Van Nistelrooij had dat ons ook beloofd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Van Bommel weer naar PSV? Dat zegt ie al 2 jaar
En Feyenoord, en Liverpool en Quick Boys..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:43 schreef Ties02 het volgende:
Dirk Kuijt ook aan Utrecht, allemaal flauwekul
Daarom zie ik dit ook niet gebeurenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van Nistelrooij had dat ons ook beloofd.
Als PSV supporter zijnde reken ik nergens op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zie ik dit ook niet gebeuren
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef GGMM het volgende:
Die site van Johan: The Game ligt er al uit.
ik verstond Koemanquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ligt het nou aan mij of zei Boskamp net ''Koevermans''?
Ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
lol inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft met het EK en salaris te maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Van Bommel weer naar PSV? Dat zegt ie al 2 jaar
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die speelt niet meer.
Die speelt niet?!
Koeman?!
KOEK
Hoe ruig hij na die koeken ook zijn mouwen opstroopt..quote:
Nee, we vullen 1.5 uur met het boeiende nieuws uit Almeloquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalinhoudelijk.... boooring.
haters gonna hatequote:
Keer wat anders, toch ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we vullen 1.5 uur met het boeiende nieuws uit Almelo.
Wat is er te vertellen dan?quote:
Bazenclubje hoor dat Heracles. Niks mis mee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we vullen 1.5 uur met het boeiende nieuws uit Almelo.
Dat doet elke club op dit momentquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat ze beter spelen dan Ajax misschien?
hahaquote:
Aha, probleem opgelost, jij moet het worden...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef HeatWave het volgende:
van Basten. ga toch weg met met, die gast snapt er helemaal niets van..,
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En het loopt niet, en er gebeurt weer vanalles. Bij de rest is het weer rustig, dus ik vind het niet meer dan normaal.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha
Genoeg.
Maar het is logisch dat ze het over ajax hebben, de grootste club van nederland met de grootste achterban
Dat roep ik als geintje al jaren, maar dit jaar denk ik voor het eerst serieus dat ik het beter zou doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aha, probleem opgelost, jij moet het worden...
Mensen die saaie grappen maken doen dat altijd, gaan ze meteen verder praten, heb je niets te verliezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij gaf het publiek niet eens tijd om te lachen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Johan, stel je niet aan. hands is geel dus klaar
Van dat gezeik over die kutclub van jou met gejank over seniele Cruijff, maar het is weer voorbij gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |