4,8 na het eten zou voor mij te laag zijn. Ik moet nuchter onder 5,3 zitten en 1,5 uur na het eten onder 6,8. Nuchter heb ik in de laatste 3 weken maar de helft van de tijd goed gezeten. Na het eten ook vaak te hoog met gisteravond als absoluut dieptepunt: 10,2 na een bord babi pangang met nasi. Dat was wel even schrikken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Kyara het volgende:
balen SB....
Hier was de niet-nuchtere waarde weer 4,8. Geen idee of dit nu goed is of dat er iets verkeerd is gemeten. In elk geval geen uitschieters....
Wat vreemd dat ze dan niet direct aangeven of het goed is of niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Kyara het volgende:
Hier was de niet-nuchtere waarde weer 4,8. Geen idee of dit nu goed is of dat er iets verkeerd is gemeten. In elk geval geen uitschieters....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SummerBreeze, echt balen dat je moet gaan spuiten. Maarja, beter het zekere, ook al heb je nu nergens last van.
En even een knuffel voor TJ.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Op zich niet. Bloed is geprikt bij de bloedafname in het ziekenhuis. Ze mogen alleen waardes doorgeven maar daar geen conclusies aan verbinden. Dat is voorbehouden aan de behandelaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Soempie het volgende:
Wat vreemd dat ze dan niet direct aangeven of het goed is of niet?
Ja, is ook weer zo. Bij mij gaven ze het gewoon direct aan, terwijl dat dus eigenlijk niet zo netjes is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Op zich niet. Bloed is geprikt bij de bloedafname in het ziekenhuis. Ze mogen alleen waardes doorgeven maar daar geen conclusies aan verbinden. Dat is voorbehouden aan de behandelaar.
Enne, thanx
* Kuukske schuift Fluugs een stretcher en dekentje toe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef flugeltje het volgende:
Okay ik ga nu heel even 1 keer heel hard klagen...
IK BEN ZO GODSGRUWELIJK MOE!!!!!!!
Zo, da wast
Bavaria. Húúú. Doe maar een Juup hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Soempie, dat witbier us alcoholvrij. Ik drink zelf af en toe bavaria, en dan zowel wit, rose als pils en ik moet zeggen dat het, mits goed koud, goed binnen te houden is.
Oh kon dat maar....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* Kuukske schuift Fluugs een stretcher en dekentje toe.
Tijdelijk he, als ze weer bovenjan is ga ik gewoon weer 36 uur werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |