Veganistische pannenkoek.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Wil ik pannenkoeken gaan maken, is er helemaal geen melk meer in huis.
Ingrediënten missen is nooit leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Wil ik pannenkoeken gaan maken, is er helemaal geen melk meer in huis.
Wereldvreemde idioten zijn het ook. In de goede oude tijd zouden ze direct worden verbannen. Vlees-mijdende dwazen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)st-over-jachtwet.ece
Voor een Dierenpartij weten ze opvallend weinig van de dieren 'in de provincie'. Als je die zwijnen niet bejaagd worden ze een plaag (voor zover ze dat al niet zijn).
Dat geldt ook voor mensen. Die zijn de grootste plaag die we kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
Voor een Dierenpartij weten ze opvallend weinig van de dieren 'in de provincie'. Als je die zwijnen niet bejaagd worden ze een plaag (voor zover ze dat al niet zijn).
Die kuthippies verdiepen zich er dan ook niet in dat in Nederland alle natuurlijke vijanden van die grote dieren zijn uitgestorven of weggetrokken. Maar boeit niet, ZE KIJKEN ZO LIEVV!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
Ja, maar wij zijn superieur. Want, daarom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mensen. Die zijn de grootste plaag die we kennen.
Als ze er zo begaan mee zijn nemen ze er maar een paar in huis. Gaat een mooie boel worden daar aan de grachtengordel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kuthippies verdiepen zich er dan ook niet in dat in Nederland alle natuurlijke vijanden van die grote dieren zijn uitgestorven of weggetrokken. Maar boeit niet, ZE KIJKEN ZO LIEVV!
PICNIC.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo. Ubuntu doet het niet op mijn pc maar wel Windows8
Je kan ook betogen dat die zwijnen zich in hoog tempo voortplanten omdat er een flinke predatiedruk op de populatie zit (elk jaar een flink percentage abknallen). Op een gegeven moment zou een populatie zich in een bepaald gebied min of meer moeten stabiliseren op basis van de beschikbare hoeveelheid voedsel en territorium.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:14 schreef waht het volgende:
[..]
Wereldvreemde idioten zijn het ook. In de goede oude tijd zouden ze direct worden verbannen. Vlees-mijdende dwazen.
Het stabilisatieniveau zou zich dan wel weer boven het gewenste niveau - met het oog op aangerichte schade - kunnen bevinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kan ook betogen dat die zwijnen zich in hoog tempo voortplanten omdat er een flinke predatiedruk op de populatie zit (elk jaar een flink percentage abknallen). Op een gegeven moment zou een populatie zich in een bepaald gebied min of meer moeten stabiliseren op basis van de beschikbare hoeveelheid voedsel en territorium.
Oh dat zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Het stabilisatieniveau zou zich dan wel weer boven het gewenste niveau - met het oog op aangerichte schade - kunnen bevinden.
Dan zouden de Wilders adepten in een vervelende spagaat terecht komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Had Remlof deze al goed geluld? Griekenland koopt 400 tanks
Ik bedoel, als we Griekenland niet helpen dan neemt Turkije de Middelandse zee over volgens hem dus hij zal vast enorm voor dit zijn.
[POLCAFE #2482] Waar we goed zijn voor iedereenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik bedoel, als we Griekenland niet helpen dan neemt Turkije de Middelandse zee over volgens hem dus hij zal vast enorm voor dit zijn.
Nee, lees even terug.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |