Is met die dierenactivisten wel vaker zo. Eén van de twee leden van Röyksopp maakte in een interview ooit de volgende opmerking:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:05 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)st-over-jachtwet.ece
Voor een Dierenpartij weten ze opvallend weinig van de dieren 'in de provincie'. Als je die zwijnen niet bejaagd worden ze een plaag (voor zover ze dat al niet zijn).
PETA, zo'n dierenrechtenbeweging, reageerde furieus:quote:"I had this bow and arrow that my uncle had given me, and I found a knife and sharpened the arrows. It was a deadly weapon. And I killed birds, I killed a lot of polar bears. I went on a killing spree for days, killing every animal I could see in Northern Norway."
Ik hou het op oud.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jezus als volbloed arische liefhebber van bitterballen![]()
quote:Tijdens de maaltijd nam Jezus een frietpan, haalde het netje met bitterballen eruit, schudde het leeg op een schaaltje, gaf de schaal aan zijn leerlingen en zei: "Neem en eet, dit is mijn lichaam." Ook nam Hij een pul, tapte een biertje en gaf hun die met de woorden: "Drink er allen uit, want dit is mijn bloed van het verbond, dat voor velen wordt vergoten tot vergeving van zonden."
Ik moest grinniken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hou het op oud.
Geen zorgen hoor, het ziet er wel oke uit.
In een dodehoekspiegel.
Haha. Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest grinniken.
Maar jammer genoeg heb jij de feminiene trekjes van je moeder.
Wel janken om een suicidale papa, maar niet om een man met kanker?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef betyar het volgende:
Fuck Steve Jobs. Antonie Kamerling is 1 jaar dood. En Albert Verlinde ruikt geld aan een of ander nummer van hem.
Isa Hoes wil weer seks.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel janken om een suicidale papa, maar niet om een man met kanker?
."quote:De actrice zegt inmiddels wel weer behoefte te hebben aan een nieuwe geliefde. "Ten eerste is er gewoon een fysieke behoefte. En ik zie mezelf absoluut wel weer met iemand samen
Onsmakelijke man.quote:
Heeft die 20-jarige dochter nu al hangtieten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef waht het volgende:
Wat een domper trouwens, dat Sarah niet gaat runnen. Wat betreft toekomstperspectief van de wereld is het wellicht beter.
[ afbeelding ]
Ze is al moeder hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heeft die 20-jarige dochter nu al hangtieten?
Geen idee. Nog nooit een vrouw boven de 25 geneukt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden voor tieten om zomaar te gaan hangen?
Ook onder de 25 kunnen vrouwen moeder worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit een vrouw boven de 25 geneukt.
Als ik Sarah Palin zie moet ik altijd aan lachende Irma Grese denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:34 schreef waht het volgende:
Wat een domper trouwens, dat Sarah niet gaat runnen. Wat betreft toekomstperspectief van de wereld is het wellicht beter.
[ afbeelding ]
Dat klopt. Dat bewijst dat eskimootje van bet wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook onder de 25 kunnen vrouwen moeder worden.
http://politics.salon.com(...)committee/singleton/quote:American militants like Anwar al-Awlaki are placed on a kill or capture list by a secretive panel of senior government officials, which then informs the president of its decisions . . . . There is no public record of the operations or decisions of the panel, which is a subset of the White House’s National Security Council . . . . Neither is there any law establishing its existence or setting out the rules by which it is supposed to operate. . . . The role of the president in ordering or ratifying a decision to target a citizen is fuzzy. White House spokesman Tommy Vietor declined to discuss anything about the process. . . .
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
Zou een topic: "Waarom gaan de tieten van moeders hangen?" in OUD een goed idee zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |