Sinds 01-01-2004 ben ik ook ongevoelig voor dit soort berichten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit laat wel weer zien wat voor linkse ongevoelige boerenlul je bent!!!! EInz!!!11!!1!!!!
Dan is het leven één groot feestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?
Dan kan je elke seconde gaan juichen, wat er is op dit moment iemand gestorven die je respect niet heeft verdient. En nu nog een. En nu nog een paar.
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef mlg het volgende:
Wat heeft Jobs eigenlijk verkeerd gedaan in de ogen van betyar?
Nee, die man hoeft mijn respect niet, hij heeft voldoende gedaan om mijn respect niet te krijgen of zijn al die verhaaltjes maar onzin die je zo hoort over hem? En nee die ga ik niet quoten je kunt ook zelf zoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus hij heeft onvoldoende pogingen ondernomen jouw respect te verdienen?
Dan kan je elke seconde gaan juichen, wat er is op dit moment iemand gestorven die je respect niet heeft verdient. En nu nog een. En nu nog een paar.
Ik moest grinnikenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Had Steve Jobs nou een broer die Blow heet?
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.
Ouwe grap.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
iDont know.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:18 schreef remlof het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, als ik naar het werk ga ga ik eerst zeiken over minuscule foutjes of foutjes die slecht zijn weggewerkt. Oog voor detail heet dat en veel prutsers hebben daar een hekel aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.
Dat doet hij niet en damn wat is dit nou weer voor niveauquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou ja, daar denkt heel de wereld zo'n beetje anders over. In tegenstelling tot Betyar waarvan ik het idee heb dat ze hem liever zien gaan dan komen. Maar goed, dat is slechts een vermoeden.
Het zal mij trouwens een worst wezen of betyar hem nou kanker toewenst of wat dan ook. Ik bedoel, het klinkt misschien wat bot, maar ik ben wat dat betreft geen haar beter, gezien het feit dat ik de kankerwenser hetzelfde toewens.
Hetzelfde, adios!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed ik hou me er lekker buiten, zoek het maar uit allemaal.
Krijg allemaal de tering.
Doei!
Dag jongen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Van hetzelfde!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Je zal niet worden gemist!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:23 schreef De_Nuance het volgende:
Doei!
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onvoldoende zijn best gedaan Betyar’s respect te verdienen.
Waar wens ik Jobs een ziekte?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Het zal mij trouwens een worst wezen of betyar hem nou kanker toewenst of wat dan ook. Ik bedoel, het klinkt misschien wat bot, maar ik ben wat dat betreft geen haar beter, gezien het feit dat ik de kankerwenser hetzelfde toewens.
Tot Remlof toegeeft dat het een dronken aardbei-verhaal was.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit punt nog maken?
Och, ik zou het ook niet dagelijks dragen, maar het is leuk gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
Manchetknopen zijn cool, maar deze zijn net iets te flamboyant voor mijn smaak.
Haha, nee, hoewel ik er wél toe in staat zou zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, ik zou het ook niet dagelijks dragen, maar het is leuk gedaan.
Jij draagt kleine tanks?
GIF i.p.v. Flash?quote:
Ik draag zelden gouden accessoires, dus voor mij is zilver de enige optie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, hoewel ik er wél toe in staat zou zijn.![]()
Nee, ik heb zilveren en gouden manchetknopen, en dan ook eerder wat ingetogen.
Mijn voortanden zijn van goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik draag zelden gouden accessoires, dus voor mij is zilver de enige optie.
Mij ook niet. Koperkleurige horloges vind ik ook zelden tot nooit mooi.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
Ingetogenheid heb je, of je hebt het niet.
Wat mij niet kan bekoren zijn bijv. van die horloge's met de omvang van de Big Ben....
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
Het kan wel, maar vaak is goud inderdaad bling-bling. Daar heb ik een hekel aan.
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tot Remlof toegeeft dat het een dronken aardbei-verhaal was.
Heb je een voorbeeld van een koperkleurig horloge?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook niet. Koperkleurige horloges vind ik ook zelden tot nooit mooi.
Logisch, zou ik ook doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.
Mocht je ziek worden, PM me danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
Morgen naar concert in Keulen
Red Hot Chili Peppers![]()
http://www.twsteelstore.c(...)r/414_art_tw-92.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een koperkleurig horloge?
Die is idd niet mooi, maar dat ligt niet alleen aan het koper.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.twsteelstore.c(...)r/414_art_tw-92.html
Hoezo dat?quote:
Vertel dat die Hofstadgroep. Die gelooft het niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee?
Het Middellandsezee-gebied is dichter bij Ankara dan bij Brussel, als Turkije zich daarover ontfermt dan vind ik dat een goede zaak.
Ook fanquote:
Welk voorbehoud heb jij dan tegen Turkije?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Vertel dat die Hofstadgroep. Die gelooft het niet.
Ik vind het een argument om de mediterrane lidstaten niet zomaar te laten vallen.
Ik heb Turkije liever bij de EU dan als potentiële tegenstander.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welk voorbehoud heb jij dan tegen Turkije?
Het is tegenwoordig een modern land dat zelfbewust zijn eigen koers vaart, en aangezien het oostelijk middelandsezee-gebied binnen de invloed van Turkije valt is het niet meer dan normaal dat ze daar meer invloed verwerven.
Tsja, ik ben er gewoon geen fan van.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die is idd niet mooi, maar dat ligt niet alleen aan het koper.
Hoezo zou je Turkije als tegenstander zien? We zien een onafhankelijk Israel toch ook niet als tegenstander?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb Turkije liever bij de EU dan als potentiële tegenstander.
Het zou in ieder geval een grote economische concurrent worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo zou je Turkije als tegenstander zien? We zien een onafhankelijk Israel toch ook niet als tegenstander?
En als Turkije binnen de EU zit zou het geen economische concurrent worden? In dat geval is het voor Turkije nog veel gemakkelijker om economische activiteit vanuit West-Europa naar Turkije te laten verplaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een grote economische concurrent worden.
Vrees dat ik pas zaterdag weer bij een computer kan komen, maar ik zal eraan denkenquote:
Weem?quote:
Nee, want de EU opereert steeds meer als één grote economische supermacht. Met Turkije aan boord kunnen we beter tegen China en India opboksen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als Turkije binnen de EU zit zou het geen economische concurrent worden? In dat geval is het voor Turkije nog veel gemakkelijker om economische activiteit vanuit West-Europa naar Turkije te laten verplaatsen.
Daar ben ik het dus niet mee eens, omdat ik eerder vanuit het Turkse perspectief kijk. Het zou beter zijn een economische samenwerking aan te gaan zonder de politieke last der EU mee te dragen. Want als ze dat doen, dan mogen de Turken ook voor de schulden van de EU opdraaien, en dat zou de Turkse economie veel meer kosten dan opleveren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want de EU opereert steeds meer als één grote economische supermacht. Met Turkije aan boord kunnen we beter tegen China en India opboksen.
Ik blijf maar thuis vanavond, ben morgen en overmorgen al buiten de deur.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
En nu worden we gombardeerd met grote hagel. Wat een lawaai damn
Och ja, mijn bijnaamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lucas. Ik noem je zo. Gewoon. Omdat ik dat zo vind.
Welke regio zit je, hier (Twente) is alles rustig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:47 schreef De_Nuance het volgende:
En nu worden we gombardeerd met grote hagel. Wat een lawaai damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |