Sinds 01-01-2004 ben ik ook ongevoelig voor dit soort berichten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit laat wel weer zien wat voor linkse ongevoelige boerenlul je bent!!!! EInz!!!11!!1!!!!
Dan is het leven één groot feestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?
Dan kan je elke seconde gaan juichen, wat er is op dit moment iemand gestorven die je respect niet heeft verdient. En nu nog een. En nu nog een paar.
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
Wat heeft Jobs eigenlijk verkeerd gedaan in de ogen van betyar?
Nee, die man hoeft mijn respect niet, hij heeft voldoende gedaan om mijn respect niet te krijgen of zijn al die verhaaltjes maar onzin die je zo hoort over hem? En nee die ga ik niet quoten je kunt ook zelf zoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?
Dan kan je elke seconde gaan juichen, wat er is op dit moment iemand gestorven die je respect niet heeft verdient. En nu nog een. En nu nog een paar.
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Had Steve Jobs nou een broer die Blow heet?
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.
Ouwe grap.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
iDont know.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, als ik naar het werk ga ga ik eerst zeiken over minuscule foutjes of foutjes die slecht zijn weggewerkt. Oog voor detail heet dat en veel prutsers hebben daar een hekel aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.
Dat doet hij niet en damn wat is dit nou weer voor niveauquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.
Het zal mij trouwens een worst wezen of betyar hem nou kanker toewenst of wat dan ook. Ik bedoel, het klinkt misschien wat bot, maar ik ben wat dat betreft geen haar beter, gezien het feit dat ik de kankerwenser hetzelfde toewens.
Hetzelfde, adios!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed ik hou me er lekker buiten, zoek het maar uit allemaal.
Krijg allemaal de tering.
Doei!
Dag jongen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Van hetzelfde!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Je zal niet worden gemist!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.
Waar wens ik Jobs een ziekte?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Het zal mij trouwens een worst wezen of betyar hem nou kanker toewenst of wat dan ook. Ik bedoel, het klinkt misschien wat bot, maar ik ben wat dat betreft geen haar beter, gezien het feit dat ik de kankerwenser hetzelfde toewens.
Tot Remlof toegeeft dat het een dronken aardbei-verhaal was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit punt nog maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |