Ho ho, mijn vrouw was 28 toen onze zoon werd geboren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat bewijst dat eskimootje van bet wel.
Ik had het over Palin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ho ho, mijn vrouw was 28 toen onze zoon werd geboren.
Kneusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
Hee mensen, ik hoor net dat Steve Jobs dood is.![]()
![]()
![]()
![]()
Zit wel wat tussenin.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat dan? Een altaar inrichten en mijn gebeden op Youtube zetten?
Heb je nou echt geen fatsoen in je donder of doe je slechts alsof?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat dan? Een altaar inrichten en mijn gebeden op Youtube zetten?
Meejanken? Zielige berichtjes posten en schrijven dat ik meeleef met de familie? Ik geef net zoveel om die vent als die vent om mij. Ook niks. Ben ik blij dat ie dood is? Ik baal ervan dat zo'n mensen geboren worden.quote:
Je baalt er van dat zulke mensen geboren worden? Man, weet je wel wat je zegt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Meejanken? Zielige berichtjes posten en schrijven dat ik meeleef met de familie? Ik geef net zoveel om die vent als die vent om mij. Ook niks. Ben ik blij dat ie dood is? Ik baal ervan dat zo'n mensen geboren worden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je nou echt geen fatsoen in je donder of doe je slechts alsof?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Meejanken? Zielige berichtjes posten en schrijven dat ik meeleef met de familie? Ik geef net zoveel om die vent als die vent om mij. Ook niks. Ben ik blij dat ie dood is? Ik baal ervan dat zo'n mensen geboren worden.
Zie reactie Gsbrder. Geen greintje fatsoen en moraal in je donder.quote:
Ik juich helemaal niet dat hij is gestorven aan kanker, ik juich dat hij dood is, ik mocht hem niet.En heb geen greintje respect voor hem. Hoe hij stierf zal me een rotzorg zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je baalt er van dat zulke mensen geboren worden? Man, weet je wel wat je zegt?
Je hoeft niet te lopen janken, je kan het ook gewoon volledig aan je voorbij laten gaan en je hoeft alle zielige berichtjes niet te lezen, ik heb er zelf nog nul gepost, maar om nou te lopen juichen dat iemand gestorven is aan kanker, dat gaat wel een beetje ver. Als iemand hier feest viert omdat jouw operatie is mislukt, hoe zou dat voelen?
Hij was succesvolquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
Wat heeft hij jou persoonlijk misdaan dat hij je respect niet verdient?
Ons geld uitgeven. Je weetz, want anders neemt Turkije het over.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, lees even terug.
Bovendien, wat moet een eilandenrijk met tanks?
Dit laat wel weer zien wat voor linkse ongevoelige boerenlul je bent!!!! EInz!!!11!!1!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik juich helemaal niet dat hij is gestorven aan kanker, ik juich dat hij dood is, ik mocht hem niet.En heb geen greintje respect voor hem. Hoe hij stierf zal me een rotzorg zijn.
Verder staat mijn operatie en de gevolgen ervan hier natuurlijk weer helemaal buiten.
Net zoveel als wat hij mij niet heeft misdaan om respect te verdienen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:08 schreef GSbrder het volgende:
Wat heeft hij jou persoonlijk misdaan dat hij je respect niet verdient?
Jobs was gewoon een baas. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel windquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef eriksd het volgende:
Ik ben blij met Jobs. Door hem kan ik mijn 80's classics overal meenemen.
Hoe vaak ga je dit punt nog maken?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ons geld uitgeven. Je weetz, want anders neemt Turkije het over.
Trouwens het grootste gedeelte van Griekenland is continentaal.
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Net zoveel als wat hij mij niet heeft misdaan om respect te verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |