Zullen we zien volgende maandquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de berlijnse muur kan je niet op
Het blad, niet de uitzending.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Komt sigaarsnor vandaag in de uitzending?
nee, in de viquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Komt sigaarsnor vandaag in de uitzending?
Bij Arsenal deelt ie soms ook in de malaisequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef HeatWave het volgende:
V persie sucks, lees altijd dat ie zo goed was bij Arsenal, nog nooit iets van gezien bij Oranje...
Beide eruit eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Wat een domme vraag, Kuyt eruit, niet RvP
Bommel - Strootquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Wat een domme vraag, Kuyt eruit, niet RvP
Liever Elia of Van Persie voor Affelay, voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bommel - Stroot
Robben - Sneijder - Afellay
Huntelaar
Zie ik misschien wel het liefste. Maargoed daar is niemand mee eens...
RvP brengt helemaal niets man, zo onrendabel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
RvP + Robben op de zijkanten met Sneijder en V/d Vaart op midfield.
Eliaquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Liever Elia of Van Persie voor Affelay, voor de rest ben ik het met je eens.
Kom op, Afellay is nog zeker 8/9 maanden op de zonnebank aan het bijbruinenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bommel - Stroot
Robben - Sneijder - Afellay
Huntelaar
Zie ik misschien wel het liefste. Maargoed daar is niemand mee eens...
Van Persie dacht ik ook aan ja. Maar Elia is toch wel een niveau lager...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Liever Elia of Van Persie voor Affelay, voor de rest ben ik het met je eens.
Bij NL elftal is Elia goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
EliaVan Persie op de plek van Afellay en die opstelling is okay
Zonde om een speler als Sneijder controleur te zettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
VdV op 10 achter Van Persie en Sneijder naast Van Bommel.
Mwa, zó goed is Afellay ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van Persie dacht ik ook aan ja. Maar Elia is toch wel een niveau lager...
Sneijder sowieso achter spitsquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
VdV op 10 achter Van Persie en Sneijder naast Van Bommel.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sneijder sowieso achter spitsBeste in de wereld is hij dan.
Daar liggen juist zijn kwaliteiten als spelverdeler. Bommel doe stofzuigt en het duo VdV en Van Persie dat 300 x beter loopt dan met Sneijderquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zonde om een speler als Sneijder controleur te zetten
Ja maar een controleur moet ook verdedigen. Tegen San Marino of zo kan je Sneijder wel als CVM neerzetten maar tegen de grote jongens niet dan worden we overlopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar liggen juist zijn kwaliteiten als spelverdeler. Bommel doe stofzuigt en het duo VdV en Van Persie dat 300 x beter loopt dan met Sneijder
Weer zo'n laf kutblok van 6 verdedigersquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
--------Van Bommel-----Nigel-------
Van der Vaart-Sneijder-Robben
---------------- Hunter------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |