jahaa tijden waarin ajax vernederd werd met 4-1.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Juve tegen ajax midden jaren 90 waren geweldige wedstrijden
Vialli, Ravanelliquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
Juve tegen ajax midden jaren 90 waren geweldige wedstrijden
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Elia, typisch voorbeeld van een overschat negertje dat zichzelf veel beter vindt dan dat ie is....
Zaakwaarnemers maken zo'n gastje kapot...
De nieuwe Roystonquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Elia, typisch voorbeeld van een overschat negertje dat zichzelf veel beter vindt dan dat ie is....
Zaakwaarnemers maken zo'n gastje kapot...
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Vialli, RavanelliOverig stonden ze stijf van de drugs in de tijd
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft zijn huidskleur er mee te maken?
Vooral het stukje over het geld van Boskamp.quote:
Waarvan de helft uit de provinciequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor 12 man heb je ook geen politie nodig, voor 500.000 wel.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.
Bossie houdt niet van mannen met gel in de haarquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het stukje over het geld van Boskamp.
Ik had wel het gevoel dat Boskamp en Genee af en toe niet op één lijn zaten.
Uiteraard. de echte Ajacieden gaan de kroeg in, de neppers gaan rellen.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_Groundquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef -Willempie- het volgende:
45000 man
Kunnen er krap 30000 in dacht ik
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel, die jongens zijn veel minder rationeel en laten zich veel sneller beinvloeden door zaakwaarnemers.
Nu heb je het bewijs geleverd dat Surinaamse collega's ook domme dingen kunnen roepen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitspraak van mijn Surinaamse collega, en nu?.
Zag ook Koevermansquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
Wat was dat voor tabelletje? Paulo Henrique 4 miljoen?
preciesquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/City_Ground
In twente, vast niets... ik ga lekker stappenquote:
Even kijken straks in de mp4.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Thas het volgende:
Wat was dat voor tabelletje? Paulo Henrique 4 miljoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |