Waar Jipster helaas weer in het zkh is wegens een bloeding die inmiddels weer gestopt is?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ] kijken of je baby eruit kunnen rammelen Sandous?
Kyara, ik zie het ook 9 van de 10x niet hoor, nou mag ik weer eens een topic openenquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:04 schreef Jipster het volgende:
Jipster meldt vanuit het zkh wederom... Ik doe een KD-tje...![]()
Vanmorgen weer bloedverlies helaas. Nu weer opgenomen. Onderzoek was goed, beeb doet t goed, bmm was nog niet verstreken en geen ontsluiting. Maar wel bloedverlies dus en veel harde buiken.
Verder blijk ik toch wel een bacterie in urine te hebben dus krijg in elk geval een kuurtje. Misschien is dat oorzaak, maar dat is afwachten.
Heb nog niet bijgelezen maarvoor iedereen!
Dat maakt toch niet uit johquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Kyara het volgende:
oh sorry, had niet in de gaten dat ik em bijna dichtgooide.
Uhm, dan weet ik niet meer wie het was, maar diegene zal zich vanzelf wel meldenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef Kyara het volgende:
Was ik niet Poezebeest. 20 weken echo is bij ons ook alweer 6 weken geledenFijn dat het bij jullie helemaal goed is!
Je hebt gelijk! Heb ff Sherlock Holmes gespeeld en het was idd klavertje-4!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef bitterend het volgende:
Volgens mij was het Klavertje-4 die ook een uk had met een vergrote nier op de echo!
Komt helemaal goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef klavertje-4 het volgende:
it was me poezebeest! Fijn dat bij jullie alles in orde bleek, ik ga ervan uit dat dat bij ons ook zo gaat zijn! zei zij stoer![]()
hihihi wat zoooooeetttt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef Sandous het volgende:
Wat leuk een nieuwe deel. Dit wordt wel de mijne ( hij moet t wel 3/4 dagen redden he) mn dochertje van 3 zei net, waar is de beebieeee. Wil niet uit, trekt ze shirt omhoog en zegt beeebiee kommm dan gaan we spelen..
.
Dat snap ik, maar bij ons in het ziekenhuis hebben ze daar speciale diensten voor, dus diegene die poli hebben, hebben in principe geen spoedjes tussendoor. Als je belt en dezelfde dag langs moet komen, kom je ook niet op poli terecht, maar op de verloskamers.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames die moeten wachten op de gyn : soms moeten er ook vrouwen bevallenspoedjes etc.
Snap ik, maar zeg dan als je jezelf meld bij de balie dat het uitloopt, dan hoef je geen 1,5 uur in die rotstoelen te hangen maar kun je nog ff boodschap doen ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames die moeten wachten op de gyn : soms moeten er ook vrouwen bevallenspoedjes etc.
Tja, meer vrouwen dan mannen daar, dus das makkelijk gokkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Die ken ik volgens mij wel (vrouw toch) daar heb ik dan nog een hele heftige discussie mee gevoerd.
Ik heb eigenlijk schoot maar de ks is uitgevoerd door Hazzaard (of hoe je het ook schrijft)
haha, leuke omschrijving!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb 1 gyn en die doet ook echt alle beslissingen. De vk's wisselen wel af! Maar Ik ga vanaf wk35 toch over Naar de gyn. En die man heeft altijd goede zin( mijn zus had dezelfde en is van s ochtends 8 tot 's nachts half 3 haar begeleid en uiteindelijk de ks gedaan. Om vervolgens die volgende ochtend al fluitend en glimlach en zijn vriendelijkr zelve de ronde te lopen ) Voor mijn lief legt hij ook alles in t Engels uit
![]()
Hij heeft hele grote handen.. Als die kerel inwendig onderzoek doet heb je gelijk 10cm
Aah wat liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef Sandous het volgende:
Wat leuk een nieuwe deel. Dit wordt wel de mijne ( hij moet t wel 3/4 dagen redden he) mn dochertje van 3 zei net, waar is de beebieeee. Wil niet uit, trekt ze shirt omhoog en zegt beeebiee kommm dan gaan we spelen..
Nirak, zo dat is lang wachten.. Ben al erg geduldig. Vkpraktijk loopt bij mij max 10 min uit.
He gatsiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:27 schreef Jipster het volgende:
Ik sluit me ook bij de slechte slapers aan. Ik heb echt bijna niet geslapen, stomme zkh bedden!
Hier vanmorgen wel geschrokken ineens weer veel bloedverlies, het liep eruit, ik werd er wakker van.
Inwendig onderzoek gehad, geen ontsluiting. Wel frequente harde buiken, dus weer afwachten. Nog steeds geen idee waar het bloed vandaan komt..
Dank je welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Sandous het volgende:
Koppig kind, die blijft binnen. Heb de nacht wel auw steken gehad( alsof er af en toe een mes gestoken wordt) na 6 x dacht ik, t zet door. Maar weg is alles.
Dank
Jullie voor t vragen, lieffff![]()
Susie en covie, dat vroeg wakker worden pfff. Susie nog fftjes!!
Speedy, gefeliciteerd
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:49 schreef covie het volgende:
Jipster![]()
Kunnen ze niet met een een of ander cameraatje naar binnen ofzo?
Doen ze toch ook bij operaties e.d. vaak.
Sandous kijk anders even alle afleveringen van bevallingsverhalen van vorige week. Misschien dat dat iets activeert?![]()
SpeedyGJsorry!
Maargoed dat is dan nogal een verschil, ik zou z.s.m. even een afspraak maken bij de verloskundige.
Bij mij hebben ze het normale prikken (je bedoelt voor rode hond enzo hè? En je bloedgroep?) meegenomen met het prikken van het bloed voor de combitest. Dat was rond ehhh.. de tiende week.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Roosje84 het volgende:
Jipster![]()
Speedy gefeliciteerd![]()
Hier me vanmorgen maar naar het ziekenhuis gesleept om bloed te prikken. (haat naalden) Wat een ellende. Eerst sta ik bij de verkeerde (hoofd)ingang. De patientregistratie duurde een half uur en vervolgens waren er nog 15 mensen voor me... Dik een uur en veel stress/spanning later stond ik weer buiten...
Heb besloten dat ik mezelf wel mag trakteren op worstenbroodjes voor de lunch
Even een vraagje aan degene die de combinatietest gedaan hebben. Moesten jullie hier ook apart voor bloedprikken of werd dit meegenomen bij het 'normale' bloedprikken?
Ik had altijd een man. Behalve de assistentes dat waren vaak vrouwen maar ook 1x een manquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tja, meer vrouwen dan mannen daar, dus das makkelijk gokken
Kan me geen heftige discussie bij haar voorstellen eigenlijk
Schoot is wel een toffe kerel als je het mij vraagt
Hej ik heb precies hetzelfde "kind"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:23 schreef Sandous het volgende:
Als je toch wachten moet, men neme een muts romper en pamper uit de commode en kleedt een zebra.
[ afbeelding ]
Kijk ik hoef niet meer te bevallen
}:l
Wat zit er nu in?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef PureEvil het volgende:
Leuk Kyara, ben benieuwd wat er in zit...
Ik heb vorige week de felicitas zwanger box van de etos opgehaald, vond het nogal tegenvallen wat erin zat eigenlijk.....(ok, alles is meegenomen natuurlijk, en het is ook wel handig spul)
Het zal ook wel aan mezelf gelegen hebben. Ik was zo ontzettend boos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:24 schreef Nirak het volgende:
Sandousdie knuffel
Ferrari, das niet fijn als je zo behandeld wordt..
Inmiddels zit t schoenenrekje in elkaar en hangen er lamellen.
En moeders is bezig de slaapkamer te soppen terwijl ik er op bed lig voir mn rug
Ach, verschil moet er zijn
En net met de post kwam een kei tof geboortepakje binnen! Kan t niet laten zien, meneer zn naam staat erop
41+4 is een hele fijne termijn om te bevallen....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:16 schreef Sandous het volgende:
Innepin verlof, heeeeerlijk![]()
![]()
Ze hebben me 3 dagen voorgeschoven, dus eigenlijk 41&3
Morgen strippoging, anders donderdag ziekenhuis... Dus bijnaaa. Hoop dat ik natuurlijk kan bevallen
Nirak, lekker lux, geniet ervan!!
Blije doos is leuk!
Nirak, gaaf geboortepakje. Kan niet wachten, ga straks los als beeb er is
Succes sbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef SummerBreeze het volgende:
even een egopost hoor. Al sinds gisteravond tijdens het staan een enorm strak en trekkend gevoel in mijn buik (en dan onder de huid, dus het is niet zo dat mijn huid geen rek meer heeft). Vandaag de kleine ook amper gevoeld.
Ik heb dus de standaarddingen geprobeerd (lekker warm bad om te ontspannen, half uurtje op mijn linkerzij in bed gelegen), maar het haalde allemaal niets uit.
Net dan toch maar de poli verloskunde gebeld en die verbonden me direct door met de verloskamers. En nu moet ik die kant op voor een CTG.
Ik maak me best een beetje zorgen. Helemaal omdat bij dezelfde termijn er een attaque is geweest in de navelstreng van mijn neefje (kindje van mijn zwager en schoonzus). Die kleine is er helemaal bovenop gekomen, was alleen wat achter qua groei, maar toch zit het me allemaal niet lekker.
www.label4.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:09 schreef Kyara het volgende:
Summerbreezehopelijk valt alles mee
Mooi pakje Nirak. Waar hebben jullie dat laten maken?
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:08 schreef Vlindur het volgende:
Mooi Nirak en Faithz!
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie naam! Doe es PM?
Ah ok. Dan ben ik al even heel gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hahahaha
Nog ff wachten hoorHet begint met een D :p
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
Ik vind dat pakje echt zo tof. Lijken wel wijde pijpen?
*zwaai* 2 dorpen verderop zeg maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Soempie het volgende:
En verder las ik dat er meer zijn met slaapproblemen. Echt zo vervelend he. Vandaag was ik zo wazig op m'n werk. De leidinggevende heeft me voor morgen maar vrij gegeven.en m'n man is morgen ook thuis, dus we kunnen lekker samen uitslapen.
Kuukske, ik woon inderdaad in Breda, net als jij.Vind het echt een geweldige stad om te wonen.
Kom oorspronkelijk uit Noord Holland (Beverwijk) en volgens mij zijn er hier ook veel dames uit die omgeving.
Niet waar Soempie nu woont, maar waar ze vandaan komt....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Kuukske het volgende:
Twee dorpen verderop? In welke richting op de kaart??
Ja, ik heb echt geluk met m'n leidinggevende. Ze vraagt me vaak hoe het gaat en is oprecht geinteresseerd. Als ik hier de verhalen af en toe lees... Kyara, dat vroeg ik me nog af: hoe is het op je werk nu?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Susie het volgende:
[..]
*zwaai* 2 dorpen verderop zeg maar![]()
En wat lekker zo'n vrije dag! Aardige leidinggevende!
We gaan er weer voor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Nirak het volgende:
Mn moeder maande me vandaag ook wel een paar keer tot rust
Maar het is haar schuld, ze jan nml zelf ook moeilijk stil zitten, erfelijk bepaald he
Voor iedereen alvast een goede nachtrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even on-topic, zojuist de 1e prik gehad voor de glucose test. Over 2 uurtjes weer terug voor nummer 2. Mag gelukkig gewoon thuis ontbijten dus hoef geen vieze suikerdrankjes. Ik las ergens dat de waarden tussen de 4 en de 7 moeten liggen. Nummer 1 was 4,8 dus die is in elk geval binnen de marges. Hopelijk nummer 2 ook straks.
Ja, en een boterham met kaas is ook stukken beter dan een smerig suikerdrankje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, fijn dat je lekker thuis mag zijn. Hopelijk zijn de volgende uitslagen ook goed
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:36 schreef Kyara het volgende:
Jaaaaaa, hij is er!!!! Sandous gefeliciteerd!!!! Fijn dat het toch nog helemaal zelf op gang is gekomen. Mooie naam!
Benieuwd naar de 1e foto's!
Nou Susie en Nirak, nu zijn jullie aan de beurt. Maar dat mag nog wel even duren hoor![]()
Fijn dat alles goed was SB!
Soempie, lief dat je er naar vraagt.Maak er even een spoiler van want offtopic:
7 is wel erg hoog hoor nuchter.. Ik denk dat er bedoeld wordt dat 1,5 uur na de maaltijd onder de 7 moet zijn. Dat was tenminste de grens bij mij toen ik zwangerschapssuiker had. Nuchter is geloof ik onder de 5 (of 5,2 weet niet meer precies) maar dan zit je dus nog goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even on-topic, zojuist de 1e prik gehad voor de glucose test. Over 2 uurtjes weer terug voor nummer 2. Mag gelukkig gewoon thuis ontbijten dus hoef geen vieze suikerdrankjes. Ik las ergens dat de waarden tussen de 4 en de 7 moeten liggen. Nummer 1 was 4,8 dus die is in elk geval binnen de marges. Hopelijk nummer 2 ook straks.
In de etos box?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat zit er nu in?
Bij ons zat er nog een grote avent fles in. Bij mijn vriendin wat weken later een kleine
4,8 na het eten zou voor mij te laag zijn. Ik moet nuchter onder 5,3 zitten en 1,5 uur na het eten onder 6,8. Nuchter heb ik in de laatste 3 weken maar de helft van de tijd goed gezeten. Na het eten ook vaak te hoog met gisteravond als absoluut dieptepunt: 10,2 na een bord babi pangang met nasi. Dat was wel even schrikken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Kyara het volgende:
balen SB....
Hier was de niet-nuchtere waarde weer 4,8. Geen idee of dit nu goed is of dat er iets verkeerd is gemeten. In elk geval geen uitschieters....
Wat vreemd dat ze dan niet direct aangeven of het goed is of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Kyara het volgende:
Hier was de niet-nuchtere waarde weer 4,8. Geen idee of dit nu goed is of dat er iets verkeerd is gemeten. In elk geval geen uitschieters....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SummerBreeze, echt balen dat je moet gaan spuiten. Maarja, beter het zekere, ook al heb je nu nergens last van.
En even een knuffel voor TJ.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Op zich niet. Bloed is geprikt bij de bloedafname in het ziekenhuis. Ze mogen alleen waardes doorgeven maar daar geen conclusies aan verbinden. Dat is voorbehouden aan de behandelaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Soempie het volgende:
Wat vreemd dat ze dan niet direct aangeven of het goed is of niet?
Ja, is ook weer zo. Bij mij gaven ze het gewoon direct aan, terwijl dat dus eigenlijk niet zo netjes is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op zich niet. Bloed is geprikt bij de bloedafname in het ziekenhuis. Ze mogen alleen waardes doorgeven maar daar geen conclusies aan verbinden. Dat is voorbehouden aan de behandelaar.
Enne, thanx
* Kuukske schuift Fluugs een stretcher en dekentje toe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef flugeltje het volgende:
Okay ik ga nu heel even 1 keer heel hard klagen...
IK BEN ZO GODSGRUWELIJK MOE!!!!!!!
Zo, da wast
Bavaria. Húúú. Doe maar een Juup hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Soempie, dat witbier us alcoholvrij. Ik drink zelf af en toe bavaria, en dan zowel wit, rose als pils en ik moet zeggen dat het, mits goed koud, goed binnen te houden is.
Oh kon dat maar....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske schuift Fluugs een stretcher en dekentje toe.
Tijdelijk he, als ze weer bovenjan is ga ik gewoon weer 36 uur werkenquote:
Ik drink zelf het liefst Hertog Jan, maar dat is er niet alcoholvrij, helaas. Bavaria met alcohol vind ik ook niet te zuipen, maar het is in mijn ogen wel het merk dat un de alcoholvrije hoek jet meest op ècht bier lijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bavaria. Húúú. Doe maar een Juup hoor. Nja, nu niet. Maar ja hè, straks. Over een half jaar.
Vind het heel knap van je. Die vermoeidheid de eerste maanden vond ik echt slopend en ik werk echt niet veel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijdelijk he, als ze weer bovenjan is ga ik gewoon weer 36 uur werken
Die zijn niet zo heel erg groot hoor... Als je ze plat legt kun je ze onder je bed schuivenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik die kleine beeb van mij eruit geperst heb wil ik een lekkere Hoegaardenmet citroen
![]()
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk
oh en net belden ze van de thuiszorg dat ze morgen die bedverhogers kwamen brengen.Pff waar moet ik die nou weer kwijt![]()
Want ik zet ze er pas onder (of laat ze eronder zetten) als ik weeen krijg. Ik ga niet eerder in zo'n "torenbed" snurken![]()
Hoe hoog moet het zijn bij deze thuiszorg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik die kleine beeb van mij eruit geperst heb wil ik een lekkere Hoegaardenmet citroen
![]()
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk
oh en net belden ze van de thuiszorg dat ze morgen die bedverhogers kwamen brengen.Pff waar moet ik die nou weer kwijt![]()
Want ik zet ze er pas onder (of laat ze eronder zetten) als ik weeen krijg. Ik ga niet eerder in zo'n "torenbed" snurken![]()
Jeetje! Dat zijn wel veel uren. Respect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh kon dat maar....
collega heeft burnout, dus ik ben juist een dag extra gaan werken sinds een paar weken. Ik werk nu dus gemiddeld zo'n 45 tot 50 uur. Ben vermoeid door zwangerschap, huis is een puinzooi en Willem kost ook energie... Darn wat zou ik graag een paar dagen doorslapen
Ach ja, voor ik het weet heb ik verlof en kan ik bijkomenAl vermoed ik dat ik dan weer zoveel last van nesteldrang krijg dat ik de hele dag loop te drentelen door het huis
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Stelletje hormoonbommen hier
Waren jullie al bijna klaar om m'n baas te lynchen
Ohw ok dat is wel makkelijk danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel erg groot hoor... Als je ze plat legt kun je ze onder je bed schuiven
uh geen idee meer, ze wees in ieder geval een heel eind naar boven met haar centimeter in haar hand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoe hoog moet het zijn bij deze thuiszorg?
Bij ons 65cm en dat haalden we met een extra dekmatras op onze boxspring
Bij Vita Verloskundigen, die is voor ons weer lekker dichtbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oh, alcoholvrij..daar had ik nog niet eens aan gedacht.![]()
Kuukske ik zit bij De Ooievaar: http://www.verloskundigenbreda.nl/ Vind het er heel prettig en het is lekker dichtbij. En jij?
flugeltjeHopelijk wordt het met de weken snel minder vermoeiend.
Oh HJ. Ja. Hou op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik drink zelf het liefst Hertog Jan, maar dat is er niet alcoholvrij, helaas. Bavaria met alcohol vind ik ook niet te zuipen, maar het is in mijn ogen wel het merk dat un de alcoholvrije hoek jet meest op ècht bier lijkt.
Ik weet ook dat het heel lief bedoeld is hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef octopussy het volgende:
Flugel, weet je wat het is: je bent nu al erg moe, je hebt een dreumes en je bent bezig een kindje te bakken en je gaat NOG harder werken. Dan steven je wel een beetje af op een instorting imho. *ervaring heeft![]()
Echt niet vervelend bedoeld ofzo, maar let alsjeblieft goed op jezelf.![]()
SB, RAL prikken is om te bepalen of er antistoffen in mijn bloed zitten (ik heb bloedgroep O- ). Ze bepalen ook gelijk de bloedgroep van de baby. Als die wel rhesuspositief is dan krijgen we geloof ik een prikje.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Stelletje hormoonbommen hier
Waren jullie al bijna klaar om m'n baas te lynchen
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijkequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef Susie het volgende:
hey, waarom gaat het nu over bier?? Heb zo'n zin om weer eens aan de bar te hangen en een lekker biertje te drinken.... En alcoholvrij smaakt toch echt niet lekker, heb hier die mini blikjes ook staan!
Flugel, respect dat je dat red hoor!
TJ, het lijkt mij wel makkelijk ze er alvast onder te hebben, maakt het bed wat makkelijker op dacht ik zo? Lief heeft hier ook rugklachten, dus die dingen staan er nog niet onder, maar van mij mag het wel hoor.
En wat is er mis met afhaalchineesjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL![]()
Nouja, de wetenschap dat het bestaat is misschien voor sommigen al heel waardevol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden
Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan
Hej Octopussy ik heb ook 0-, paar weken terug heb ik al zo'n spuitje gehad, er zwierven toch wat antistoffen door mijn bloed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef octopussy het volgende:
Flugel, weet je wat het is: je bent nu al erg moe, je hebt een dreumes en je bent bezig een kindje te bakken en je gaat NOG harder werken. Dan steven je wel een beetje af op een instorting imho. *ervaring heeft![]()
Echt niet vervelend bedoeld ofzo, maar let alsjeblieft goed op jezelf.![]()
SB, RAL prikken is om te bepalen of er antistoffen in mijn bloed zitten (ik heb bloedgroep O- ). Ze bepalen ook gelijk de bloedgroep van de baby. Als die wel rhesuspositief is dan krijgen we geloof ik een prikje.
Ik moet over naar de gyn vanwege dat ijzertekort+mijn gastric bypass (waar ik vorige zwangerschap een complicatie van had). Ze willen het graag extra in de gaten houden.
PostNL ook niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is er mis met afhaalchineesjes?
Ja dus bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, de wetenschap dat het bestaat is misschien voor sommigen al heel waardevol.
Goed zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het heel lief bedoeld is hoor![]()
Ik beloof bij deze plechtig dat ik goed op mezelf zal letten, m'n collega gaat volgende week weer therapeutisch aan de slag, als het langer gaat duren allemaal doe ik een stapje terug hoor...
Ik drink (bijna) alles. Taksi, sinas, 7Up, soms een beetje cola om wat lucht eruit te boerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed zo.En ik ben toch benieuwd naar die wijn, dus als het je weer te binnen schiet...
![]()
Wat drinken jullie trouwens? Alleen bij melk heb ik geen last van brandend maagzuur.
Wat fijn meissie! Ik hoop dat mijn vk morgen ook kan zeggen dat ze vast zit, heb nu namelijk nog wel eens het idee dat lekker rondjes aan het draaien is en dat heb ik eigenlijk liever niet meer...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef meissie1595 het volgende:
Gisteren weer check up gehad en Alles was goed. Beeb zit vast in me bekken en baarmoeder was 33 cm.
Sandous, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Been there, done that, got the happypills...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Zie je, ik wíst dat ik vanmorgen iets vergeten was: innepin heeft verlof!
SummerBreeze, wat balen dat jij ook aan het spuiten komt...
flugel, wil jij ook een burnout dan?
Niet teveel hooi op je vork nemen hoor!
TJ, die klossen zijn echt heel fijn met in -en uit bed komen als je last hebt van je bekken.Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze niet alvast zou (laten) halen. Maar ik vind het eng met mijn kleine klauterkabouter...
Toevallig de Chardonnay van Bonne Nouvelle?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
EEN FABELTJESKRANT SLINGER?! !!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:49 schreef Kyara het volgende:
Ik heb zojuist de blije doos opgehaald en vond hem flink vol zitten: speen, pamper, avent fles, mini blikjes alcohol vrij bier (wit en rose), mini sudocreme, centrum zwangerschapsvitaminen, 2 paar sokjes, fabeltjeskrant slinger, een of ander doekje dat ik niet kan thuisbrengen en een monster weleda amandelcreme. En de papierwinkel natuurlijk.
quote:
ja eindelijk.. proficiatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 05:54 schreef Sandous het volgende:
Rommeldebommel.
Beeb is er![]()
![]()
Om 2.53:
Jommetje: Adam, 4120, 53cm
Dacht dat k doodging, turbobevalling!!
Kom morgen/straks showen en meer vertellen
![]()
![]()
![]()
Hijs zo zacht, liehief & mooi en ruikt lekker
Ik zat net ook al te kijken. Dat zou dan de enige reden zijn om de doos te bestellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
EEN FABELTJESKRANT SLINGER?! !!!!![]()
. Cooool
.
Ik heb 'm een maand of 4 geleden gehaald. Van mn vorige zwangerschap en net voor ik wist dat we weer zwanger waren. Ik weet niet of ik nu een nieuwe mag aanvragen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat net ook al te kijken. Dat zou dan de enige reden zijn om de doos te bestellen.
Wij vinden die klossen juist heel vervelend. Je bed is ineens echt gigantisch hoog, wiebelt als een gek als een van ons zich omdraait en het uit- en in bed komen vind ik eigenlijk ook best onhandig. En dat terwijl ik lang benquote:TJ, die klossen zijn echt heel fijn met in -en uit bed komen als je last hebt van je bekken.Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze niet alvast zou (laten) halen. Maar ik vind het eng met mijn kleine klauterkabouter...
Dit'volgens mij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Kyara het volgende:
Waarschijnlijk ben je uit de lijst gekickt wegens te weinig posten
Voor de zekerheid even aan de VK vragen... maar ik neem aan dat het meteen weer mag. Na mijn keizersnee ben ik immers ook meteen volgepompt met allerlei sterke pijnstillers. Diclofenac bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand hoelang na de bevalling je weer pijnstillers mag? Dus geen paracetemol maar echt iets sterkers?
Heb giga kiespijn en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht
Ja dat zou je denken.. maar ik mocht gewoon meteen beginnen met borstvoeding, terwijl ik toch best wel high was...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij maakt het alleen uit als je bv geeft.
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik mis mijn klossen![]()
En wbt pijnstillers, bij flesvoeding mag je volgens mij gewoon weer raak slikken hoor
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef bitterend het volgende:
Hihi die doos van Ohra vond ik zo spannend! gelijk foto's gemaakt van alles en mama gebeld om te vragen wat ik met wat moet doenmaar ik ben ook een beetje gek
Ibuprofen volgens mij ook. Die mag je iig niet wanneer je hartproblemen hebt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.
Poezebeest je bent hier ook welkom hoor. (noord-brabant btw)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Poezebeest het volgende:
Tj; dat heb ik nou ook, zin om te werken, maar helaas mag het niet meerVoordeel is wel dat ik merk dat de rust me wel goed doet, nu nog die bloeddruk laag houden. Heb inmiddels al een koffie slachtoffer gevonden anders was ik wel langsgekomen
Hoewel ik geen idee hebt of je een beetje in de buurt woont, Noord Brabant hierzo.
Innepin; geniet van je verlof! Word je ingeleid vanwege de suiker of mag je doorlopen tot de baby zelf komt?
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Susie mijn moeder is niet Nederlands dus zij was niet bekend met het fenomeen kraampakket! vond het erg leuk om te laten zien
Hier doen we niet aan "doe normaal en doe je al gek genoeg" ofzoquote:
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he?
Niet zo negatief doen kind!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
Haha dat pakket heb ik ook, ook behalve de knuffel gelijk weggezet. Als ik hem nodig heb moeten ze hem onder de andere dingen uitgraven denk ik, zover heb ik hem verstopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef NotTheSame het volgende:
En vandaag brachten ze het kraampakket! Bij het zien van die knuffel van het CZ was ik nog wel vrolijk, maar toen ik die olifantenluiers etc. allemaal zag. Ik heb de doos weer gauw dichtgedaan en weggezet... Ik moet er nog even niet aan denken!
Nou is het nog wachten op de code van het Kruidvat en dan heb ik geloof ik alles weer binnen.
Kusje voor jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Asyniur het volgende:
Blergh, wat kan een mens zich soms beroerd voelen
Ja want dan kan je er ook nog eens om lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zien
Ok, ik ben vet jaloers op die slinger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef Kyara het volgende:
Hier nog ff een fotootje van het hele pakket & de fabeltjeskrant slinger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....
Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]Het is maar een formaliteitje. Wat vraagjes en wensen noteren. Zonde van de vrije uren van je man.
Doos aanvragen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, ik ben vet jaloers op die slinger..
Welnee stelt echt niets voor die intake.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....
Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
Die doos heb ik ook, alleen bij mij was er een speentje in en geen vitaminentabletten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
Die heb ik ook Kyra!! zoooooo schattig![]()
![]()
![]()
Erg leuke doos vond ik het!
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Als hij ervoor vrij moet nemen dan zou ik zeggen doe maar niet schat
maar als ze s'avonds komen dan waarom niet
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een paar weken geleden geen vitamientjes gehad! de rest wel denk ik!
Ik heb nu de blije doos en etos doos, geen zin in kruitvat...of issie nou zo leuk?
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
oh niks spectaculairs dan...i pass!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.
En die fantastische tas met "kruidvat" erop![]()
Och als het voor niks is waarom niet.
Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)
Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
Oh, dan ga ik toch es even checken of ie er bij mij ook niet in zat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doekje is voor over je schouder, zodat het rustig melk kan opgeven terwijl het tegen je aanhangt![]()
Ik had ook de fabeltjeskrantslinger en dat was al eind vorig jaar denk ik!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Susie het volgende:
Hier was lief er ook niet bij hoor. En vorige week ben ik nog even gebeld door de consulent. Idd zonde van de vrije uren voor je man.
Die fabeltjeskrantslinger heb ik weggegooid.... Sorry Kuukske, anders had je hem mogen hebben!
Ook geen vitamines erin, de rest wel geloof ik.
Ow ja als je bij de gyn loopt en bijna elke keer een echo krijgt dan snap ik het hoor! die van mij zou ook niet komen ervoor...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtend
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.
Hij is 2x meegeweest maar vond zo'n echo maar onduidelijk en vind er dus weinig aan.
Hij is natuurlijk wel meegeweest toen ik een vruchtwaterpunctie had. En hij gaat natuurlijk mee naar de bevallingwaar hij ook lekker tegenop ziet
![]()
Maar hij kan niet wachten tot de kleine er is![]()
LOL, hier gaat het net zo hoor. Inclusief het handjes vasthoudenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
Ik vond het elke keer zo leuk samen naar de echo te kijken, handjes vast houden en naar de kleine te zwaaienwe zijn beetje sentimenteel geloof ik lol
Ik heb het speentje nog niet geprobeerd! als hij niet bevalt mag jij het hebben hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief kreeg altijd vrij van zijn baas als ik op controle moest. Nu ging ie niet elke keer mee. Alleen als de afspraak zo was dat ik de andere kids mee moest nemen.
Maar niemand speentje over?
Als dit echt waar is dan vind ik het nogal een horkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
LOL, hier gaat het net zo hoor. Inclusief het handjes vasthouden![]()
TJ, man probeert hier nog wel onder de bevalling uit te komen. Heeft dat leuke filmbeeld voor ogen dat vader op de gang loopt te ijsberen en dat de dokter hem dan komt feliciteren. Ipod en tijdschriftje mee, kussentje en drankje erbij. Meneer ziet het helemaal zitten. Aint gonna happen
Ohw gottegot ik moet hier zo hard lachen, het is hem preciesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Klinkt als mijn papa!!
Ik stuur altijd de foto's van de echo's door naar de hele familie + schoon familie
Dan weet je dat papa zal bellen om te vragen wat het is dat ik altijd aan het sturen ben![]()
Ik snap er niks van zegt ie!
Dus ik leg uit...kijk er is een neusje, een voet enzovoort...maar hij blijft zeggen "tja als jij het ziet dan is het goed, ik snap het niet"
Hahahahaaaa wat een afschuwelijk ding, mijn kind gaat gewoon niet spugenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, geen slabvoor over je schouder tegen het spugen!
Jij lui dingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
ik heb geen zin om nog een doos aan te vragen en dan te gaan halen...heb al moeite zat om boodschappen te gaan doen
Ik moet nog testen of hij van een speentje houdt en of ik het nodig vind. Dus ja, daar moet je dan nog een aantal weken op wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief kreeg altijd vrij van zijn baas als ik op controle moest. Nu ging ie niet elke keer mee. Alleen als de afspraak zo was dat ik de andere kids mee moest nemen.
Maar niemand speentje over?
Dat ding is echt rete handig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hahahahaaaa wat een afschuwelijk ding, mijn kind gaat gewoon niet spugen![]()
Dat is zijn gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Faithz het volgende:
Als dit echt waar is dan vind ik het nogal een hork
Als die niet spuugt als een lama dan zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat ding is echt rete handig!Mocht je hem nou straks met gebruiken nog niks vinden, mag ik hem dan van je overnemen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Kyara het volgende:
en de ruilhandel van de doosinhoud is begonnen
Edit: het begrip doosinhoud klinkt bij nader inzien nogal ranzig. excuus....![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ow ja als je bij de gyn loopt en bijna elke keer een echo krijgt dan snap ik het hoor! die van mij zou ook niet komen ervoor...
Ik vond het elke keer zo leuk samen naar de echo te kijken, handjes vast houden en naar de kleine te zwaaienwe zijn beetje sentimenteel geloof ik lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |