Ik verstrek je wel een visum, ik weet wel wat touwtjes te trekken hier.quote:
Hij is held.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef De_Nuance het volgende:
Youp van het Hek?
Dat is niet zo leuk hoor, sterkte.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef betyar het volgende:
Hee mensen, ik hoor net dat Steve Jobs dood is.![]()
![]()
![]()
![]()
Is die ook al dood?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe eens normaal man!
Aha je bent technicus in het theaterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verstrek je wel een visum, ik weet wel wat touwtjes te trekken hier.
Ik ben er nog hoor.quote:
veel plezier danquote:
De mortuis nil nisi benequote:
Jezus als volbloed arische liefhebber van bitterballenquote:
Ik snap niet waarom men over dat arisch begint.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jezus als volbloed arische liefhebber van bitterballen![]()
Die is genetisch gezien toch wel een beetje bijzonderquote:
Hallo vader.quote:
Dat weet niemandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men over dat arisch begint.
Het zou wel kunnen. GS heeft een oud hoofd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die is genetisch gezien toch wel een beetje bijzonder
Karakteristiek. Dat klinkt beterquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen. GS heeft een oud hoofd.
Ik ookquote:
Als hij zou kunnen blijven leven dan zou hij dat niet gezegd hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef De_Nuance het volgende:
Steve Jobs was zo op succes en vooruitgang gericht dat hij heeft gezegd dat de dood de een na beste uitvinding van het leven is, omdat het oude dingen een opruimt en nieuwe dingen een kans geeft.
Inderdaad. Liefhebber van bitterballen is voldoende.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom men over dat arisch begint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |