quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is er mis met afhaalchineesjes?
Ja dus bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden
Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, de wetenschap dat het bestaat is misschien voor sommigen al heel waardevol.
Goed zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het heel lief bedoeld is hoor![]()
Ik beloof bij deze plechtig dat ik goed op mezelf zal letten, m'n collega gaat volgende week weer therapeutisch aan de slag, als het langer gaat duren allemaal doe ik een stapje terug hoor...
Ik drink (bijna) alles. Taksi, sinas, 7Up, soms een beetje cola om wat lucht eruit te boerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed zo.En ik ben toch benieuwd naar die wijn, dus als het je weer te binnen schiet...
![]()
Wat drinken jullie trouwens? Alleen bij melk heb ik geen last van brandend maagzuur.
Wat fijn meissie! Ik hoop dat mijn vk morgen ook kan zeggen dat ze vast zit, heb nu namelijk nog wel eens het idee dat lekker rondjes aan het draaien is en dat heb ik eigenlijk liever niet meer...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef meissie1595 het volgende:
Gisteren weer check up gehad en Alles was goed. Beeb zit vast in me bekken en baarmoeder was 33 cm.
Sandous, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Been there, done that, got the happypills...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Zie je, ik wíst dat ik vanmorgen iets vergeten was: innepin heeft verlof!
SummerBreeze, wat balen dat jij ook aan het spuiten komt...
flugel, wil jij ook een burnout dan?
Niet teveel hooi op je vork nemen hoor!
TJ, die klossen zijn echt heel fijn met in -en uit bed komen als je last hebt van je bekken.Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze niet alvast zou (laten) halen. Maar ik vind het eng met mijn kleine klauterkabouter...
Toevallig de Chardonnay van Bonne Nouvelle?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden
Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan
EEN FABELTJESKRANT SLINGER?! !!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:49 schreef Kyara het volgende:
Ik heb zojuist de blije doos opgehaald en vond hem flink vol zitten: speen, pamper, avent fles, mini blikjes alcohol vrij bier (wit en rose), mini sudocreme, centrum zwangerschapsvitaminen, 2 paar sokjes, fabeltjeskrant slinger, een of ander doekje dat ik niet kan thuisbrengen en een monster weleda amandelcreme. En de papierwinkel natuurlijk.
quote:
ja eindelijk.. proficiatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 05:54 schreef Sandous het volgende:
Rommeldebommel.
Beeb is er![]()
![]()
Om 2.53:
Jommetje: Adam, 4120, 53cm
Dacht dat k doodging, turbobevalling!!
Kom morgen/straks showen en meer vertellen
![]()
![]()
![]()
Hijs zo zacht, liehief & mooi en ruikt lekker
Ik zat net ook al te kijken. Dat zou dan de enige reden zijn om de doos te bestellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
EEN FABELTJESKRANT SLINGER?! !!!!![]()
. Cooool
.
Ik heb 'm een maand of 4 geleden gehaald. Van mn vorige zwangerschap en net voor ik wist dat we weer zwanger waren. Ik weet niet of ik nu een nieuwe mag aanvragen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat net ook al te kijken. Dat zou dan de enige reden zijn om de doos te bestellen.
Wij vinden die klossen juist heel vervelend. Je bed is ineens echt gigantisch hoog, wiebelt als een gek als een van ons zich omdraait en het uit- en in bed komen vind ik eigenlijk ook best onhandig. En dat terwijl ik lang benquote:TJ, die klossen zijn echt heel fijn met in -en uit bed komen als je last hebt van je bekken.Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze niet alvast zou (laten) halen. Maar ik vind het eng met mijn kleine klauterkabouter...
Dit'volgens mij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Kyara het volgende:
Waarschijnlijk ben je uit de lijst gekickt wegens te weinig posten
Voor de zekerheid even aan de VK vragen... maar ik neem aan dat het meteen weer mag. Na mijn keizersnee ben ik immers ook meteen volgepompt met allerlei sterke pijnstillers. Diclofenac bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand hoelang na de bevalling je weer pijnstillers mag? Dus geen paracetemol maar echt iets sterkers?
Heb giga kiespijn en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht
Ja dat zou je denken.. maar ik mocht gewoon meteen beginnen met borstvoeding, terwijl ik toch best wel high was...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij maakt het alleen uit als je bv geeft.
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik mis mijn klossen![]()
En wbt pijnstillers, bij flesvoeding mag je volgens mij gewoon weer raak slikken hoor
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef bitterend het volgende:
Hihi die doos van Ohra vond ik zo spannend! gelijk foto's gemaakt van alles en mama gebeld om te vragen wat ik met wat moet doenmaar ik ben ook een beetje gek
Ibuprofen volgens mij ook. Die mag je iig niet wanneer je hartproblemen hebt...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.
Poezebeest je bent hier ook welkom hoor. (noord-brabant btw)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Poezebeest het volgende:
Tj; dat heb ik nou ook, zin om te werken, maar helaas mag het niet meerVoordeel is wel dat ik merk dat de rust me wel goed doet, nu nog die bloeddruk laag houden. Heb inmiddels al een koffie slachtoffer gevonden anders was ik wel langsgekomen
Hoewel ik geen idee hebt of je een beetje in de buurt woont, Noord Brabant hierzo.
Innepin; geniet van je verlof! Word je ingeleid vanwege de suiker of mag je doorlopen tot de baby zelf komt?
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Susie mijn moeder is niet Nederlands dus zij was niet bekend met het fenomeen kraampakket! vond het erg leuk om te laten zien
Hier doen we niet aan "doe normaal en doe je al gek genoeg" ofzoquote:
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Wist ik, Frans toch? Maar er foto's van maken? Blijft een beetje gek he?
Niet zo negatief doen kind!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL![]()
Haha dat pakket heb ik ook, ook behalve de knuffel gelijk weggezet. Als ik hem nodig heb moeten ze hem onder de andere dingen uitgraven denk ik, zover heb ik hem verstopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef NotTheSame het volgende:
En vandaag brachten ze het kraampakket! Bij het zien van die knuffel van het CZ was ik nog wel vrolijk, maar toen ik die olifantenluiers etc. allemaal zag. Ik heb de doos weer gauw dichtgedaan en weggezet... Ik moet er nog even niet aan denken!
Nou is het nog wachten op de code van het Kruidvat en dan heb ik geloof ik alles weer binnen.
Kusje voor jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Asyniur het volgende:
Blergh, wat kan een mens zich soms beroerd voelen
Ja want dan kan je er ook nog eens om lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef bitterend het volgende:
[..]
Tja ik kan niet uitleggen bij alles wat het is! makkelijker om te laten zien
Ok, ik ben vet jaloers op die slinger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef Kyara het volgende:
Hier nog ff een fotootje van het hele pakket & de fabeltjeskrant slinger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....
Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]Het is maar een formaliteitje. Wat vraagjes en wensen noteren. Zonde van de vrije uren van je man.
Doos aanvragen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, ik ben vet jaloers op die slinger..
Welnee stelt echt niets voor die intake.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....
Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
Die doos heb ik ook, alleen bij mij was er een speentje in en geen vitaminentabletten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
Die heb ik ook Kyra!! zoooooo schattig![]()
![]()
![]()
Erg leuke doos vond ik het!
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Als hij ervoor vrij moet nemen dan zou ik zeggen doe maar niet schat
maar als ze s'avonds komen dan waarom niet
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een paar weken geleden geen vitamientjes gehad! de rest wel denk ik!
Ik heb nu de blije doos en etos doos, geen zin in kruitvat...of issie nou zo leuk?
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
oh niks spectaculairs dan...i pass!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.
En die fantastische tas met "kruidvat" erop![]()
Och als het voor niks is waarom niet.
Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef bitterend het volgende:
[..]
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)
Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
Oh, dan ga ik toch es even checken of ie er bij mij ook niet in zat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doekje is voor over je schouder, zodat het rustig melk kan opgeven terwijl het tegen je aanhangt![]()
Ik had ook de fabeltjeskrantslinger en dat was al eind vorig jaar denk ik!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Susie het volgende:
Hier was lief er ook niet bij hoor. En vorige week ben ik nog even gebeld door de consulent. Idd zonde van de vrije uren voor je man.
Die fabeltjeskrantslinger heb ik weggegooid.... Sorry Kuukske, anders had je hem mogen hebben!
Ook geen vitamines erin, de rest wel geloof ik.
Ow ja als je bij de gyn loopt en bijna elke keer een echo krijgt dan snap ik het hoor! die van mij zou ook niet komen ervoor...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtend
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.
Hij is 2x meegeweest maar vond zo'n echo maar onduidelijk en vind er dus weinig aan.
Hij is natuurlijk wel meegeweest toen ik een vruchtwaterpunctie had. En hij gaat natuurlijk mee naar de bevallingwaar hij ook lekker tegenop ziet
![]()
Maar hij kan niet wachten tot de kleine er is![]()
LOL, hier gaat het net zo hoor. Inclusief het handjes vasthoudenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
Ik vond het elke keer zo leuk samen naar de echo te kijken, handjes vast houden en naar de kleine te zwaaienwe zijn beetje sentimenteel geloof ik lol
Ik heb het speentje nog niet geprobeerd! als hij niet bevalt mag jij het hebben hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief kreeg altijd vrij van zijn baas als ik op controle moest. Nu ging ie niet elke keer mee. Alleen als de afspraak zo was dat ik de andere kids mee moest nemen.
Maar niemand speentje over?
Als dit echt waar is dan vind ik het nogal een horkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
LOL, hier gaat het net zo hoor. Inclusief het handjes vasthouden![]()
TJ, man probeert hier nog wel onder de bevalling uit te komen. Heeft dat leuke filmbeeld voor ogen dat vader op de gang loopt te ijsberen en dat de dokter hem dan komt feliciteren. Ipod en tijdschriftje mee, kussentje en drankje erbij. Meneer ziet het helemaal zitten. Aint gonna happen
Ohw gottegot ik moet hier zo hard lachen, het is hem preciesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Klinkt als mijn papa!!
Ik stuur altijd de foto's van de echo's door naar de hele familie + schoon familie
Dan weet je dat papa zal bellen om te vragen wat het is dat ik altijd aan het sturen ben![]()
Ik snap er niks van zegt ie!
Dus ik leg uit...kijk er is een neusje, een voet enzovoort...maar hij blijft zeggen "tja als jij het ziet dan is het goed, ik snap het niet"
Hahahahaaaa wat een afschuwelijk ding, mijn kind gaat gewoon niet spugenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, geen slabvoor over je schouder tegen het spugen!
Jij lui dingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
ik heb geen zin om nog een doos aan te vragen en dan te gaan halen...heb al moeite zat om boodschappen te gaan doen
Ik moet nog testen of hij van een speentje houdt en of ik het nodig vind. Dus ja, daar moet je dan nog een aantal weken op wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief kreeg altijd vrij van zijn baas als ik op controle moest. Nu ging ie niet elke keer mee. Alleen als de afspraak zo was dat ik de andere kids mee moest nemen.
Maar niemand speentje over?
Dat ding is echt rete handig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hahahahaaaa wat een afschuwelijk ding, mijn kind gaat gewoon niet spugen![]()
Dat is zijn gevoel voor humor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Faithz het volgende:
Als dit echt waar is dan vind ik het nogal een hork
Als die niet spuugt als een lama dan zal ik aan je denkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat ding is echt rete handig!Mocht je hem nou straks met gebruiken nog niks vinden, mag ik hem dan van je overnemen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Kyara het volgende:
en de ruilhandel van de doosinhoud is begonnen
Edit: het begrip doosinhoud klinkt bij nader inzien nogal ranzig. excuus....![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ow ja als je bij de gyn loopt en bijna elke keer een echo krijgt dan snap ik het hoor! die van mij zou ook niet komen ervoor...
Ik vond het elke keer zo leuk samen naar de echo te kijken, handjes vast houden en naar de kleine te zwaaienwe zijn beetje sentimenteel geloof ik lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |