Dan had hij zijn duikbril op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt niet, de fysiotherapeut zei dat de knie er goed uitzag.
Ze noemden je vroeger zeker ook een lief kind?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt niet, de fysiotherapeut zei dat de knie er goed uitzag.
Compleet over zeik zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik 1 keer het woord php noemde in een licht cynische zin was jij compleet over de zeik.
Of was het remlof?
Ach, das toch hetzelfde.
Nu nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze noemden je vroeger zeker ook een lief kind?
Remlof en du_ke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet over zeik zelfs?
Overigens zijn beiden niet hetzelfde in deze.
Yo momma.quote:
Vast en zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof en du_ke.
Beide links, beide mod, beide erop uit de rechtse users uit te roeien.
Same shit, different nick.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof en du_ke.
Beide links, beide mod, beide erop uit de rechtse users uit te roeien.
Same shit, different nick.
quote:
quote:
Spui die taal niet in mijn aanwezigheid.quote:
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Die er weer net zo snel afvliegt. Ze zijn vrij herkenbaar, dat scheeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?
Er duikt vanzelf wel een kloon op.
Niksquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?
Er duikt vanzelf wel een kloon op.
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die er weer net zo snel afvliegt. Ze zijn vrij herkenbaar, dat scheelt
Een gewaagde veronderstelling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Vast maar daarvoor is het nu allemaal nog te vers. Er zijn wel meer mensen teruggekomen na een 'permanente' ban (zelfs in deze SC een stuk of wat) maar php maakt het wel vrij bont.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Vooruit, ik beken alles, ik ben sinds jaar en dag php als kloonquote:
En een gebrek aan een fatsoenlijke dagbesteding.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een gebrek aan een fatsoenlijke dagbesteding.
Steekwoorden als opleiding, vmbo, Wilders begint ie als een bezeten orgelspeler over zijn toetsenbord rammelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg het vaak pas door bij termen als “eloquentie”, “abject” of onjuiste gezegdes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Steekwoorden als opleiding, vmbo, Wilders begint ie als een bezeten orgelspeler over zijn toetsenbord rammelen.
Ik ben php niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg het vaak pas door bij termen als “eloquentie”, “abject” of onjuiste gezegdes.
Misschien ben ik wat goedgelovig als iemand zegt dat hij php niet is
Dus tochquote:
quote:
Heeft die gast nu een Totenkopf-schedel op z'n muts?quote:
Ik denk dat betyar in zijn huisje heel vaak “godverdomme jungske, gekke koekwaus d’n php d’n dizen hier!” schalt en derhalve zijn vrouw ook wel met het fenomeen bekend is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie heeft er hier allemaal een vrouw?
Kun je iig al heel wat users afstrepen.
Blijven stoken in een goed huwelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Betyar, ik wil niet stoken maar Du_ke zegt dat jouw vrouw op PHP lijkt.
Nope, just chuck testaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die gast nu een Totenkopf-schedel op z'n muts?
Hoe weet hij dat nou, die gast woont ruim 200 kilometer hiervandaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Betyar, ik wil niet stoken maar Du_ke zegt dat jouw vrouw op PHP lijkt.
Nee. Ik ben altijd rustig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat betyar in zijn huisje heel vaak “godverdomme jungske, gekke koekwaus d’n php d’n dizen hier!” schalt en derhalve zijn vrouw ook wel met het fenomeen bekend is.
* Ik bel alvast even de huiselijk-geweld-lijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat nou, die gast woont ruim 200 kilometer hiervandaan.
* Ik strompel nu met honkbalknuppel naar vrouw
Dus je vrouw weet niets van jouw forum-avonturen?quote:
Knuppel werkt niet, tijd voor de buks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
* Ik bel alvast even de huiselijk-geweld-lijn
Hoe ben jij op POL terecht gekomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me af hoe Bet uberhaupt op POL terecht is gekomen
Jawel hoor. Ze kan zelfs meelezen het interesseert haar gewoon geen bal.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus je vrouw weet niets van jouw forum-avonturen?
VKZ volgens mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
Ik vraag me af hoe Bet uberhaupt op POL terecht is gekomen
Geen idee. Las hier wel mee, kwam met googlen meestal op Fok uit, dus zodoende. Eerst serieus bijdragen leverend, toen trollen in vkz en pol.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe ben jij op POL terecht gekomen?
Vervolgens kwam je hier in het absolute afvoerputje terecht.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Las hier wel mee, kwam met googlen meestal op Fok uit, dus zodoende. Eerst serieus bijdragen leverend, toen trollen in vkz en pol.
Maik de Boer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:07 schreef betyar het volgende:
Wie is die homo met die geschilderde nepbaard op rtl4?
Je gaat toch niet cultureel doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, weer helemaal opgepimpt in een theatersnob outfit.
quote:
Jazeker.quote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, weer helemaal opgepimpt in een theatersnob outfit.
Gokje: het theater.quote:
Naar Youp.quote:
Oei. Dan ga je uit de toon vallenquote:
Sterkte! Ik ga nog even werken, culturele instelling en sociale clubjes ongelukkig makenquote:
Ik moet als potentieel doelwit toch wel de verwachtingen van al die linksen waarmaken.quote:
Je komt ook dus?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterkte! Ik ga nog even werken, culturele instelling en sociale clubjes ongelukkig maken
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet als potentieel doelwit toch wel de verwachtingen van al die linksen waarmaken.
Jezus Christus, doe eens normaal man!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
Hee mensen, ik hoor net dat Steve Jobs dood is.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |