quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een gebrek aan een fatsoenlijke dagbesteding.
Steekwoorden als opleiding, vmbo, Wilders begint ie als een bezeten orgelspeler over zijn toetsenbord rammelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Ik krijg het vaak pas door bij termen als “eloquentie”, “abject” of onjuiste gezegdes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Steekwoorden als opleiding, vmbo, Wilders begint ie als een bezeten orgelspeler over zijn toetsenbord rammelen.
Ik ben php niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik krijg het vaak pas door bij termen als “eloquentie”, “abject” of onjuiste gezegdes.
Misschien ben ik wat goedgelovig als iemand zegt dat hij php niet is
Dus tochquote:
quote:
Heeft die gast nu een Totenkopf-schedel op z'n muts?quote:
Ik denk dat betyar in zijn huisje heel vaak “godverdomme jungske, gekke koekwaus d’n php d’n dizen hier!” schalt en derhalve zijn vrouw ook wel met het fenomeen bekend is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie heeft er hier allemaal een vrouw?
Kun je iig al heel wat users afstrepen.
Blijven stoken in een goed huwelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Betyar, ik wil niet stoken maar Du_ke zegt dat jouw vrouw op PHP lijkt.
Nope, just chuck testaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die gast nu een Totenkopf-schedel op z'n muts?
Hoe weet hij dat nou, die gast woont ruim 200 kilometer hiervandaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:57 schreef eriksd het volgende:
Betyar, ik wil niet stoken maar Du_ke zegt dat jouw vrouw op PHP lijkt.
Nee. Ik ben altijd rustig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat betyar in zijn huisje heel vaak “godverdomme jungske, gekke koekwaus d’n php d’n dizen hier!” schalt en derhalve zijn vrouw ook wel met het fenomeen bekend is.
* Ik bel alvast even de huiselijk-geweld-lijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe weet hij dat nou, die gast woont ruim 200 kilometer hiervandaan.
* Ik strompel nu met honkbalknuppel naar vrouw
Dus je vrouw weet niets van jouw forum-avonturen?quote:
Knuppel werkt niet, tijd voor de buks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
* Ik bel alvast even de huiselijk-geweld-lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |