abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102725509
Tj; dat heb ik nou ook, zin om te werken, maar helaas mag het niet meer :( Voordeel is wel dat ik merk dat de rust me wel goed doet, nu nog die bloeddruk laag houden. Heb inmiddels al een koffie slachtoffer gevonden anders was ik wel langsgekomen ;) Hoewel ik geen idee hebt of je een beetje in de buurt woont, Noord Brabant hierzo.

Innepin; geniet van je verlof! Word je ingeleid vanwege de suiker of mag je doorlopen tot de baby zelf komt?
pi_102725621
Innepin *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102725658
@Poezebeest, ik moet morgen naar de gyn + groeiecho. Als het goed is hebben de hoge heren dan overleg gehad over (o.a. :P ) mijn geval :') en hoor ik wat ze van plan zijn. Volgens de internist kan ik erop rekenen dat ze me niet echt tot na 40 weken laten lopen. Ik ga maar uit van inleiden, maar wanneer, dat weet ik nog niet :)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102725721
Sandous gefeliciteerd met Adam!! das een flinkerd zeg! O+ O+ O+ *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102725942
Bedankt voor de harten die ik door jullie onder de riem gestoken krijg. Dat ik moest gaan spuiten had ik al vanaf het begin verwacht. Het moeilijke is alleen dat ik zelf geen last heb van de hoge waardes en de kleine al helemaal niet. Op alle echo's die ik nu gehad heb ligt de buikomtrek van mevrouw onder of hooguit op get gemiddelde. Het voelt dus een beetje als een nutteloos iets. Maarja, de artsen weten natuurlijk meer dan ik.

En poezebeest, ik ken die verveling maar al te goed. Ik zit nu al 3 maanden werkloos thuis en weet ondertussen ook niet meer wat te doen. Het huis is aan kant en van boven tot onder gestopt, de naaiprojectjes die ik had (boxkleed, reiswieg-matrasdekjes en een hemeltje) zijn af en de babykamer is helemaal klaar. Geen idee meer wat ik nu kan doen dus ik zit nu hele dagen film te kijken of te samen. Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden.
pi_102726004
Sandous gefeliciteerd met jullie mannetje *O* Gelukkig dus nog wel zelf op gang gekomen.

Voor iedereen met rug-, bekken-, en diabetesklachten :*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:21:09 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102727574
:* voor de diabetes onder ons, dat lijkt me echt geen pretje!

Hier was het maar goed dat ik vroeg wakker was....lief lag ook nog naast me om half 7, terwijl hij er om 6 uit moet! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:24:01 #158
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_102727676
Sandous, gefeliciteerd met Adam! *O* *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:35:44 #159
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102728074
Sandous van harte met je jommetje! *O*
Wat een groterd! *O*

Kom lekker bij van je turbobevalling! :*

Ik ga gewoon rammelen van je post joh.
A grand adventure has begun.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:37:38 #160
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102728153
balen SB....

Hier was de niet-nuchtere waarde weer 4,8. Geen idee of dit nu goed is of dat er iets verkeerd is gemeten. In elk geval geen uitschieters....
pi_102728579
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Kyara het volgende:
balen SB....

Hier was de niet-nuchtere waarde weer 4,8. Geen idee of dit nu goed is of dat er iets verkeerd is gemeten. In elk geval geen uitschieters....
4,8 na het eten zou voor mij te laag zijn. Ik moet nuchter onder 5,3 zitten en 1,5 uur na het eten onder 6,8. Nuchter heb ik in de laatste 3 weken maar de helft van de tijd goed gezeten. Na het eten ook vaak te hoog met gisteravond als absoluut dieptepunt: 10,2 na een bord babi pangang met nasi. Dat was wel even schrikken.
pi_102728761
Bij Chris had ik een keer 3,5 niet nuchter.. Maar dat was na 2 goede fietsritjes (van en naar ziekenhuis) op een stuk komkommer en wat yoghurt geloof ik.. Was een lagere waarde dan de nuchtere. Maar dat was alleen een reden om me naar een dietist te sturen voor een normaal eetpatroon ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:02:17 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_102728965
Sandous *O* Wat fijn dat de bevalling gewoon vanzelf begonnen is. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Adam! Vind het een heel mooie naam en ben benieuwd naar de foto's. O+

quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Kyara het volgende:

Wat vreemd dat ze dan niet direct aangeven of het goed is of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SummerBreeze, echt balen dat je moet gaan spuiten. Maarja, beter het zekere, ook al heb je nu nergens last van.

En even een knuffel voor TJ. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:05:12 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102729072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef Soempie het volgende:
Wat vreemd dat ze dan niet direct aangeven of het goed is of niet?
Op zich niet. Bloed is geprikt bij de bloedafname in het ziekenhuis. Ze mogen alleen waardes doorgeven maar daar geen conclusies aan verbinden. Dat is voorbehouden aan de behandelaar.

Enne, thanx :*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:12:40 #165
30252 Soempie
Procreating
pi_102729295
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef Kyara het volgende:

[..]

Op zich niet. Bloed is geprikt bij de bloedafname in het ziekenhuis. Ze mogen alleen waardes doorgeven maar daar geen conclusies aan verbinden. Dat is voorbehouden aan de behandelaar.

Enne, thanx :*
Ja, is ook weer zo. Bij mij gaven ze het gewoon direct aan, terwijl dat dus eigenlijk niet zo netjes is. :)

Hier net wakker en ook alleen maar omdat ik naar het toilet moest. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang geslapen. :z Straks maar eens kijken naar die gratis boxen, want volgens mij ben ik de enige die niks heeft aangevraagd hier. Nog echte aanraders? Of valt het vooral tegen? Ik vind de twee blikjes witbier wel wat vreemd. :D Voor de vader dan? Of om de moeder lekker te maken, terwijl ze nog maanden borstvoeding te gaan heeft? Gek genoeg droom ik de laatste tijd steeds dat ik bier of wijn aan het drinken ben. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:20:12 #166
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102729570
Soempie die 2 blikjes witbier zijn echt mini-blikjes en alcoholvrij.
Ik vond ze afschuwelijk smaken :r leek net parfumwater :+
Ik heb alleen de doos van Prenatal gehaald, vond het qua inhoud wel een leuke doos. Net wilde ik om de kruidvat tas maar die waren bezig met een verbouwing.
Niet meer naar de andere kruidvat gelopen want dat was te ver met mijn gewaggel :6 :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102729575
Het is alcoholvrij bier Soemp :7.
Bij welke vk zit je trouwens? Als ik vragen mag. Je hoeft het niet te delen hoor. :).

Summer, sterkte vrouwke! Lijkt me heel spannend om te moeten spuiten.

Vanmorgen naar de fysio geweest, wat handige tips gekregen (inderdaad m'n bekken kantelen en buik ietsje aanspannen, wat Soempie al zei). En ze heeft de boel een beetje gekneed. Dat was wel lekker :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:21:24 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102729609
Okay ik ga nu heel even 1 keer heel hard klagen...

IK BEN ZO GODSGRUWELIJK MOE!!!!!!!

Zo, da wast :7
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102729617
Soempie, dat witbier us alcoholvrij. Ik drink zelf af en toe bavaria, en dan zowel wit, rose als pils en ik moet zeggen dat het, mits goed koud, goed binnen te houden is.
pi_102729637
quote:
8s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef flugeltje het volgende:
Okay ik ga nu heel even 1 keer heel hard klagen...

IK BEN ZO GODSGRUWELIJK MOE!!!!!!!

Zo, da wast :7
* Kuukske schuift Fluugs een stretcher en dekentje toe.
pi_102729658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef SummerBreeze het volgende:
Soempie, dat witbier us alcoholvrij. Ik drink zelf af en toe bavaria, en dan zowel wit, rose als pils en ik moet zeggen dat het, mits goed koud, goed binnen te houden is.
Bavaria. Húúú. Doe maar een Juup hoor :~. Nja, nu niet. Maar ja hè, straks. Over een half jaar.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:24:28 #172
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102729708
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

* Kuukske schuift Fluugs een stretcher en dekentje toe.
Oh kon dat maar.... :O

collega heeft burnout, dus ik ben juist een dag extra gaan werken sinds een paar weken. Ik werk nu dus gemiddeld zo'n 45 tot 50 uur. Ben vermoeid door zwangerschap, huis is een puinzooi en Willem kost ook energie... Darn wat zou ik graag een paar dagen doorslapen

Ach ja, voor ik het weet heb ik verlof en kan ik bijkomen :Y Al vermoed ik dat ik dan weer zoveel last van nesteldrang krijg dat ik de hele dag loop te drentelen door het huis :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:24:52 #173
30252 Soempie
Procreating
pi_102729726
Oh, alcoholvrij..daar had ik nog niet eens aan gedacht. :D

Kuukske ik zit bij De Ooievaar: http://www.verloskundigenbreda.nl/ Vind het er heel prettig en het is lekker dichtbij. En jij?

flugeltje :D Hopelijk wordt het met de weken snel minder vermoeiend.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:25:51 #174
30252 Soempie
Procreating
pi_102729754
45 tot 50 uur. :o
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:26:50 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102729788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
45 tot 50 uur. :o
Tijdelijk he, als ze weer bovenjan is ga ik gewoon weer 36 uur werken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')