Zullen we zien volgende maandquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de berlijnse muur kan je niet op
Het blad, niet de uitzending.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Komt sigaarsnor vandaag in de uitzending?
nee, in de viquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Komt sigaarsnor vandaag in de uitzending?
Bij Arsenal deelt ie soms ook in de malaisequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef HeatWave het volgende:
V persie sucks, lees altijd dat ie zo goed was bij Arsenal, nog nooit iets van gezien bij Oranje...
Beide eruit eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Wat een domme vraag, Kuyt eruit, niet RvP
Bommel - Strootquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Wat een domme vraag, Kuyt eruit, niet RvP
Liever Elia of Van Persie voor Affelay, voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bommel - Stroot
Robben - Sneijder - Afellay
Huntelaar
Zie ik misschien wel het liefste. Maargoed daar is niemand mee eens...
RvP brengt helemaal niets man, zo onrendabel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
RvP + Robben op de zijkanten met Sneijder en V/d Vaart op midfield.
Eliaquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Liever Elia of Van Persie voor Affelay, voor de rest ben ik het met je eens.
Kom op, Afellay is nog zeker 8/9 maanden op de zonnebank aan het bijbruinenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bommel - Stroot
Robben - Sneijder - Afellay
Huntelaar
Zie ik misschien wel het liefste. Maargoed daar is niemand mee eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |