jahaa tijden waarin ajax vernederd werd met 4-1.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Juve tegen ajax midden jaren 90 waren geweldige wedstrijden
Vialli, Ravanelliquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Juve tegen ajax midden jaren 90 waren geweldige wedstrijden
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Elia, typisch voorbeeld van een overschat negertje dat zichzelf veel beter vindt dan dat ie is....
Zaakwaarnemers maken zo'n gastje kapot...
De nieuwe Roystonquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Elia, typisch voorbeeld van een overschat negertje dat zichzelf veel beter vindt dan dat ie is....
Zaakwaarnemers maken zo'n gastje kapot...
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Vialli, RavanelliOverig stonden ze stijf van de drugs in de tijd
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken?
Vooral het stukje over het geld van Boskamp.quote:
Waarvan de helft uit de provinciequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor 12 man heb je ook geen politie nodig, voor 500.000 wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.
Bossie houdt niet van mannen met gel in de haarquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het stukje over het geld van Boskamp.
Ik had wel het gevoel dat Boskamp en Genee af en toe niet op één lijn zaten.
Uiteraard. de echte Ajacieden gaan de kroeg in, de neppers gaan rellen.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_Groundquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef -Willempie- het volgende:
45000 man
Kunnen er krap 30000 in dacht ik
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.
Nu heb je het bewijs geleverd dat Surinaamse collega's ook domme dingen kunnen roepen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?.
Zag ook Koevermansquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
Wat was dat voor tabelletje? Paulo Henrique 4 miljoen?
preciesquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_Ground
In twente, vast niets... ik ga lekker stappenquote:
Even kijken straks in de mp4.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
nee, ik heb alleen bewezen dat bepaalde vooroordelen gewoon kloppen en mensen die niet te bang zijn om het er over te hebben gelijk hebben. Ik ben voor hem ook gewoon een kaas met al mijn vooroordelen, maar dat wil niet zeggen dat we elkaar niet mogen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nu heb je het bewijs geleverd dat Surinaamse collega's ook domme dingen kunnen roepen.
Amsterdamse blaaskaak ben jij bahquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In twente, vast niets... ik ga lekker stappen
Je kreeg wel 2 kaartjes voor het Ajax toernooi uit de provinciequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard. de echte Ajacieden gaan de kroeg in, de neppers gaan rellen.
Omdat ik wel iets te doen heb en jij niet? Dat noem IK dus calimero-gedragquote:
Ik heb ook niets tegen de provincie, de provicie wel iets tegen mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kreeg wel 2 kaartjes voor het Ajax toernooi uit de provincie
Waarom doe je in godsnaam zo stoer in dit topic, beter chill jequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, ik heb alleen bewezen dat bepaalde vooroordelen gewoon kloppen en mensen die niet te bang zijn om het er over te hebben gelijk hebben. Ik ben voor hem ook gewoon een kaas met al mijn vooroordelen, maar dat wil niet zeggen dat we elkaar niet mogen.
Kwestie van mensenkennis
via sigaar.blogspot.com te spelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
WTF was dat met die Johan game
Iemand een linkje?
Ik doe niet stoer, ik ben gewoon mezelfquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarom doe je in godsnaam zo stoer in dit topic, beter chill je
Was meer een sarcastische opmerking maargoed ik heb genoeg anders te doen hoor stoere manquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik wel iets te doen heb en jij niet? Dat noem IK dus calimero-gedrag.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
Ik niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen de provincie, de provicie wel iets tegen mij.
Neuh, maar ik capture meteen even via de pc voor dit soort gouden momenten.quote:
Wederzijds hoorquote:
Een grote bek op internet is nooit stoerquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederzijds hoor.
Ik heb gewoon een grote bek, dat trekken velen niet, niet erg verder, maar ik trek me er gewoon niet zoveel van aan.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederzijds hoor.
Ik heb gewoon een grote bek, dat trekken velen niet, niet erg verder, maar ik trek me er gewoon niet zoveel van aan.
Maar dat geheel terzijdequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jahaaaa....we gaan het allemaal zien.
Stopwoordje van Genee
Aha, oké.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Neuh, maar ik capture meteen even via de pc voor dit soort gouden momenten.
Klopt, als je die IRL niet hebt, er zijn genoeg mensen op FOK! die me IRL kennenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een grote bek op internet is nooit stoer
Al dan niet met belachelijk gebalde vuistjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Jahaaaa....we gaan het allemaal zien.
Stopwoordje van Genee
Komt een beetje geacteerd over..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederzijds hoor.
JIJ KLINKT ECHT ALS EEN HOSSELAAR!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, als je die IRL niet hebt, er zijn genoeg mensen op FOK! die me IRL kennen.
Zo stoer dat je op meetings van Fok ook nog een grote bek hebt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, als je die IRL niet hebt, er zijn genoeg mensen op FOK! die me IRL kennen.
Kom maar een keer naar een crewmeet danquote:
En achter de bar van de grootste kroeg op het leidseplein, verder nog vragen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Zo stoer dat je op meetings ook nog een grote bek hebt?
Zal gezellig zijn! Met zo'n kampsjaak met een grote waffel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom maar een keer naar een crewmeet dan.
Wat een schijtspelquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan
Stoere boys gaan we ruzie maken in het VI topicquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En achter de bar van de grootste kroeg op het leidseplein, verder nog vragen?.
Ook op De Neude in Utrecht of De Grote Markt? Of alleen in een miezerig besloten gezelschapje?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En achter de bar van de grootste kroeg op het leidseplein, verder nog vragen?.
Ik kom daar wel een keer een paar koekies uitdelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb er verder geen enkele behoefte aan om jou te zien aantonen hoe groot je bek wel niet is. Ik hou me liever met grote mensen zaken bezig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar stoer op internet roepen dat iemand met een grote bek zijn bek moet houden moet onderbouwd worden he? En ik kan datquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Stoere boys gaan we ruzie maken in het VI topic
Anders ga je je grote bek even houden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar stoer op internet roepen dat iemand met een grote bek zijn bek moet houden moet onderbouwd worden he? En ik kan dat.
Rond half elf vaak.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
VI staat op rtl gemist op 22:11
is het meestal veel later dat ze het erop zetten of kan ik er nog wel op wachten
Ik zou zeggen, make mequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Anders ga je je grote bek even houden?
Zal even kijken of de mp4 er al staat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef RijstNatie het volgende:
VI staat op rtl gemist op 22:11
is het meestal veel later dat ze het erop zetten of kan ik er nog wel op wachten
Is zo'n MP4 betere kwaliteit dan de rtl-herhaling trouwens? Of precies hetzelfde?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal even kijken of de mp4 er al staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |