Van Nistelrooij had dat ons ook beloofd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Van Bommel weer naar PSV? Dat zegt ie al 2 jaar
En Feyenoord, en Liverpool en Quick Boys..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Dirk Kuijt ook aan Utrecht, allemaal flauwekul
Daarom zie ik dit ook niet gebeurenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van Nistelrooij had dat ons ook beloofd.
Als PSV supporter zijnde reken ik nergens op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zie ik dit ook niet gebeuren
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:
Die site van Johan: The Game ligt er al uit.
ik verstond Koemanquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt het nou aan mij of zei Boskamp net ''Koevermans''?
Ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
lol inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft met het EK en salaris te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Van Bommel weer naar PSV? Dat zegt ie al 2 jaar
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die speelt niet meer.
Die speelt niet?!
Koeman?!
KOEK
Hoe ruig hij na die koeken ook zijn mouwen opstroopt..quote:
Nee, we vullen 1.5 uur met het boeiende nieuws uit Almeloquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalinhoudelijk.... boooring.
haters gonna hatequote:
Keer wat anders, toch ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we vullen 1.5 uur met het boeiende nieuws uit Almelo.
Wat is er te vertellen dan?quote:
Bazenclubje hoor dat Heracles. Niks mis mee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we vullen 1.5 uur met het boeiende nieuws uit Almelo.
Dat doet elke club op dit momentquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ze beter spelen dan Ajax misschien?
hahaquote:
Aha, probleem opgelost, jij moet het worden...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef HeatWave het volgende:
van Basten. ga toch weg met met, die gast snapt er helemaal niets van..,
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En het loopt niet, en er gebeurt weer vanalles. Bij de rest is het weer rustig, dus ik vind het niet meer dan normaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha
Genoeg.
Maar het is logisch dat ze het over ajax hebben, de grootste club van nederland met de grootste achterban
Dat roep ik als geintje al jaren, maar dit jaar denk ik voor het eerst serieus dat ik het beter zou doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aha, probleem opgelost, jij moet het worden...
Mensen die saaie grappen maken doen dat altijd, gaan ze meteen verder praten, heb je niets te verliezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij gaf het publiek niet eens tijd om te lachen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johan, stel je niet aan. hands is geel dus klaar
Van dat gezeik over die kutclub van jou met gejank over seniele Cruijff, maar het is weer voorbij gelukkig.quote:
Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef pberends het volgende:
Die Groningen-speler maakt toch eerst hands, en daarna Van der Wiel pas?
detail. het is tegen Ajax dus goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef pberends het volgende:
Die Groningen-speler maakt toch eerst hands, en daarna Van der Wiel pas?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
detail. het is tegen Ajax dus goed.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van dat gezeik over die kutclub van jou met gejank over seniele Cruijff, maar het is weer voorbij gelukkig.
Ach gossie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand erover gehoord. Ook niet bij SV. Dit is gewoon een grote scheidsrechtersblunder!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht.
We zijn allemaal jaloers op het grote Ajax jeweetquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Toch leuk om te zien dat er alleen maar mensen tegen Ajax zijn, geen enkele Ajacied is tegen een andere club.
Provinciaalse minderwaardigheidscomplexjes.
lolwutquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef HeatWave het volgende:
geen enkele Ajacied is tegen een andere club.
Mwah, voornamelijk op het randstedelijke zelfvertrouwen en geloof in eigen kunnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We zijn allemaal jaloers op het grote Ajax jeweet
Lol, kom je weleens in het Live Eredivisieverslagen topic?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Toch leuk om te zien dat er alleen maar mensen tegen Ajax zijn, geen enkele Ajacied is tegen een andere club.
Je weet dat hij alleen soms een samenvatting meepikt toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lol, kom je weleens in het Live Eredivisieverslagen topic?
Echte Ajacied dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat hij alleen soms een samenvatting meepikt toch?
Oh, dus daarom bestaat de activiteit in Twente, PSV en AZ-topics wanneer die clubs bovenaan staan voor 90% uit getroll door Ajacieden. Logisch hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, ik heb EL om verder nooit wat te zien. Ik kan je melden dat ik elke wedstrijd die er toe doet helemaal ziequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat hij alleen soms een samenvatting meepikt toch?
Heb je verder nog iets anders te melden dan totale onwaarheden en lege trolls?quote:
Zoals jij?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je verder nog iets anders te melden dan totale onwaarheden en lege trolls?.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef HeatWave het volgende:
geen enkele Ajacied is tegen een andere club.
En dat is waar, Ajacieden hebben 1 rivaal, feyenoord en zelfs dat is geen hekel, een echte Ajacied zou graag elk jaar de titel uitvechten met F'noord, en uiteraard moeten ze altijd verliezen, maar we vinden het een 10000 keer echtere club dan PSV.quote:
Oh nu zijn ze wel in een keer tegen een andere club?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is waar, Ajacieden hebben 1 rivaal, feyenoord en zelfs dat is geen hekel, een echte Ajacied zou graag elk jaar de titel uitvechten met F'noord, en uiteraard moeten ze altijd verliezen, maar we vinden het een 10000 keer echtere club dan PSV.
Oh ja, het is verder heel erg veilig om met een Ajax-shirt in Rotterdam te lopen, komop, die gast liep in het Ajax-stadion met een f'noord shirt, wat verwacht je dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Er was wel eens een Ajacied die tegen een andere club was, die eiste ook dat zo'n shirtje uitging in de ArenA.
Nope, maar ik weet allang dat je niet kan lezenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh nu zijn ze wel in een keer tegen een andere club?
Mja, dat is ook gewoon een feit. PSV is, zeker vergeleken met Feyenoord gewoon een club zonder uitstalling.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is waar, Ajacieden hebben 1 rivaal, feyenoord en zelfs dat is geen hekel, een echte Ajacied zou graag elk jaar de titel uitvechten met F'noord, en uiteraard moeten ze altijd verliezen, maar we vinden het een 10000 keer echtere club dan PSV.
Svenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Er was wel eens een Ajacied die tegen een andere club was, die eiste ook dat zo'n shirtje uitging in de ArenA.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Niet echt grappig, terwijl ik Nico normaal wel kan waarderen
bedankt. Wij doen het echt goed inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Respect voor AZ trouwens, Verbeek zou die verwende kutgassies van Ajax eens moeten trainen....
wat lul je dat is vlakbij hoorn, het is niet ergens in drenthe ofzo..quote:
Sja, 85 min niets doen en dan op zijn duits winnen, wat valt er over te zeggen. Knap gedaan verder, het gaat om de 3 punten, maar wat valt er over te vertellen?quote:
Zie je maar weer dat je niet kijkt...quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, 85 min niets doen en dan op zijn duits winnen, wat valt er over te zeggen. Knap gedaan verder, het gaat om de 3 punten, maar wat valt er over te vertellen?
OK, het was een tikje overdreven, ze hebben wel wat kansjes gehad, maar verder is er toch niets boeiends over te zeggen? Ze hebben gewonnen, ze doen het goed, verder niets spraakmakends... Ajax is gewoon veel meer "FC hollywood" op dit moment.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie je maar weer dat je niet kijkt...
Ging anders wel lekker toen hij viel...quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef GGMM het volgende:
Manolev-momentjes zonder René zijn gewoon niet hetzelfde.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, als we het over PSV moeten hebben dan is het over de blunders van manolev, dat is dat ook de enige reden om het over PSV te hebben.
zo, das een sterke comeback, knap hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De smaak moet jij toch wel herkennen...
tyquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zo, das een sterke comeback, knap hoor.
Dat ja, gewoon iedere week 3 punten pakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat mij betreft spreken ze zo min mogelijk over PSV. Geen nieuws is goed nieuws he.
Pest hem niet zo.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
zo, das een sterke comeback, knap hoor.
Dat bedoelde ik dus eerder, wees blij dat er niets te melden is ipv zo kinderachtig te janken dat het de hele tijd over Ajax gaat, snap je een beetje wat ik bedoel met calimero? PSV wint, doet het goed, wat is er verder over te melden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat mij betreft spreken ze zo min mogelijk over PSV. Geen nieuws is goed nieuws he.
Hmm, vond 'm wel aardig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
dat wippertje met de buitenkant vond ik iets minder
Eensquote:
Boeit niet, als ie maar niet speelt bij Oranjequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef Evertjan het volgende:
maak me meer zorgen om het feit dat RvP moslim is
Dat is ie niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef Evertjan het volgende:
maak me meer zorgen om het feit dat RvP moslim is
Voegt ie toch nog iets toe aan het programmaquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:48 schreef Dos37 het volgende:
Schelvis moet nog even over buitenlands voetbal praten
'Trek eens aan mijn vinger.' En toen sloeg ie hem op zijn schouder.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe ging die grap van Boskamp nou...zat niet op te letten
Dude, relax over Emile.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voegt ie toch nog iets toe aan het programma
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Trek eens aan mijn vinger.' En toen sloeg ie hem op zijn schouder.
Ik niet hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Iedereen hoopt op koeken haha
Waaronder ondergetekende.
Of 3 voortanden eruit gekoekt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
als t gijp was had ie allang 2 koeken achter zn kiezen gehad
beschaving buiten de randstad verwachtenquote:
'His wife is a Muslim but Van Persie has stated that he is Liberal'quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef Evertjan het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=Robin+van+Persie+Moslim
Als mijn club hier promoveert worden ze gehuldigd op get stadshuis zonder dat de ramen van de winkels zijn geblindeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beschaving buiten de randstad verwachten.
Voor 12 man heb je ook geen politie nodig, voor 500.000 welquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als mijn club hier promoveert worden ze gehuldigd op get stadshuis zonder dat de ramen van de winkels zijn geblindeerd.
Net alweer 2 seconden!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
2 seconden ging het over Heracles
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:55 schreef tong80 het volgende:
De trainer kan niet goed communiceren met Elia. Zie je zijn koptelefoon ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |