We gaan er weer voor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Nirak het volgende:
Mn moeder maande me vandaag ook wel een paar keer tot rust
Maar het is haar schuld, ze jan nml zelf ook moeilijk stil zitten, erfelijk bepaald he
Voor iedereen alvast een goede nachtrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even on-topic, zojuist de 1e prik gehad voor de glucose test. Over 2 uurtjes weer terug voor nummer 2. Mag gelukkig gewoon thuis ontbijten dus hoef geen vieze suikerdrankjes. Ik las ergens dat de waarden tussen de 4 en de 7 moeten liggen. Nummer 1 was 4,8 dus die is in elk geval binnen de marges. Hopelijk nummer 2 ook straks.
Ja, en een boterham met kaas is ook stukken beter dan een smerig suikerdrankje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, fijn dat je lekker thuis mag zijn. Hopelijk zijn de volgende uitslagen ook goed
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:36 schreef Kyara het volgende:
Jaaaaaa, hij is er!!!! Sandous gefeliciteerd!!!! Fijn dat het toch nog helemaal zelf op gang is gekomen. Mooie naam!
Benieuwd naar de 1e foto's!
Nou Susie en Nirak, nu zijn jullie aan de beurt. Maar dat mag nog wel even duren hoor![]()
Fijn dat alles goed was SB!
Soempie, lief dat je er naar vraagt.Maak er even een spoiler van want offtopic:
7 is wel erg hoog hoor nuchter.. Ik denk dat er bedoeld wordt dat 1,5 uur na de maaltijd onder de 7 moet zijn. Dat was tenminste de grens bij mij toen ik zwangerschapssuiker had. Nuchter is geloof ik onder de 5 (of 5,2 weet niet meer precies) maar dan zit je dus nog goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even on-topic, zojuist de 1e prik gehad voor de glucose test. Over 2 uurtjes weer terug voor nummer 2. Mag gelukkig gewoon thuis ontbijten dus hoef geen vieze suikerdrankjes. Ik las ergens dat de waarden tussen de 4 en de 7 moeten liggen. Nummer 1 was 4,8 dus die is in elk geval binnen de marges. Hopelijk nummer 2 ook straks.
In de etos box?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wat zit er nu in?
Bij ons zat er nog een grote avent fles in. Bij mijn vriendin wat weken later een kleine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |