Och, ik zou het ook niet dagelijks dragen, maar het is leuk gedaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
Manchetknopen zijn cool, maar deze zijn net iets te flamboyant voor mijn smaak.
Haha, nee, hoewel ik er wél toe in staat zou zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, ik zou het ook niet dagelijks dragen, maar het is leuk gedaan.
Jij draagt kleine tanks?
GIF i.p.v. Flash?quote:
Ik draag zelden gouden accessoires, dus voor mij is zilver de enige optie.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, nee, hoewel ik er wél toe in staat zou zijn.![]()
Nee, ik heb zilveren en gouden manchetknopen, en dan ook eerder wat ingetogen.
Mijn voortanden zijn van goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik draag zelden gouden accessoires, dus voor mij is zilver de enige optie.
Mij ook niet. Koperkleurige horloges vind ik ook zelden tot nooit mooi.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
Ingetogenheid heb je, of je hebt het niet.
Wat mij niet kan bekoren zijn bijv. van die horloge's met de omvang van de Big Ben....
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:32 schreef GSbrder het volgende:
Het kan wel, maar vaak is goud inderdaad bling-bling. Daar heb ik een hekel aan.
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tot Remlof toegeeft dat het een dronken aardbei-verhaal was.
Heb je een voorbeeld van een koperkleurig horloge?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mij ook niet. Koperkleurige horloges vind ik ook zelden tot nooit mooi.
Logisch, zou ik ook doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Turkije zal proberen haar invloed uit te breiden in het Middellandsezee-gebied als de EU die lidstaten laat vallen? Daar ben ik nog steeds vast van overtuigd.
Mocht je ziek worden, PM me danquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
Morgen naar concert in Keulen
Red Hot Chili Peppers![]()
http://www.twsteelstore.c(...)r/414_art_tw-92.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een koperkleurig horloge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |