jahaa tijden waarin ajax vernederd werd met 4-1.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Juve tegen ajax midden jaren 90 waren geweldige wedstrijden
Vialli, Ravanelliquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Juve tegen ajax midden jaren 90 waren geweldige wedstrijden
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Elia, typisch voorbeeld van een overschat negertje dat zichzelf veel beter vindt dan dat ie is....
Zaakwaarnemers maken zo'n gastje kapot...
De nieuwe Roystonquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Elia, typisch voorbeeld van een overschat negertje dat zichzelf veel beter vindt dan dat ie is....
Zaakwaarnemers maken zo'n gastje kapot...
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Vialli, RavanelliOverig stonden ze stijf van de drugs in de tijd
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken?
Vooral het stukje over het geld van Boskamp.quote:
Waarvan de helft uit de provinciequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor 12 man heb je ook geen politie nodig, voor 500.000 wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.
Bossie houdt niet van mannen met gel in de haarquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het stukje over het geld van Boskamp.
Ik had wel het gevoel dat Boskamp en Genee af en toe niet op één lijn zaten.
Uiteraard. de echte Ajacieden gaan de kroeg in, de neppers gaan rellen.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_Groundquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef -Willempie- het volgende:
45000 man
Kunnen er krap 30000 in dacht ik
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.
Nu heb je het bewijs geleverd dat Surinaamse collega's ook domme dingen kunnen roepen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?.
Zag ook Koevermansquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
Wat was dat voor tabelletje? Paulo Henrique 4 miljoen?
preciesquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_Ground
In twente, vast niets... ik ga lekker stappenquote:
Even kijken straks in de mp4.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
nee, ik heb alleen bewezen dat bepaalde vooroordelen gewoon kloppen en mensen die niet te bang zijn om het er over te hebben gelijk hebben. Ik ben voor hem ook gewoon een kaas met al mijn vooroordelen, maar dat wil niet zeggen dat we elkaar niet mogen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nu heb je het bewijs geleverd dat Surinaamse collega's ook domme dingen kunnen roepen.
Amsterdamse blaaskaak ben jij bahquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In twente, vast niets... ik ga lekker stappen
Je kreeg wel 2 kaartjes voor het Ajax toernooi uit de provinciequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard. de echte Ajacieden gaan de kroeg in, de neppers gaan rellen.
Omdat ik wel iets te doen heb en jij niet? Dat noem IK dus calimero-gedragquote:
Ik heb ook niets tegen de provincie, de provicie wel iets tegen mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kreeg wel 2 kaartjes voor het Ajax toernooi uit de provincie
Waarom doe je in godsnaam zo stoer in dit topic, beter chill jequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen bewezen dat bepaalde vooroordelen gewoon kloppen en mensen die niet te bang zijn om het er over te hebben gelijk hebben. Ik ben voor hem ook gewoon een kaas met al mijn vooroordelen, maar dat wil niet zeggen dat we elkaar niet mogen.
Kwestie van mensenkennis
via sigaar.blogspot.com te spelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
WTF was dat met die Johan game
Iemand een linkje?
Ik doe niet stoer, ik ben gewoon mezelfquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarom doe je in godsnaam zo stoer in dit topic, beter chill je
Was meer een sarcastische opmerking maargoed ik heb genoeg anders te doen hoor stoere manquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik wel iets te doen heb en jij niet? Dat noem IK dus calimero-gedrag.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
Ik niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen de provincie, de provicie wel iets tegen mij.
Neuh, maar ik capture meteen even via de pc voor dit soort gouden momenten.quote:
Wederzijds hoorquote:
Een grote bek op internet is nooit stoerquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederzijds hoor.
Ik heb gewoon een grote bek, dat trekken velen niet, niet erg verder, maar ik trek me er gewoon niet zoveel van aan.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederzijds hoor.
Ik heb gewoon een grote bek, dat trekken velen niet, niet erg verder, maar ik trek me er gewoon niet zoveel van aan.
Maar dat geheel terzijdequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jahaaaa....we gaan het allemaal zien.
Stopwoordje van Genee
Aha, oké.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik capture meteen even via de pc voor dit soort gouden momenten.
Klopt, als je die IRL niet hebt, er zijn genoeg mensen op FOK! die me IRL kennenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een grote bek op internet is nooit stoer
Al dan niet met belachelijk gebalde vuistjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jahaaaa....we gaan het allemaal zien.
Stopwoordje van Genee
Komt een beetje geacteerd over..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederzijds hoor.
JIJ KLINKT ECHT ALS EEN HOSSELAAR!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, als je die IRL niet hebt, er zijn genoeg mensen op FOK! die me IRL kennen.
Zo stoer dat je op meetings van Fok ook nog een grote bek hebt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, als je die IRL niet hebt, er zijn genoeg mensen op FOK! die me IRL kennen.
Kom maar een keer naar een crewmeet danquote:
En achter de bar van de grootste kroeg op het leidseplein, verder nog vragen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Zo stoer dat je op meetings ook nog een grote bek hebt?
Zal gezellig zijn! Met zo'n kampsjaak met een grote waffel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom maar een keer naar een crewmeet dan.
Wat een schijtspelquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan
Stoere boys gaan we ruzie maken in het VI topicquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En achter de bar van de grootste kroeg op het leidseplein, verder nog vragen?.
Ook op De Neude in Utrecht of De Grote Markt? Of alleen in een miezerig besloten gezelschapje?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En achter de bar van de grootste kroeg op het leidseplein, verder nog vragen?.
Ik kom daar wel een keer een paar koekies uitdelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb er verder geen enkele behoefte aan om jou te zien aantonen hoe groot je bek wel niet is. Ik hou me liever met grote mensen zaken bezig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar stoer op internet roepen dat iemand met een grote bek zijn bek moet houden moet onderbouwd worden he? En ik kan datquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Stoere boys gaan we ruzie maken in het VI topic
Anders ga je je grote bek even houden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar stoer op internet roepen dat iemand met een grote bek zijn bek moet houden moet onderbouwd worden he? En ik kan dat.
Rond half elf vaak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
VI staat op rtl gemist op 22:11
is het meestal veel later dat ze het erop zetten of kan ik er nog wel op wachten
Ik zou zeggen, make mequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Anders ga je je grote bek even houden?
Zal even kijken of de mp4 er al staat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
is het meestal veel later dat ze het erop zetten of kan ik er nog wel op wachten
Is zo'n MP4 betere kwaliteit dan de rtl-herhaling trouwens? Of precies hetzelfde?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal even kijken of de mp4 er al staat.
Hetzelfde alleen zonder reclames.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Is zo'n MP4 betere kwaliteit dan de rtl-herhaling trouwens? Of precies hetzelfde?
Weet niet hoe lang je wil wachten, binnen nou en twintig min. staat hij er wel op denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
Die voetbalt toch niet meer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat Koeman zoveel geld pakt daar.
danku!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van maandag 3 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)89781463e9e1a8f7.mp4
Lekker Petertje!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
Hiierdoor gedoog ik al je Frontpage berichten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef pberends het volgende:
Hoezo uncle Tom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:58 schreef Wereldpijn het volgende:
Bij de bank zeggen ze 'dankjewel'. Die tellen dat, weer in zo'n machientje.. Prrrrrrrr! En 1 keer zat er 1 valse bij..... Ben ik teruggegaan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk weer een VI-uitzending met een aantal hoogtepunten.
Bij de ochtendkoffie even geprutst in moviemakerquote:
"De belasting valt daar heel erg mee..."quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bij de ochtendkoffie even geprutst in moviemaker
En ook heel hijgerig willen achterhalen wat Jan daar nou werkelijk had verdiend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:39 schreef pberends het volgende:
Dit kan natuurlijk ook op de FP: Boskamp: Zakken goed te vullen bij de Arabieren
"Dan gooi ik het op de vuilnishoop"
Wilfried dacht waarschijnlijk eerst dat hij dat ook nog meende.
Zou Wilfred volgend jaar bij Dubai Sport zitten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:45 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
En ook heel hijgerig willen achterhalen wat Jan daar nou werkelijk had verdiend.
Bij een goed aanbod zeker weten. Kan hij ook eens wat vaker naar zijn schoonmoeder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou Wilfred volgend jaar bij Dubai Sport zitten?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:48 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Bij een goed aanbod zeker weten. Kan hij ook eens wat vaker naar zijn schoonmoeder.
Is Wilbert zelf geen moslim trouwens omdat hij met een Iranese getrouwd is? Of is zij christelijk?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:48 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Bij een goed aanbod zeker weten. Kan hij ook eens wat vaker naar zijn schoonmoeder.
99,9% van de Iraniers die hier zijn zijn geen Moslim hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is Wilbert zelf geen moslim trouwens omdat hij met een Iranese getrouwd is? Of is zij christelijk?
Boskamp is misschien wel beter dan Gijp in mijn ogenquote:
Boskamp > Gijp, hopelijk heeft deze rust periode Gijp inspiratie gegeven tot nieuwe anekdotes want de laatste tijd was het toch wel voornamelijk zijn lach wat hem leuk maakte want sommige anekdotes kon ik inmiddels meepraten. Daar waar Boskamp gewoon een grappige man is en ter plekke een leuk verhaal kan vertellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
GIJP >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Boskamp.
Boskamp
Geweldige gast die Boskamp, niks mis mee. Toch heb ik liever Gijp weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boskamp > Gijp, hopelijk heeft deze rust periode Gijp inspiratie gegeven tot nieuwe anekdotes want de laatste tijd was het toch wel voornamelijk zijn lach wat hem leuk maakte. Daar waar Boskamp gewoon een grappige man is en ter plekke een leuk verhaal kan vertellen.
Hebben ze allemaal last van en dan vooral Derksen. Sommige anekdotes heb ik ondertussen al 100 keer van hem gehoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boskamp > Gijp, hopelijk heeft deze rust periode Gijp inspiratie gegeven tot nieuwe anekdotes want de laatste tijd was het toch wel voornamelijk zijn lach wat hem leuk maakte want sommige anekdotes kon ik inmiddels meepraten. Daar waar Boskamp gewoon een grappige man is en ter plekke een leuk verhaal kan vertellen.
Naja het is natuurlijk mijn mening en ik mis Gijp af en toe ook wel binnen het programma, maar echt grappig is hij natuurlijk niet en denk serieus dat deze pauze goed kan uitwerken voor hem en VI.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geweldige gast die Boskamp, niks mis mee. Toch heb ik liever Gijp weer.
Het liefst Boskamp en Gijpie
Klopt maar Gijp moet het van zijn anekdotes en lach hebben daar waar Derksen gewoon overal een mening over geeft en adrem op opmerkingen van andere reageert.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal last van en dan vooral Derksen. Sommige anekdotes heb ik ondertussen al 100 keer van hem gehoord.
waar heb je die gozer vandaan!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:07 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Bij de ochtendkoffie even geprutst in moviemaker
Denk het ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja het is natuurlijk mijn mening en ik mis Gijp af en toe ook wel binnen het programma, maar echt grappig is hij natuurlijk niet en denk serieus dat deze pauze goed kan uitwerken voor hem en VI.
Bij Derksen idd, je weet je al precies wat hij gaat zeggen als bijv bestuur Ajax ter sprake komt. En zo zijn er meer onderwerpen waar hij z'n riedeltje over afsteektquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben ze allemaal last van en dan vooral Derksen. Sommige anekdotes heb ik ondertussen al 100 keer van hem gehoord.
Ook tussen Derksen en Gijp?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:43 schreef Saavedra het volgende:
Derksen > Gijp > Boskamp
Maar allemaal heel nipt hoor!
"Van Marwijk heeft pas een probleem als iedereen fit is"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Bij Derksen idd, je weet je al precies wat hij gaat zeggen als bijv bestuur Ajax ter sprake komt. En zo zijn er meer onderwerpen waar hij z'n riedeltje over afsteekt
quote:Zoals ook geregeld in 'Extra Time' maandagavond op Canvas, was Johan Boskamp gisteravond als praatgast bij het Nederlandse voetbalprogamma 'Voetbal Internationaal' op RTL aardig op dreef. In dat programma, gemodereerd door Wilfried Genee, René van der Gijp en de vlijmscherpe analist Johan Derksen, ging het over de steeds groter wordende stroom van gereputeerde trainers die in het financieel erg lucratieve Midden-Oosten gaan werken. De Rotterdammer trainde in het seizoen 2001-2002 Al Wasl Club uit de Verenigde Arabische Emiraten en was in 2004-2005 in Koeweit aan de slag, als trainer van Kazma en de nationale ploeg. In 'VI' vertelt Boskamp in zijn kenmerkende stijl hoe hij uitbetaald werd. In de video's onderaan Boskamp aan het werk in 'Extra Time' met Romelu Lukaku na de openingsspeeldag van dit seizoen, toen Anderlecht verloor bij Oud-Heverlee Leuven. (odbs)
Voetbal Internationaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef pberends het volgende:
De Belgen hebben 'm ook gevonden hoor:
http://www.demorgen.be/dm(...)ijn-telmachine.dhtml
[..]
Misschien komt het volgende week, DWDD is wel vaker te laatquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:14 schreef ZuidGrens het volgende:
17 oktober Gijpie waarschijnlijk terug
Hoewel ik zijn afwezigheid niet zozeer toeschrijf aan letterlijke vermoeidheid, denk ik dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn om René (voorlopig) wat minder frequent te laten aanschuiven. Ik denk dat het op de langere termijn dan ook leuker blijft; ik denk niet dat ik de enige ben die al wat langer René-moe (haha) was en in bijv. Boskamp hebben ze een meer dan uitstekende vervanger achter de hand. Wellicht is het voor René ook wat overzichtelijker als hij gewoon relax een keer of 3/4 in de maand aanschuift en het weer écht leuk en boeiend wordt, zonder dat hij 8 keer per maand weer een beetje in hetzelfde zal vervallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef muzas het volgende:
Zal wel 17 November worden dan... Want dan voelt ie straks weer de druk van iets 'moeten' en dan wordt ie weer moe.
Kunnen ze hem niet gewoon standaard afwisselen met boskamp/kraaij/random clown?
Het is allang duidelijk dat het probleem niet ligt bij de uitzendingen met Emile en Boskamp, die zijn goed te pruimen (hoewel ik nog steeds liever René zie ipv 1 van hun 2, ik zie in die setup liever Emile maar daar zal ik wel de enige in zijn hier), maar bij de andere uitzending, die echt slaapverwekkend aan het worden is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:57 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Hoewel ik zijn afwezigheid niet zozeer toeschrijf aan letterlijke vermoeidheid, denk ik dat het helemaal niet zo verkeerd zou zijn om René (voorlopig) wat minder frequent te laten aanschuiven. Ik denk dat het op de langere termijn dan ook leuker blijft; ik denk niet dat ik de enige ben die al wat langer René-moe (haha) was en in bijv. Boskamp hebben ze een meer dan uitstekende vervanger achter de hand. Wellicht is het voor René ook wat overzichtelijker als hij gewoon relax een keer of 3/4 in de maand aanschuift en het weer écht leuk en boeiend wordt, zonder dat hij 8 keer per maand weer een beetje in hetzelfde zal vervallen.
Ik mag hopen dat je 1 keer per week René bedoelt, en niet 1 keer per week VIquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:05 schreef Caland het volgende:
Precies, 1 keer per week is gewoon beter.
Ik bedoel wel 1 keer per week VI. Kijk echt zelden die vrijdaguitzending.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je 1 keer per week René bedoelt, en niet 1 keer per week VI
Vergeet je hier niet ergens het woordje 'niet'?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Thas het volgende:
Ik denk trouwens wel dat het bij René echt ligt aan lichamelijke, maar vooral geestelijke vermoeidheid. Steeds maar weer op die bedrijfschnabbels dezelfde anekdotes moeten vertellen, daar is hij na 5 keer ook wel klaar mee en hij is echt zo'n man die het echt mentaal uitput om dingen te doen die hij niet leuk vindt.
Waar dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:07 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Vergeet je hier niet ergens het woordje 'niet'?
Ja, omdat die nu niet boeiend is omdat er kutgasten zittenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel wel 1 keer per week VI. Kijk echt zelden die vrijdaguitzending.
In die zin zou je hem dan maar beter op vrijdag erneer kunnen zetten. Sluit prima aan bij het idee dat hij er voorlopig niet een keer of 8 per maand moet gaan zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Het is allang duidelijk dat het probleem niet ligt bij de uitzendingen met Emile en Boskamp, die zijn goed te pruimen (hoewel ik nog steeds liever René zie ipv 1 van hun 2, ik zie in die setup liever Emile maar daar zal ik wel de enige in zijn hier), maar bij de andere uitzending, die echt slaapverwekkend aan het worden is.
quote:
Al zou je nog kunnen betogen dat die 2 niet zelden hand in hand gaan. Al denk ik dat je de oorzaak van zijn afwezigheid wat dieper moet zoeken, dan alleen naar zijn bezigheden in het land te kijken.quote:Ik denk trouwens wel dat het bij René echt ligt aan lichamelijke, maar vooral geestelijke vermoeidheid.
Hmm, inderdaad, ik bedoelde "niet lichamelijke".quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:10 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
[..]
Al zou je nog kunnen betogen dat die 2 niet zelden hand in hand gaan. Al denk ik dat je de oorzaak van zijn afwezigheid wat dieper moet zoeken, dan alleen naar zijn bezigheden in het land te kijken.
Er staan nu gewoon scores van meer dan 200 :/quote:
Als ik het goed begrijp wordt er gewerkt aan een vervolg (als dit tenminste echt iemand van die Nieuwsgame site is)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er staan nu gewoon scores van meer dan 200 :/
Ik mis Boskamp wel in Johan - the Game, als een eindbaas die voortdurend koeken uitdeelt en waar je niet zo makkelijk zonder schade voorbij komt.
quote:Maarten zei
Johan: The Game is inderdaad een verrassend groot succesIk ga denk ik maar werken aan een tweede deel, met o.a. Peter R de Vries, het verzoekje van Johan. Ik wil mijn spelletjes (zie mijn site) inderdaad ook geschikt maken voor Android, maar dat kan nog wel even duren. Flash en Iphone gaat niet samen geloof ik. Bedankt voor de leuke reacties iig!
03-10-11 22:50
Veel hoger dan 56 kan volgens mij niet, of er moet ergens een geheim level zijn met een soort sigarenbunker ofzo, waar je miljoenen punten kan ophalen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:36 schreef ThaTim het volgende:
Hoe kom je aan zo'n hoge scores eigenlijk?
Deze cheatcode gebruiken: → ↓ ← ↑ S → ↓ ← ↑ N → ↓ ← ↑ O → ↓ ← ↑ Rquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:36 schreef ThaTim het volgende:
Hoe kom je aan zo'n hoge scores eigenlijk?
http://www.mediacourant.nl/?p=114963quote:Net geen nominatie voor Ik Hou Van Holland
Geplaatst op Tue 04 Oct 2011 om 12:56
Ik Hou Van Holland greep dit jaar net naast een nominatie voor de Gouden Televizier-Ring. De RTL 4-show bereikte de vierde plaats in de shortlist, achter de genomineerden The Voice of Holland, Voetbal International en Wie is de Mol. Dat heeft Televizier bekendgemaakt. De vijfde plaats in de shortlist werd bereikt door het programma Hello Goodbye van Joris Linssen. Andere titels in de top 20 zijn onder meer Oh Oh Cherso (6), Boer Zoekt Vrouw (10), Waar is De Mol (15) en Ushi & Loesie (17).
De strijd om de Zilveren Televizier-Ster gaat zoals bekend tussen de RTL 4-dames Chantal Janzen, Linda de Mol en Wendy van Dijk. Net naast een nominatie grepen Lieke van Lexmond (4), Nicolette Kluijver (5) en Irene Moors (6).
De genomineerden bij de mannen zijn Jeroen van Koningsbrugge, Johan Derksen en Johnny de Mol en direct achter hun in de shortlist kwamen Matthijs van Nieuwkerk (4), Jan Kooijmans (5) en Martijn Krabbé (6).
quote:
quote:
quote:
Ja wat?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:02 schreef bascross het volgende:
Wel jammer dat Koert Westerman maar twee keer is langs geweest, die vond ik wel grappig.
Sinds ik dat boek heb haal ik echt constant het beste uit mezelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef DrDentz het volgende:
http://www.vi.nl/webshop/(...)-pagina/Winnen-1.htm
voor iedereen die iets van topvoetbal wil leren.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik dat boek heb haal ik echt constant het beste uit mezelf.
Zei ik laatst al, maar toen was nog niet bekend dat hij in aflevering 2 kwamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:08 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-Johan-Derksen.dhtml
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik dat boek heb haal ik echt constant het beste uit mezelf.
lol inderdaadquote:
Waar heeft ie dan gespeeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Een of andere gladjanus. Wat een mongool die Kooistra/Kooijemans/Van der Kooi
Dat is wel het geval idd. Die hele "Laat lekker gaan joh, kan mij het schelen" act is natuurlijk nu wel een beetje passé en ongeloofwaardig. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind dat idee van één keer in de week Gijpie nog niet eens zo heel gek. Sowieso kan het alleen maar minder worden. Ben ook benieuwd hoe hij zich gaat gedragen, als hij nu weer een uur en twintig minuten de nar uithangt neemt niemand hem meer serieus natuurlijk.
twitter:SigaarSnor twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:36:59Ben vanmorgen op bezoek geweest bij Voetbal International. Volgende week reportage over http://t.co/gOjIKIYY in de papieren #VI! reageer retweet
twitter:SigaarSnor twitterde op donderdag 06-10-2011 om 13:40:11Hoogtepunt: Johan Derksen in een SigaarSnor t-shirt. Foto volgende week in de #VI. reageer retweet
Spijtig dat Kooijeeeemans ermee stopt. Ik denk dat het helpt om van mijn GTST-verslaving af te komen.quote:
Ik hoop maar dat het meerdere malen passeren van zo'n telmachientje hem wat innerlijke rust geeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef planethugo het volgende:
die gast wordt daar over 10 jaar nog aan herinnert
twitter:VIradionl twitterde op donderdag 06-10-2011 om 15:04:25#VI redactie kreeg vandaag @SigaarSnor op bezoek. om 15.45u @viradionl een interview met de man achter deze site. #viradio #vi reageer retweet
Hij lijkt me typisch iemand waar je beter geen beeld van kunt hebben. Hij lijkt een baas, maar zeer waarsch. zal dat beeld als sneeuw voor de zon verdwijnen, wanneer je hem 10 seconden hoort spreken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:VIradionl twitterde op donderdag 06-10-2011 om 15:04:25#VI redactie kreeg vandaag @SigaarSnor op bezoek. om 15.45u @viradionl een interview met de man achter deze site. #viradio #vi reageer retweet
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik zal eens even luisteren. Dit is toch de man die mijn licht erotische Barbara Barend-photosjop meteen op zijn site plaatste, dus van enig wederzijds respect is wel sprake.
Ik denk dat als wij erachter komen wat hij met zijn site verdient we allemaal wel respect voor hem hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik zal eens even luisteren. Dit is toch de man die mijn licht erotische Barbara Barend-photosjop meteen op zijn site plaatste, dus van enig wederzijds respect is wel sprake.
Heb je bewijs?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef Veerboot het volgende:
Nu SigaarSnor uit de anonimiteit is getreden, zal ik dat ook maar doen. Ik ben namelijk SigaarSnor
Euh, ja. Volgende week in de Voetbal Internationalquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef Veerboot het volgende:
Nu SigaarSnor uit de anonimiteit is getreden, zal ik dat ook maar doen. Ik ben namelijk SigaarSnor
Jij spreekt altijd over jezelf in derde persoon?quote:Animated gifs van momenten uit Voetbal International
Op het FOK!forum en VBL Forum heeft gebruiker Veerboot dit seizoen enkele zogenaamde 'animated gifs' (korte filmpjes als bewegende plaatjes) gemaakt van opvallende of grappige momenten uit Voetbal International. Hieronder een overzicht.
Ja, toen wel. Toen zat ik nog in mijn anonieme ontkenningsfasequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jij spreekt altijd over jezelf in derde persoon?
Van alles en nog wat, maar dat lees je vast volgende week in de reportage.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:30 schreef Pranjicc het volgende:
En, wat had Johan allemaal te vertellen dan?
Ja, nog sorry of graag gedaan trouwensquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:35 schreef DrDentz het volgende:
Exact! Maar serieus: vind het leuk om die site bij te houden, maar er hoeft van mij niet zo nodig een labeltje met mijn kop of naam aan te hangen. Het beviel me wel om een beetje low profile te blijven en het 'mysterie' eromheen vond ik eigenlijk wel grappig ook. Echter: als de VI je dan benadert voor een ontmoeting met Derksen, is het het wel waard om uit de anonimiteit te stappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bang voor geile groupies natuurlijk
Gewoon brutale vraag, verdien je wat aan die site?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:23 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Exact! Maar serieus: vind het leuk om die site bij te houden, maar er hoeft van mij niet zo nodig een labeltje met mijn kop of naam aan te hangen. Het beviel me wel om een beetje low profile te blijven en het 'mysterie' eromheen vond ik eigenlijk wel grappig ook. Echter: als de VI je dan benadert voor een ontmoeting met Derksen, is het het wel waard om uit de anonimiteit te stappen.
'Wat' inderdaad. Maar als je het naar een uurloon omrekent, worden ze in de fabriek in China niet jaloers denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gewoon brutale vraag, verdien je wat aan die site?
Precies, een leuk extraatje. Je YouTube kanaal zou denk ik wel wat op kunnen leveren, volgens mij worden je filmpjes gewoon uitstekend bekeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
'Wat' inderdaad. Maar als je het naar een uurloon omrekent, worden ze in de fabriek in China niet jaloers denk ik.
Is niet zijn content en daar mag hij dus ook niets op verdienen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Precies, een leuk extraatje. Je YouTube kanaal zou denk ik wel wat op kunnen leveren, volgens mij worden je filmpjes gewoon uitstekend bekeken.
Kan begrijpen dat je niet verteld wat je verdient, maar mogen we wel misschien weten hoeveel bezoekers je hebt?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
'Wat' inderdaad. Maar als je het naar een uurloon omrekent, worden ze in de fabriek in China niet jaloers denk ik.
Verdoriequote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is niet zijn content en daar mag hij dus ook niets op verdienen...
Nee, klopt. Inkomsten daarvan gaan naar RTL (/YouTube). Daar hád ik aardig op kunnen binnenlopen, want die video's zijn bij elkaar inmiddels zo'n 16 miljoen keer bekeken. Helaasquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is niet zijn content en daar mag hij dus ook niets op verdienen...
Klopt. Is nu een groepje van een mannetje of 4-5 actief die regelmatig VI-video's op YT zetten. Ik richt me er vooral op om al die video's (+ overige nieuwtjes e.d.) samen te brengen op één plek (de weblog).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Inderdaad, complimenten voor SigaarSnor/Veerboot. Maar op je YouTube kanaal verschijnen nu toch alleen maar heel speciale filmpjes Veerboot? Er zijn nu toch andere users die filmpjes uploaden?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:48 schreef Veerboot het volgende:
Hopelijk veelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is er nou waar van het gerucht dat Diekstar niet meer bij VI aan mag schuiven?
hij is er iig al een tijdje niet meer geweest. Vind hem best vermakelijk af en toe.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is er nou waar van het gerucht dat Diekstar niet meer bij VI aan mag schuiven?
Haha. Woon niet meer in Mokum inmiddels, maar ik zal je op de hoogte brengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:38 schreef msnk het volgende:
[..]Baas als waarheid
Waar in Mokum (doe eens wijk noemen) woon je? Wil er wel bij zijn natuurlijk wanneer Johan langskomt voor een intellectueel gesprek
![]()
Had ik vanmiddag moeten vragen, stom. Heb wel gevraagd of Koert Westerman nog eens langskomt en het antwoord daarop was: ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Diekstra, typo.quote:
Misschien staat hij onder contract bij de VARA en heeft hij de hele zomer voor een commerciële omroep reportages gemaakt vanuit de Tour de France.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Diekstra, typo.
Maar weet niemand dat? Want het schijnt dat hij niet meer welkom is, maar waarom zou dat in godsnaam zijn dan..
deed tie best leuk, vind hem best te pruimen bij VI ook. Beetje de supporter uithangenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien staat hij onder contract bij de VARA en heeft hij de hele zomer voor een commerciële omroep reportages gemaakt vanuit de Tour de France.
Begin een echte eigen site en zet 'm vol met banners!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee, klopt. Inkomsten daarvan gaan naar RTL (/YouTube). Daar hád ik aardig op kunnen binnenlopen, want die video's zijn bij elkaar inmiddels zo'n 16 miljoen keer bekeken. Helaas
De weblog trekt overigens zo'n 2500 unieke bezoekers per dag.
Zovaak post hij hier toch niet??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:55 schreef msnk het volgende:
tong staat wel ziekelijk laag zeg. Wat is dit.
Ik voel me beledigd... maar ik leg de schuld bij tv op de computer zodat internet altijd in de buurt isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:46 schreef msnk het volgende:
12e, maar ik spam dan ook niet als een rotmongool
Het gaat niet om balcontacten, maar om beslissend te zijn in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:57 schreef DrDentz het volgende:
Top 100 voor reeks "Voetbal International" van 07-10-2010 t/m 07-10-2011
nr / aantal posts / gebruiker
001 1937 Van_Poppel
002 1823 DrDentz
003 1434 pberends
004 1156 Dj_Day-V
005 1033 Littlerabbit
006 0994 GGMM
007 0965 Smoofie
008 0758 HenkieVdV
009 0756 j0rdiiii
010 0712 RemcoW23
011 0700 Geo3kant
012 0690 msnk
013 0678 Ajacied422
014 0634 ZuidGrens
015 0630 MarkoAlmelo
016 0598 Eenskijken
017 0597 Specularium
018 0578 Gramulanion
019 0519 frensje
020 0509 Type-R
021 0504 johannes_vermeer
022 0499 Absurditeit
023 0410 nubreektmijnklomp
024 0388 Ronaldsen
025 0387 BansheeBoy
026 0365 Evertjan
027 0361 Adelante
028 0356 tong80
029 0324 marcodej
030 0318 Ambrosius
031 0309 Paul-89
032 0302 Doublepain
033 0289 Caland
034 0280 Morpheus2002
035 0279 Symer
036 0270 Morendo
037 0258 Quyxz_
038 0257 JaneDoe
039 0256 ajacied4lf
040 0234 Jojoortje
041 0232 bascross
042 0224 FireFox1
043 0212 Piles
044 0203 Halcon
045 0200 inZanity
046 0195 wdn
047 0193 Einthovuh
048 0188 Ofyles2
049 0177 Jmsls
050 0170 Paul
050 0170 Gwunnik
052 0169 tjoptjop
053 0167 RobertoCarlos
054 0161 Lo-Fi
054 0161 Stiggie
056 0160 Trystar
057 0158 Veerboot
058 0157 Jivis
059 0155 BB-King
060 0152 tralalala
061 0151 Allrounder
062 0150 Stokstaart
062 0150 -Willempie-
064 0146 Nick-GizMo
065 0141 Parafernalia
066 0139 -_Guitarist_-
067 0136 Karina
068 0133 kapiteintje
069 0130 Bonobo11
070 0129 gniffie
070 0129 muzas
072 0125 LudoSanders
073 0122 Vjenne12345
074 0119 macca728
075 0114 Sheepcidus
075 0114 Vinifera
077 0113 Nuchterheid
078 0110 HaagsPietje
079 0108 Elusive
080 0106 BobW
081 0104 Merkie
081 0104 Calimero-Gedrag
083 0103 S0nic
083 0103 TC03
085 0100 rubbereend
085 0100 ikweethetookniet
087 0099 tochweerhenk
088 0098 Falco
089 0097 vincerusso
090 0094 heloef
091 0092 Kaasknabbeltje
091 0092 Paxcon
093 0090 Buitendam
094 0087 Mani89
095 0084 Pipo_de_Clown
096 0083 Menu_69
096 0083 essentieel
098 0080 Cara
098 0080 Wereldpijn
100 0079 Adames
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Jawel, ik snap hem wel maar ik vatte het niet als grap op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik slimmerd.
Je kent tong neem ik aan?
DrDentz is vast blij als een hond met zeven lullen met deze post.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat niet om balcontacten, maar om beslissend te zijn in de wedstrijd.
Daarom vind ik dit nogal 'Do-Re-Mi-Fa-Sol alweer een kuttopic vol'-onderzoeksjournalistiek waar een paard de hik van krijgt.
nee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef pberends het volgende:
Sylvana: Geen begrip voor Windows-gebruikers
Kunnen we Sylvana niet eens uitnodigen in VI?
Beter van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef pberends het volgende:
Sylvana: Geen begrip voor Windows-gebruikers
Kunnen we Sylvana niet eens uitnodigen in VI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |