quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat is er mis met afhaalchineesjes?
Ja dus bedanktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden
Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, de wetenschap dat het bestaat is misschien voor sommigen al heel waardevol.
Goed zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het heel lief bedoeld is hoor![]()
Ik beloof bij deze plechtig dat ik goed op mezelf zal letten, m'n collega gaat volgende week weer therapeutisch aan de slag, als het langer gaat duren allemaal doe ik een stapje terug hoor...
Ik drink (bijna) alles. Taksi, sinas, 7Up, soms een beetje cola om wat lucht eruit te boerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed zo.En ik ben toch benieuwd naar die wijn, dus als het je weer te binnen schiet...
![]()
Wat drinken jullie trouwens? Alleen bij melk heb ik geen last van brandend maagzuur.
Wat fijn meissie! Ik hoop dat mijn vk morgen ook kan zeggen dat ze vast zit, heb nu namelijk nog wel eens het idee dat lekker rondjes aan het draaien is en dat heb ik eigenlijk liever niet meer...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef meissie1595 het volgende:
Gisteren weer check up gehad en Alles was goed. Beeb zit vast in me bekken en baarmoeder was 33 cm.
Sandous, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Been there, done that, got the happypills...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Zie je, ik wíst dat ik vanmorgen iets vergeten was: innepin heeft verlof!
SummerBreeze, wat balen dat jij ook aan het spuiten komt...
flugel, wil jij ook een burnout dan?
Niet teveel hooi op je vork nemen hoor!
TJ, die klossen zijn echt heel fijn met in -en uit bed komen als je last hebt van je bekken.Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze niet alvast zou (laten) halen. Maar ik vind het eng met mijn kleine klauterkabouter...
Toevallig de Chardonnay van Bonne Nouvelle?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden
Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan
EEN FABELTJESKRANT SLINGER?! !!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:49 schreef Kyara het volgende:
Ik heb zojuist de blije doos opgehaald en vond hem flink vol zitten: speen, pamper, avent fles, mini blikjes alcohol vrij bier (wit en rose), mini sudocreme, centrum zwangerschapsvitaminen, 2 paar sokjes, fabeltjeskrant slinger, een of ander doekje dat ik niet kan thuisbrengen en een monster weleda amandelcreme. En de papierwinkel natuurlijk.
quote:
ja eindelijk.. proficiatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 05:54 schreef Sandous het volgende:
Rommeldebommel.
Beeb is er![]()
![]()
Om 2.53:
Jommetje: Adam, 4120, 53cm
Dacht dat k doodging, turbobevalling!!
Kom morgen/straks showen en meer vertellen
![]()
![]()
![]()
Hijs zo zacht, liehief & mooi en ruikt lekker
Ik zat net ook al te kijken. Dat zou dan de enige reden zijn om de doos te bestellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
EEN FABELTJESKRANT SLINGER?! !!!!![]()
. Cooool
.
Ik heb 'm een maand of 4 geleden gehaald. Van mn vorige zwangerschap en net voor ik wist dat we weer zwanger waren. Ik weet niet of ik nu een nieuwe mag aanvragen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat net ook al te kijken. Dat zou dan de enige reden zijn om de doos te bestellen.
Wij vinden die klossen juist heel vervelend. Je bed is ineens echt gigantisch hoog, wiebelt als een gek als een van ons zich omdraait en het uit- en in bed komen vind ik eigenlijk ook best onhandig. En dat terwijl ik lang benquote:TJ, die klossen zijn echt heel fijn met in -en uit bed komen als je last hebt van je bekken.Ik heb een tijdje getwijfeld of ik ze niet alvast zou (laten) halen. Maar ik vind het eng met mijn kleine klauterkabouter...
Dit'volgens mij ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Kyara het volgende:
Waarschijnlijk ben je uit de lijst gekickt wegens te weinig posten
Voor de zekerheid even aan de VK vragen... maar ik neem aan dat het meteen weer mag. Na mijn keizersnee ben ik immers ook meteen volgepompt met allerlei sterke pijnstillers. Diclofenac bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:16 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet iemand hoelang na de bevalling je weer pijnstillers mag? Dus geen paracetemol maar echt iets sterkers?
Heb giga kiespijn en kan vrijdag pas bij de tandarts terecht
Ja dat zou je denken.. maar ik mocht gewoon meteen beginnen met borstvoeding, terwijl ik toch best wel high was...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:20 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij maakt het alleen uit als je bv geeft.
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik mis mijn klossen![]()
En wbt pijnstillers, bij flesvoeding mag je volgens mij gewoon weer raak slikken hoor
Daar zit wat in; vooral aspirine heeft dat effect, geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nou ik mocht hier vlak na de bevalling alleen paracetemol. Andere pijnstillers zijn te bleodverdunnend en das met een wond van de bevalling niet handig!!
Gelukkig zeg je het zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef bitterend het volgende:
Hihi die doos van Ohra vond ik zo spannend! gelijk foto's gemaakt van alles en mama gebeld om te vragen wat ik met wat moet doenmaar ik ben ook een beetje gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |