Veganistische pannenkoek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Wil ik pannenkoeken gaan maken, is er helemaal geen melk meer in huis.
Ingrediënten missen is nooit leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Wil ik pannenkoeken gaan maken, is er helemaal geen melk meer in huis.
Wereldvreemde idioten zijn het ook. In de goede oude tijd zouden ze direct worden verbannen. Vlees-mijdende dwazen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)st-over-jachtwet.ece
Voor een Dierenpartij weten ze opvallend weinig van de dieren 'in de provincie'. Als je die zwijnen niet bejaagd worden ze een plaag (voor zover ze dat al niet zijn).
Dat geldt ook voor mensen. Die zijn de grootste plaag die we kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
Voor een Dierenpartij weten ze opvallend weinig van de dieren 'in de provincie'. Als je die zwijnen niet bejaagd worden ze een plaag (voor zover ze dat al niet zijn).
Die kuthippies verdiepen zich er dan ook niet in dat in Nederland alle natuurlijke vijanden van die grote dieren zijn uitgestorven of weggetrokken. Maar boeit niet, ZE KIJKEN ZO LIEVV!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
Ja, maar wij zijn superieur. Want, daarom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mensen. Die zijn de grootste plaag die we kennen.
Als ze er zo begaan mee zijn nemen ze er maar een paar in huis. Gaat een mooie boel worden daar aan de grachtengordel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kuthippies verdiepen zich er dan ook niet in dat in Nederland alle natuurlijke vijanden van die grote dieren zijn uitgestorven of weggetrokken. Maar boeit niet, ZE KIJKEN ZO LIEVV!
PICNIC.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo. Ubuntu doet het niet op mijn pc maar wel Windows8
Je kan ook betogen dat die zwijnen zich in hoog tempo voortplanten omdat er een flinke predatiedruk op de populatie zit (elk jaar een flink percentage abknallen). Op een gegeven moment zou een populatie zich in een bepaald gebied min of meer moeten stabiliseren op basis van de beschikbare hoeveelheid voedsel en territorium.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldvreemde idioten zijn het ook. In de goede oude tijd zouden ze direct worden verbannen. Vlees-mijdende dwazen.
Het stabilisatieniveau zou zich dan wel weer boven het gewenste niveau - met het oog op aangerichte schade - kunnen bevinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kan ook betogen dat die zwijnen zich in hoog tempo voortplanten omdat er een flinke predatiedruk op de populatie zit (elk jaar een flink percentage abknallen). Op een gegeven moment zou een populatie zich in een bepaald gebied min of meer moeten stabiliseren op basis van de beschikbare hoeveelheid voedsel en territorium.
Oh dat zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het stabilisatieniveau zou zich dan wel weer boven het gewenste niveau - met het oog op aangerichte schade - kunnen bevinden.
Dan zouden de Wilders adepten in een vervelende spagaat terecht komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Had Remlof deze al goed geluld? Griekenland koopt 400 tanks
Ik bedoel, als we Griekenland niet helpen dan neemt Turkije de Middelandse zee over volgens hem dus hij zal vast enorm voor dit zijn.
[POLCAFE #2482] Waar we goed zijn voor iedereenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bedoel, als we Griekenland niet helpen dan neemt Turkije de Middelandse zee over volgens hem dus hij zal vast enorm voor dit zijn.
Nee, lees even terug.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afzinken en zo bruggen bouwenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, lees even terug.
Bovendien, wat moet een eilandenrijk met tanks?
Daar schijnen eenvoudiger en goedkoper methoden beschikbaar voor te zijnquote:
Kan iemand dat die Grieken ook vertellen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar schijnen eenvoudiger en goedkoper methoden beschikbaar voor te zijn
Er zijn nog geen betrouwbare bronnen voor dit nieuws, zou dus zomaar een broodje-aap-verhaal kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mijn Grieks is matigquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan iemand dat die Grieken ook vertellen?
Turkse tanks afknallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, lees even terug.
Met een eiland als onderpand voor de betalingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
Kunnen ze die meuk van ons niet kopen?
quote:Matt Stoller: The Anti-Politics of #OccupyWallStreet
Power clashes in extremely odd ways. The Democratic establishment is finding itself tied in knots over how to react to the protests. Many want a left-wing version of the tea party, whereas others are deeply uncomfortable with democratic impulses like this one. In addition, these kinds of movements are extremely seductive; at first they are close knit, but then the charlatans of all types move in. The search for meaning can sometimes bring cultishness to the fore; at one point in 2007 a strange cult took over a moderately sized progressive organization, and the rhetoric of the cult just wasn’t very different than the leadership oriented rhetoric of the political group. For now, this isn’t the case, and #OccupyWallStreet is on its growth curve. Where that ends up isn’t clear. But also, this is probably one of many civic uprisings. Should it die down during the winter, another one will take its place, perhaps different in tone but with some of the same people in the core.
So to all those trying to figure out how to engage, here’s my advice. If you want to “help” #OccupyWallStreet, in New York or any place around the country, think about what you can bring to a public space to make it more lively, interesting, or helpful. On a basic level, just bring yourself. If you are a cook, cook food and bring it. If you are a lawyer, offer free legal help. If you’re an artist, make art. If you’re Joe Stiglitz, go by and host a brief teach-in (as he actually did). If you can publish, make a newspaper. One idea is to bring a laptop with internet access, and open it to the spiffy complaint page of the new Consumer Financial Protection Bureau. Put up a sign called “Complain About Your Bank” above the laptop, and show people how to use it. That’s useful. That shows people how to interact with their government and take action to empower themselves against banks. Make the space better, and then enjoy what you’ve made. Or, if you want to fight politically, fight for the right to this public space. Try and make sure predator drones aren’t at either political convention. Advocate for keeping parks open.
The premise of their politics is that #OccupyWallStreet isn’t designed to fit into your TV or newspaper. Nothing human really is, which is why our politics is so utterly deformed. It’s why they don’t want to be “on message” – what kind of human society can truly be reduced to a slogan? I’m not sure I agree with their political premise. But in the carnival they have created, in the liveliness and beauty and art and fun and utter humanity of it all, they make a damn good case.
Hmm. Nee. Die tanks. Een soort koop op afstand zonder levering. Geven wij ze de boedel van de PvdA.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met een eiland als onderpand voor de betaling?
Nee, wij hebben niet zoveel tanks en ze de onderstellen zijn aan vervanging toe dus dan moet je over 1 a 2 jaar weer kosten maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:14 schreef eriksd het volgende:
Kunnen ze die meuk van ons niet kopen?
Je kijkt eenvandaag?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
De Amerikanen beginnen het door te krijgen , mooi!
Nee, ik lees stukjes in de metro op mijn wondermobiel van Steve Jobs.quote:
En dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
Make Wall Street Tahrir square bitch !
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
Make Wall Street Tahrir square bitch !
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
Geen idee. , maar het klinkt wel leuk.
De iTank.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:25 schreef Picchia het volgende:
Kan Steve Jobs onze tanks niet kopen?
Gore kapitalist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, ik lees stukjes in de metro op mijn wondermobiel van Steve Jobs.
jobs is dood, dus zwak en zwakkeren mag je steunen.quote:
Nouja zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
job is dood, dus zwak en zwakkeren mag je steunen.
Ik denk dat we te weinig nederwiet exporteerden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Leuk trouwens van die arbitraire 15% THC-grens.
CDA & PVV houden zeker alleen van allochtone planten. Eigen plant eerst!
Jobs moest niet zeuren. Met al zijn geld had hij makkelijk een iRobot(body) kunnen ontwikkelen om daarin als iTerminator voort te leven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
jobs is dood, dus zwak en zwakkeren mag je steunen.
Snel, bel zienswijze, daar zit geld in!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jobs moest niet zeuren. Met al zijn geld had hij makkelijk een iRobot(body) kunnen ontwikkelen om daarin als iTerminator voort te leven.
Ik start snel iCall op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Snel, bel zienswijze, daar zit geld in!
En dan heb jij commentaar op mensen die persoonlijke aanvallen doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Snel, bel zienswijze, daar zit geld in!
Vat je dit op als persoonlijke aanval?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan heb jij commentaar op mensen die persoonlijke aanvallen doen?
Goh, du_ke hypocriet, nee echtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is een persoonlijke aanval bij jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ontzettend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vat je dit op als persoonlijke aanval?
Nee, maar toen ik 1 keer het woord php noemde in een licht cynische zin was jij compleet over de zeik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vat je dit op als persoonlijke aanval?
Jij hebt een lelijke knie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is een persoonlijke aanval bij jou?
Dan had hij zijn duikbril op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt niet, de fysiotherapeut zei dat de knie er goed uitzag.
Ze noemden je vroeger zeker ook een lief kind?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt niet, de fysiotherapeut zei dat de knie er goed uitzag.
Compleet over zeik zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik 1 keer het woord php noemde in een licht cynische zin was jij compleet over de zeik.
Of was het remlof?
Ach, das toch hetzelfde.
Nu nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze noemden je vroeger zeker ook een lief kind?
Remlof en du_ke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet over zeik zelfs?
Overigens zijn beiden niet hetzelfde in deze.
Yo momma.quote:
Vast en zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof en du_ke.
Beide links, beide mod, beide erop uit de rechtse users uit te roeien.
Same shit, different nick.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof en du_ke.
Beide links, beide mod, beide erop uit de rechtse users uit te roeien.
Same shit, different nick.
quote:
quote:
Spui die taal niet in mijn aanwezigheid.quote:
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Die er weer net zo snel afvliegt. Ze zijn vrij herkenbaar, dat scheeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?
Er duikt vanzelf wel een kloon op.
Niksquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?
Er duikt vanzelf wel een kloon op.
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die er weer net zo snel afvliegt. Ze zijn vrij herkenbaar, dat scheelt
Een gewaagde veronderstelling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Vast maar daarvoor is het nu allemaal nog te vers. Er zijn wel meer mensen teruggekomen na een 'permanente' ban (zelfs in deze SC een stuk of wat) maar php maakt het wel vrij bont.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Vooruit, ik beken alles, ik ben sinds jaar en dag php als kloonquote:
En een gebrek aan een fatsoenlijke dagbesteding.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een gebrek aan een fatsoenlijke dagbesteding.
Steekwoorden als opleiding, vmbo, Wilders begint ie als een bezeten orgelspeler over zijn toetsenbord rammelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg het vaak pas door bij termen als “eloquentie”, “abject” of onjuiste gezegdes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Steekwoorden als opleiding, vmbo, Wilders begint ie als een bezeten orgelspeler over zijn toetsenbord rammelen.
Ik ben php niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg het vaak pas door bij termen als “eloquentie”, “abject” of onjuiste gezegdes.
Misschien ben ik wat goedgelovig als iemand zegt dat hij php niet is
Dus tochquote:
quote:
Heeft die gast nu een Totenkopf-schedel op z'n muts?quote:
Ik denk dat betyar in zijn huisje heel vaak “godverdomme jungske, gekke koekwaus d’n php d’n dizen hier!” schalt en derhalve zijn vrouw ook wel met het fenomeen bekend is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie heeft er hier allemaal een vrouw?
Kun je iig al heel wat users afstrepen.
Blijven stoken in een goed huwelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Betyar, ik wil niet stoken maar Du_ke zegt dat jouw vrouw op PHP lijkt.
Nope, just chuck testaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die gast nu een Totenkopf-schedel op z'n muts?
Hoe weet hij dat nou, die gast woont ruim 200 kilometer hiervandaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Betyar, ik wil niet stoken maar Du_ke zegt dat jouw vrouw op PHP lijkt.
Nee. Ik ben altijd rustig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat betyar in zijn huisje heel vaak “godverdomme jungske, gekke koekwaus d’n php d’n dizen hier!” schalt en derhalve zijn vrouw ook wel met het fenomeen bekend is.
* Ik bel alvast even de huiselijk-geweld-lijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat nou, die gast woont ruim 200 kilometer hiervandaan.
* Ik strompel nu met honkbalknuppel naar vrouw
Dus je vrouw weet niets van jouw forum-avonturen?quote:
Knuppel werkt niet, tijd voor de buks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
* Ik bel alvast even de huiselijk-geweld-lijn
Hoe ben jij op POL terecht gekomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me af hoe Bet uberhaupt op POL terecht is gekomen
Jawel hoor. Ze kan zelfs meelezen het interesseert haar gewoon geen bal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je vrouw weet niets van jouw forum-avonturen?
VKZ volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me af hoe Bet uberhaupt op POL terecht is gekomen
Geen idee. Las hier wel mee, kwam met googlen meestal op Fok uit, dus zodoende. Eerst serieus bijdragen leverend, toen trollen in vkz en pol.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe ben jij op POL terecht gekomen?
Vervolgens kwam je hier in het absolute afvoerputje terecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Las hier wel mee, kwam met googlen meestal op Fok uit, dus zodoende. Eerst serieus bijdragen leverend, toen trollen in vkz en pol.
Maik de Boer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef betyar het volgende:
Wie is die homo met die geschilderde nepbaard op rtl4?
Je gaat toch niet cultureel doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, weer helemaal opgepimpt in een theatersnob outfit.
quote:
Jazeker.quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, weer helemaal opgepimpt in een theatersnob outfit.
Gokje: het theater.quote:
Naar Youp.quote:
Oei. Dan ga je uit de toon vallenquote:
Sterkte! Ik ga nog even werken, culturele instelling en sociale clubjes ongelukkig makenquote:
Ik moet als potentieel doelwit toch wel de verwachtingen van al die linksen waarmaken.quote:
Je komt ook dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterkte! Ik ga nog even werken, culturele instelling en sociale clubjes ongelukkig maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet als potentieel doelwit toch wel de verwachtingen van al die linksen waarmaken.
Jezus Christus, doe eens normaal man!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
Hee mensen, ik hoor net dat Steve Jobs dood is.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verstrek je wel een visum, ik weet wel wat touwtjes te trekken hier.quote:
Hij is held.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef De_Nuance het volgende:
Youp van het Hek?
Dat is niet zo leuk hoor, sterkte.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is die ook al dood?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe eens normaal man!
Aha je bent technicus in het theaterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verstrek je wel een visum, ik weet wel wat touwtjes te trekken hier.
Ik ben er nog hoor.quote:
veel plezier danquote:
De mortuis nil nisi benequote:
Jezus als volbloed arische liefhebber van bitterballenquote:
Ik snap niet waarom men over dat arisch begint.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jezus als volbloed arische liefhebber van bitterballen![]()
Die is genetisch gezien toch wel een beetje bijzonderquote:
Hallo vader.quote:
Dat weet niemandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men over dat arisch begint.
Het zou wel kunnen. GS heeft een oud hoofd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is genetisch gezien toch wel een beetje bijzonder
Karakteristiek. Dat klinkt beterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen. GS heeft een oud hoofd.
Ik ookquote:
Als hij zou kunnen blijven leven dan zou hij dat niet gezegd hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef De_Nuance het volgende:
Steve Jobs was zo op succes en vooruitgang gericht dat hij heeft gezegd dat de dood de een na beste uitvinding van het leven is, omdat het oude dingen een opruimt en nieuwe dingen een kans geeft.
Inderdaad. Liefhebber van bitterballen is voldoende.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men over dat arisch begint.
Is met die dierenactivisten wel vaker zo. Eén van de twee leden van Röyksopp maakte in een interview ooit de volgende opmerking:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
PETA, zo'n dierenrechtenbeweging, reageerde furieus:quote:"I had this bow and arrow that my uncle had given me, and I found a knife and sharpened the arrows. It was a deadly weapon. And I killed birds, I killed a lot of polar bears. I went on a killing spree for days, killing every animal I could see in Northern Norway."
Ik hou het op oud.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jezus als volbloed arische liefhebber van bitterballen![]()
quote:Tijdens de maaltijd nam Jezus een frietpan, haalde het netje met bitterballen eruit, schudde het leeg op een schaaltje, gaf de schaal aan zijn leerlingen en zei: "Neem en eet, dit is mijn lichaam." Ook nam Hij een pul, tapte een biertje en gaf hun die met de woorden: "Drink er allen uit, want dit is mijn bloed van het verbond, dat voor velen wordt vergoten tot vergeving van zonden."
Ik moest grinniken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hou het op oud.
Geen zorgen hoor, het ziet er wel oke uit.
In een dodehoekspiegel.
Haha. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest grinniken.
Maar jammer genoeg heb jij de feminiene trekjes van je moeder.
Wel janken om een suicidale papa, maar niet om een man met kanker?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef betyar het volgende:
Fuck Steve Jobs. Antonie Kamerling is 1 jaar dood. En Albert Verlinde ruikt geld aan een of ander nummer van hem.
Isa Hoes wil weer seks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel janken om een suicidale papa, maar niet om een man met kanker?
."quote:De actrice zegt inmiddels wel weer behoefte te hebben aan een nieuwe geliefde. "Ten eerste is er gewoon een fysieke behoefte. En ik zie mezelf absoluut wel weer met iemand samen
Onsmakelijke man.quote:
Heeft die 20-jarige dochter nu al hangtieten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef waht het volgende:
Wat een domper trouwens, dat Sarah niet gaat runnen. Wat betreft toekomstperspectief van de wereld is het wellicht beter.
[ afbeelding ]
Ze is al moeder hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die 20-jarige dochter nu al hangtieten?
Geen idee. Nog nooit een vrouw boven de 25 geneukt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden voor tieten om zomaar te gaan hangen?
Ook onder de 25 kunnen vrouwen moeder worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit een vrouw boven de 25 geneukt.
Als ik Sarah Palin zie moet ik altijd aan lachende Irma Grese denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef waht het volgende:
Wat een domper trouwens, dat Sarah niet gaat runnen. Wat betreft toekomstperspectief van de wereld is het wellicht beter.
[ afbeelding ]
Dat klopt. Dat bewijst dat eskimootje van bet wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook onder de 25 kunnen vrouwen moeder worden.
http://politics.salon.com(...)committee/singleton/quote:American militants like Anwar al-Awlaki are placed on a kill or capture list by a secretive panel of senior government officials, which then informs the president of its decisions . . . . There is no public record of the operations or decisions of the panel, which is a subset of the White House’s National Security Council . . . . Neither is there any law establishing its existence or setting out the rules by which it is supposed to operate. . . . The role of the president in ordering or ratifying a decision to target a citizen is fuzzy. White House spokesman Tommy Vietor declined to discuss anything about the process. . . .
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
Zou een topic: "Waarom gaan de tieten van moeders hangen?" in OUD een goed idee zijn?
Ho ho, mijn vrouw was 28 toen onze zoon werd geboren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat bewijst dat eskimootje van bet wel.
Ik had het over Palin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ho ho, mijn vrouw was 28 toen onze zoon werd geboren.
Kneusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zit wel wat tussenin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat dan? Een altaar inrichten en mijn gebeden op Youtube zetten?
Heb je nou echt geen fatsoen in je donder of doe je slechts alsof?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat dan? Een altaar inrichten en mijn gebeden op Youtube zetten?
Meejanken? Zielige berichtjes posten en schrijven dat ik meeleef met de familie? Ik geef net zoveel om die vent als die vent om mij. Ook niks. Ben ik blij dat ie dood is? Ik baal ervan dat zo'n mensen geboren worden.quote:
Je baalt er van dat zulke mensen geboren worden? Man, weet je wel wat je zegt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Meejanken? Zielige berichtjes posten en schrijven dat ik meeleef met de familie? Ik geef net zoveel om die vent als die vent om mij. Ook niks. Ben ik blij dat ie dood is? Ik baal ervan dat zo'n mensen geboren worden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je nou echt geen fatsoen in je donder of doe je slechts alsof?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Meejanken? Zielige berichtjes posten en schrijven dat ik meeleef met de familie? Ik geef net zoveel om die vent als die vent om mij. Ook niks. Ben ik blij dat ie dood is? Ik baal ervan dat zo'n mensen geboren worden.
Zie reactie Gsbrder. Geen greintje fatsoen en moraal in je donder.quote:
Ik juich helemaal niet dat hij is gestorven aan kanker, ik juich dat hij dood is, ik mocht hem niet.En heb geen greintje respect voor hem. Hoe hij stierf zal me een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je baalt er van dat zulke mensen geboren worden? Man, weet je wel wat je zegt?
Je hoeft niet te lopen janken, je kan het ook gewoon volledig aan je voorbij laten gaan en je hoeft alle zielige berichtjes niet te lezen, ik heb er zelf nog nul gepost, maar om nou te lopen juichen dat iemand gestorven is aan kanker, dat gaat wel een beetje ver. Als iemand hier feest viert omdat jouw operatie is mislukt, hoe zou dat voelen?
Hij was succesvolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
Wat heeft hij jou persoonlijk misdaan dat hij je respect niet verdient?
Ons geld uitgeven. Je weetz, want anders neemt Turkije het over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, lees even terug.
Dit laat wel weer zien wat voor linkse ongevoelige boerenlul je bent!!!! EInz!!!11!!1!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet dat hij is gestorven aan kanker, ik juich dat hij dood is, ik mocht hem niet.En heb geen greintje respect voor hem. Hoe hij stierf zal me een rotzorg zijn.
Verder staat mijn operatie en de gevolgen ervan hier natuurlijk weer helemaal buiten.
Net zoveel als wat hij mij niet heeft misdaan om respect te verdienen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
Wat heeft hij jou persoonlijk misdaan dat hij je respect niet verdient?
Jobs was gewoon een baas. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel windquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
Ik ben blij met Jobs. Door hem kan ik mijn 80's classics overal meenemen.
Hoe vaak ga je dit punt nog maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ons geld uitgeven. Je weetz, want anders neemt Turkije het over.
Trouwens het grootste gedeelte van Griekenland is continentaal.
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoveel als wat hij mij niet heeft misdaan om respect te verdienen.
Sinds 01-01-2004 ben ik ook ongevoelig voor dit soort berichten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit laat wel weer zien wat voor linkse ongevoelige boerenlul je bent!!!! EInz!!!11!!1!!!!
Dan is het leven één groot feestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?
Dan kan je elke seconde gaan juichen, wat er is op dit moment iemand gestorven die je respect niet heeft verdient. En nu nog een. En nu nog een paar.
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
Wat heeft Jobs eigenlijk verkeerd gedaan in de ogen van betyar?
Nee, die man hoeft mijn respect niet, hij heeft voldoende gedaan om mijn respect niet te krijgen of zijn al die verhaaltjes maar onzin die je zo hoort over hem? En nee die ga ik niet quoten je kunt ook zelf zoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?
Dan kan je elke seconde gaan juichen, wat er is op dit moment iemand gestorven die je respect niet heeft verdient. En nu nog een. En nu nog een paar.
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Had Steve Jobs nou een broer die Blow heet?
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.
Ouwe grap.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
iDont know.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, als ik naar het werk ga ga ik eerst zeiken over minuscule foutjes of foutjes die slecht zijn weggewerkt. Oog voor detail heet dat en veel prutsers hebben daar een hekel aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.
Dat doet hij niet en damn wat is dit nou weer voor niveauquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.
Het zal mij trouwens een worst wezen of betyar hem nou kanker toewenst of wat dan ook. Ik bedoel, het klinkt misschien wat bot, maar ik ben wat dat betreft geen haar beter, gezien het feit dat ik de kankerwenser hetzelfde toewens.
Hetzelfde, adios!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed ik hou me er lekker buiten, zoek het maar uit allemaal.
Krijg allemaal de tering.
Doei!
Dag jongen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Van hetzelfde!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Je zal niet worden gemist!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.
Waar wens ik Jobs een ziekte?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Het zal mij trouwens een worst wezen of betyar hem nou kanker toewenst of wat dan ook. Ik bedoel, het klinkt misschien wat bot, maar ik ben wat dat betreft geen haar beter, gezien het feit dat ik de kankerwenser hetzelfde toewens.
Tot Remlof toegeeft dat het een dronken aardbei-verhaal was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit punt nog maken?
Och, ik zou het ook niet dagelijks dragen, maar het is leuk gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
Manchetknopen zijn cool, maar deze zijn net iets te flamboyant voor mijn smaak.
Haha, nee, hoewel ik er wél toe in staat zou zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, ik zou het ook niet dagelijks dragen, maar het is leuk gedaan.
Jij draagt kleine tanks?
GIF i.p.v. Flash?quote:
Ik draag zelden gouden accessoires, dus voor mij is zilver de enige optie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, hoewel ik er wél toe in staat zou zijn.![]()
Nee, ik heb zilveren en gouden manchetknopen, en dan ook eerder wat ingetogen.
Mijn voortanden zijn van goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik draag zelden gouden accessoires, dus voor mij is zilver de enige optie.
Mij ook niet. Koperkleurige horloges vind ik ook zelden tot nooit mooi.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
Ingetogenheid heb je, of je hebt het niet.
Wat mij niet kan bekoren zijn bijv. van die horloge's met de omvang van de Big Ben....
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
Het kan wel, maar vaak is goud inderdaad bling-bling. Daar heb ik een hekel aan.
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tot Remlof toegeeft dat het een dronken aardbei-verhaal was.
Heb je een voorbeeld van een koperkleurig horloge?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook niet. Koperkleurige horloges vind ik ook zelden tot nooit mooi.
Logisch, zou ik ook doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.
Mocht je ziek worden, PM me danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
Morgen naar concert in Keulen
Red Hot Chili Peppers![]()
http://www.twsteelstore.c(...)r/414_art_tw-92.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een koperkleurig horloge?
Die is idd niet mooi, maar dat ligt niet alleen aan het koper.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.twsteelstore.c(...)r/414_art_tw-92.html
Hoezo dat?quote:
Vertel dat die Hofstadgroep. Die gelooft het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Het Middellandsezee-gebied is dichter bij Ankara dan bij Brussel, als Turkije zich daarover ontfermt dan vind ik dat een goede zaak.
Ook fanquote:
Welk voorbehoud heb jij dan tegen Turkije?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat die Hofstadgroep. Die gelooft het niet.
Ik vind het een argument om de mediterrane lidstaten niet zomaar te laten vallen.
Ik heb Turkije liever bij de EU dan als potentiële tegenstander.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welk voorbehoud heb jij dan tegen Turkije?
Het is tegenwoordig een modern land dat zelfbewust zijn eigen koers vaart, en aangezien het oostelijk middelandsezee-gebied binnen de invloed van Turkije valt is het niet meer dan normaal dat ze daar meer invloed verwerven.
Tsja, ik ben er gewoon geen fan van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is idd niet mooi, maar dat ligt niet alleen aan het koper.
Hoezo zou je Turkije als tegenstander zien? We zien een onafhankelijk Israel toch ook niet als tegenstander?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Turkije liever bij de EU dan als potentiële tegenstander.
Het zou in ieder geval een grote economische concurrent worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou je Turkije als tegenstander zien? We zien een onafhankelijk Israel toch ook niet als tegenstander?
En als Turkije binnen de EU zit zou het geen economische concurrent worden? In dat geval is het voor Turkije nog veel gemakkelijker om economische activiteit vanuit West-Europa naar Turkije te laten verplaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een grote economische concurrent worden.
Vrees dat ik pas zaterdag weer bij een computer kan komen, maar ik zal eraan denkenquote:
Weem?quote:
Nee, want de EU opereert steeds meer als één grote economische supermacht. Met Turkije aan boord kunnen we beter tegen China en India opboksen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als Turkije binnen de EU zit zou het geen economische concurrent worden? In dat geval is het voor Turkije nog veel gemakkelijker om economische activiteit vanuit West-Europa naar Turkije te laten verplaatsen.
Daar ben ik het dus niet mee eens, omdat ik eerder vanuit het Turkse perspectief kijk. Het zou beter zijn een economische samenwerking aan te gaan zonder de politieke last der EU mee te dragen. Want als ze dat doen, dan mogen de Turken ook voor de schulden van de EU opdraaien, en dat zou de Turkse economie veel meer kosten dan opleveren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de EU opereert steeds meer als één grote economische supermacht. Met Turkije aan boord kunnen we beter tegen China en India opboksen.
Ik blijf maar thuis vanavond, ben morgen en overmorgen al buiten de deur.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
En nu worden we gombardeerd met grote hagel. Wat een lawaai damn
Och ja, mijn bijnaamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lucas. Ik noem je zo. Gewoon. Omdat ik dat zo vind.
Welke regio zit je, hier (Twente) is alles rustig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
En nu worden we gombardeerd met grote hagel. Wat een lawaai damn
Nee hoor, want Griekenland is maar 2% van de Europese economie. En met Turkije erbij nog minder dan 1%.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens, omdat ik eerder vanuit het Turkse perspectief kijk. Het zou beter zijn een economische samenwerking aan te gaan zonder de politieke last der EU mee te dragen. Want als ze dat doen, dan mogen de Turken ook voor de schulden van de EU opdraaien, en dat zou de Turkse economie veel meer kosten dan opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |