat een voetbalinzicht moet daar over tafel zijn gegaan bij Veronica. Veel balbezit betekent niet automatisch dat je goed speelt? Poeh hé, zo had ik het nog nooit bekeken. Hadden we maar wat meer Gullit bij Veronica in plaats van die zeiksnor met zijn clichés.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zei ook dat Nederland wel kan zeggen dat het goed speelde maar dat ze dat beweren op basis van het feit dat ze veel balbezit hebben. Als je vervolgens daaruit niet een aantal kansen creert dat evenredig is aan de hoeveelheid balbezit heb je het niet zo goed gedaan als iedereen beweert. Dat vond ik op zich wel een goede opmerking van Gullit.
Mooie film hé, dokterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En het verhaal van Dick Nanninga in de bioscoop dan ?
Ik vind dat hij gewoon een punt heeft dat we niet zo lyrisch moeten zijn over het Nederlands elftal als ze veel balbezit hadden. Als je vervolgens niks gevaarlijks met de bal doet ben je toch niet zo dominant als je zelf wilt doen geloven. Dat is wat hij zegt en daar heeft hij gewoon een punt. Daarbij hangt het voetbal gewoon aan elkaar van cliché's, dus wat dat betreft slaat het punt wat je wilt maken nergens op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heb wat gemist zo te zien. Wat een voetbalinzicht moet daar over tafel zijn gegaan bij Veronica. Veel balbezit betekent niet automatisch dat je goed speelt? Poeh hé, zo had ik het nog nooit bekeken. Hadden we maar wat meer Gullit bij Veronica in plaats van die zeiksnor met zijn clichés.
Als hij z'n mond had gehouden, had het er misschien alsnog ingestaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel, ik krijg de VI vaak pas na 14:00
Idd. Ik heb tijdens het lezen nog even teruggedacht aan die fokker die een maandje geleden een tweet postte van een winkelier in Dordrecht die meldde dat Rene gewoon z'n vrolijke, uitbundige zelf wasquote:
Niet dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij z'n mond had gehouden, had het er misschien alsnog ingestaan?
Lees het artikel hierboven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan iemand iets meer toelichting geven mbt het verhaal van Gijpie?
Heb precies hetzelfde gehad als René, dus ik weet dat het geen kattenpis is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan iemand iets meer toelichting geven mbt het verhaal van Gijpie?
Kan ik je zo wel vertellen: Neen, hij kon daar "voetbal anchor" worden en dat was een grote stap omhoog voor hem.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:29 schreef Evertjan het volgende:
zou wel eens Wilfred Genee bij Sven Kocklemeier in het programma willen zien. En dat Sven dan vraagt of hij voor het grote geld naar Talpa is gegaan
Goed verhaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef BobW het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-begon-een-rare.html
quote:Dacht ik opeens bij mezelf: 'Ik hoop maar niet dat de Van Brienenoordbrug openstaat. Als in godsnaam die brug maar niet openstaat!'. Je zou denken: laat lekker gaan, die Van Brienenoordbrug. Ja toch? Bruggetje open, bruggetje dicht. Wat maakt het allemaal uit? Maar nu werd ik er erg onrustig van. Echt nerveus. Ik kon aan niets anders meer denken.
Peter stelde zich aan, maar ik vind het ook niet echt sterk om oude koeien uit de sloot te halen zonder de persoon aan tafel kans te geven zich daar op voor te bereiden, zoals bijv. dat artikel wat Peter nu niet mee kon nemen.quote:
Heeft zoiets ook een naam of is het 'gewoon' een soort oververmoeidheid?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb precies hetzelfde gehad als René, dus ik weet dat het geen kattenpis is.
Depressie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft zoiets ook een naam of is het 'gewoon' een soort oververmoeidheid?
Zeg ik laat gaan man, word je meteen uitgemaakt voor sukkeltje. Wat een agressie op de FP.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:18 schreef pberends het volgende:
Van der Gijp: Ik had het niet meer
Ik heb je stukkie van sigaarsnor maar even gecopy pasted.
Laat toch gaan man. Maar iedereen weet dat de FP van het niveau VI is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeg ik laat gaan man, word je meteen uitgemaakt voor sukkeltje. Wat een agressie op de FP.
Wut. 13.gifquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat de FP van het niveau VI is.
'Mietje', 'internetheld', 'kneus', 'mongool', 'kale kutvent'.. bijna net zo ordinair als 'paardenlul'!quote:
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Mietje', 'internetheld', 'kneus', 'mongool', 'kale kutvent'.. bijna net zo ordinair als 'paardenlul'!
jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
Gijp toch niet present Maandag, voorlopig een week uitgesteld.
quote:René van der Gijp keert maandag toch niet terug in Voetbal International. De rentree komt te vroeg en wordt met een week uitgesteld. Dat heeft zijn manager vrijdag laten weten aan RTL Boulevard. Van der Gijp zit al een behoorlijke tijd oververmoeid thuis. De zanger kreeg last van hyperventilatie en druk op zijn borst, maar volgens de dokters was hij lichamelijk in orde. “Het was dus geestelijk. Ik had duidelijk het elastiekje in mijn hoofd te ver opgerekt“, zei Van der Gijp recentelijk in een interview.
Zanger, Geef me hoop jomandaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef pberends het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=115627
[..]
Weet niet, maar daar zal heus melding van worden gemaakt in dit topic als er meer duidelijkheid is.quote:
Gewoon een combinatie van factoren. Paniekaanvallen waardoor je gaat hyperventileren of andersom. Het hangt allemaal met elkaar samen. Om die aanvallen te vermijden ga je oorzaken zoeken die nergens op slaan en op een gegeven moment durf je zelfs niet meer naar de supermarkt. Als dat lang genoeg doorgaat wordt je vanzelf half-depressief, omdat het geestelijk zo vermoeiend is. Ik herken het verhaal van René gewoon 1-op-1 en je staat er nog van te kijken hoeveel mensen hetzelfde hebben of hebben gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Heeft zoiets ook een naam of is het 'gewoon' een soort oververmoeidheid?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Bossie weer hč?
Ik ga niet weer een hele aflevering Babs en Iwan kijken hoor, dat is minachting van de kijker, we willen ook wel eens vermaakt worden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Bossie weer hč?
Ik ga niet weer een hele aflevering Babs en Iwan kijken hoor, dat is minachting van de kijker, we willen ook wel eens vermaakt worden.
Als ze daarmee gaan strooien moet je rennen voor je leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef Ties02 het volgende:
<- deze smiley is wel echt de FOK mascotte he
heldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Evertjan het volgende:
bier staat koud en de bitterballen pruttelen in de pan
quote:
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nobody cares about your opinion
iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Stoer hoor dat Engels! maar volgens mij vinden wel meer (niet psv'ers) dat over Toivonen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Goede voetballer hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Stoer hoor dat Engels! maar volgens mij vinden wel meer (niet psv'ers) dat over Toivonen hoor
Ja, media blaast het op, mensen praten het na.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede voetballer hoorOf kijk jij alleen naar die 2 overtredingen van vorig seizoen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
RvP ipv kuyt en Robben op links. Dan met Huntelaar, Sneijder , V/d Vaart en De Jong.
Heb het niet over zijn voetbalkwaliteiten, maar dat naaierige gejank en overtredingen inderdaad (waaruit goals volgen) heeft ie toch niet nodig..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede voetballer hoorOf kijk jij alleen naar die 2 overtredingen van vorig seizoen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
RvP ipv kuyt en Robben op links. Dan met Huntelaar, Sneijder , V/d Vaart en De Jong.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Er moeten nog meer ex ajacieden inquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Van der vaart en geen van bommelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Van bommel zuigt ballen atm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van der vaart en geen van bommel
de Jong in vorm is veel beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
v.d. vaart zat bij ajax. en van bommel was ajax grootste angst. remember?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van der faal bedoel jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga weg man, met je kut topic over demi-god v/d Vaart
Succes tegen duitslandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heitinga - Douglas - Mathijsen
Bommel - de Jong
Persie - v.d. Vaart - Sneijder - Robben
Huntelaar
Gewoon de Jong en Bommel als verdedigersquote:
Ey jij snapt het tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
neejoh
Afellay - Hunter - robben
----------Sneijder
-----bommel---jong
Robin ipv afellay.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
neejoh
----------Sneijder
-----bommel---jong
Bommel en jong omdraaienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
neejoh
----------Sneijder
-----bommel---jong
Sneijder altijd achter spitsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef Caland het volgende:
De Jong - Sneijder
Robben - VdV - Afellay
--------- RvP ------------
Zulke reactiesquote:
Ja. Want hij is in dit systeem de man van de korte steekpass naar de spitsquote:
Mensen die VI kijken tijdens hun verjaardagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Boskamp over 'we' als ie het over België heeft. Lukaku en Mertens op de bank
Zal ik dadelijk ook nog over je vader beginnen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Bommel - Strootman
Lens - Wijnaldum - Robben
Nistelrooy
die spelen nog tenminste bij topclubsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Smoofie het volgende:
Verdedigers van Duitsland zijn ook slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |