Hoe ben jij op POL terecht gekomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me af hoe Bet uberhaupt op POL terecht is gekomen
Jawel hoor. Ze kan zelfs meelezen het interesseert haar gewoon geen bal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je vrouw weet niets van jouw forum-avonturen?
VKZ volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me af hoe Bet uberhaupt op POL terecht is gekomen
Geen idee. Las hier wel mee, kwam met googlen meestal op Fok uit, dus zodoende. Eerst serieus bijdragen leverend, toen trollen in vkz en pol.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe ben jij op POL terecht gekomen?
Vervolgens kwam je hier in het absolute afvoerputje terecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Las hier wel mee, kwam met googlen meestal op Fok uit, dus zodoende. Eerst serieus bijdragen leverend, toen trollen in vkz en pol.
Maik de Boer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef betyar het volgende:
Wie is die homo met die geschilderde nepbaard op rtl4?
Je gaat toch niet cultureel doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, weer helemaal opgepimpt in een theatersnob outfit.
quote:
Jazeker.quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, weer helemaal opgepimpt in een theatersnob outfit.
Gokje: het theater.quote:
Naar Youp.quote:
Oei. Dan ga je uit de toon vallenquote:
Sterkte! Ik ga nog even werken, culturele instelling en sociale clubjes ongelukkig makenquote:
Ik moet als potentieel doelwit toch wel de verwachtingen van al die linksen waarmaken.quote:
Je komt ook dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterkte! Ik ga nog even werken, culturele instelling en sociale clubjes ongelukkig maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet als potentieel doelwit toch wel de verwachtingen van al die linksen waarmaken.
Jezus Christus, doe eens normaal man!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
Hee mensen, ik hoor net dat Steve Jobs dood is.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |