En dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
Make Wall Street Tahrir square bitch !
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
Make Wall Street Tahrir square bitch !
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:24 schreef De_Nuance het volgende:
Geen idee. , maar het klinkt wel leuk.
De iTank.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:25 schreef Picchia het volgende:
Kan Steve Jobs onze tanks niet kopen?
Gore kapitalist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, ik lees stukjes in de metro op mijn wondermobiel van Steve Jobs.
jobs is dood, dus zwak en zwakkeren mag je steunen.quote:
Nouja zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
job is dood, dus zwak en zwakkeren mag je steunen.
Ik denk dat we te weinig nederwiet exporteerden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Leuk trouwens van die arbitraire 15% THC-grens.
CDA & PVV houden zeker alleen van allochtone planten. Eigen plant eerst!
Jobs moest niet zeuren. Met al zijn geld had hij makkelijk een iRobot(body) kunnen ontwikkelen om daarin als iTerminator voort te leven.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
jobs is dood, dus zwak en zwakkeren mag je steunen.
Snel, bel zienswijze, daar zit geld in!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jobs moest niet zeuren. Met al zijn geld had hij makkelijk een iRobot(body) kunnen ontwikkelen om daarin als iTerminator voort te leven.
Ik start snel iCall op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Snel, bel zienswijze, daar zit geld in!
En dan heb jij commentaar op mensen die persoonlijke aanvallen doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Snel, bel zienswijze, daar zit geld in!
Vat je dit op als persoonlijke aanval?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan heb jij commentaar op mensen die persoonlijke aanvallen doen?
Goh, du_ke hypocriet, nee echtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is een persoonlijke aanval bij jou?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ontzettend.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vat je dit op als persoonlijke aanval?
Nee, maar toen ik 1 keer het woord php noemde in een licht cynische zin was jij compleet over de zeik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vat je dit op als persoonlijke aanval?
Jij hebt een lelijke knie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is een persoonlijke aanval bij jou?
Dan had hij zijn duikbril op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt niet, de fysiotherapeut zei dat de knie er goed uitzag.
Ze noemden je vroeger zeker ook een lief kind?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Echt niet, de fysiotherapeut zei dat de knie er goed uitzag.
Compleet over zeik zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik 1 keer het woord php noemde in een licht cynische zin was jij compleet over de zeik.
Of was het remlof?
Ach, das toch hetzelfde.
Nu nog.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze noemden je vroeger zeker ook een lief kind?
Remlof en du_ke.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet over zeik zelfs?
Overigens zijn beiden niet hetzelfde in deze.
Yo momma.quote:
Vast en zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof en du_ke.
Beide links, beide mod, beide erop uit de rechtse users uit te roeien.
Same shit, different nick.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof en du_ke.
Beide links, beide mod, beide erop uit de rechtse users uit te roeien.
Same shit, different nick.
quote:
quote:
Spui die taal niet in mijn aanwezigheid.quote:
Wat heeft die er mee te maken?quote:
Die er weer net zo snel afvliegt. Ze zijn vrij herkenbaar, dat scheeltquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?
Er duikt vanzelf wel een kloon op.
Niksquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat heeft die er mee te maken?
Er duikt vanzelf wel een kloon op.
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die er weer net zo snel afvliegt. Ze zijn vrij herkenbaar, dat scheelt
Een gewaagde veronderstelling.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Vast maar daarvoor is het nu allemaal nog te vers. Er zijn wel meer mensen teruggekomen na een 'permanente' ban (zelfs in deze SC een stuk of wat) maar php maakt het wel vrij bont.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment moet hij toch doorkrijgen wat hem zo herkenbaar maakt?
Vooruit, ik beken alles, ik ben sinds jaar en dag php als kloonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |