abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102729821
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Bavaria. Húúú. Doe maar een Juup hoor :~. Nja, nu niet. Maar ja hè, straks. Over een half jaar.
Ik drink zelf het liefst Hertog Jan, maar dat is er niet alcoholvrij, helaas. Bavaria met alcohol vind ik ook niet te zuipen, maar het is in mijn ogen wel het merk dat un de alcoholvrije hoek jet meest op ècht bier lijkt.
pi_102729857
Sandous, gefeliciteerd met je kleine mannetje *O* Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar doe het maar lekker rustig aan en geniet van je gezinnetje *;

Pff summerbreeze, vervelend dat je moet gaan spuiten -O-
Ik zie veel dames hier posten over een glucosetest. Ik heb dat niet hoeven doen bij Hannah en nu ook weer niet. Wanneer moet je dat dan doen?

Die blikjes bier: ik had laatst zo'n miniblikje Wiekse Rose 0,0% en hoewel ik absoluut niet van bier houd, vond ik dit wel weer lekker. Ter vervanging van een glaasje wijn. Het is wel lekker fris namelijk.

Flugeltje, hallo! Doe eens even wat rustiger aan! Wil je soms dat je baby een groei-achterstand krijgt omdat ze op je werk vinden dat je wel een tandje harder kan?

Oja, hier net de laatste keer checkup (+RAL bloedprikken) bij de vlos gehad. Volgende afspraak staat bij de gyn. De verloskundige vond het niet zo tof geloof ik :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:28:48 #178
30252 Soempie
Procreating
pi_102729859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tijdelijk he, als ze weer bovenjan is ga ik gewoon weer 36 uur werken ;)
Vind het heel knap van je. Die vermoeidheid de eerste maanden vond ik echt slopend en ik werk echt niet veel.

Jupiler en Duvel. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:29:06 #179
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102729867
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:25 schreef Soempie het volgende:
45 tot 50 uur. :o
Nou flugeltje niet normaal :o , geen wonder dat je moe bent
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:30:34 #180
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102729904
Als ik die kleine beeb van mij eruit geperst heb wil ik een lekkere Hoegaarden :9 met citroen :Y
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk

oh en net belden ze van de thuiszorg dat ze morgen die bedverhogers kwamen brengen.Pff waar moet ik die nou weer kwijt :{
Want ik zet ze er pas onder (of laat ze eronder zetten) als ik weeen krijg. Ik ga niet eerder in zo'n "torenbed" snurken :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102729966
Octo, wat is wel RAL? En waarom moet je nu verder bij de gyn zijn?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:32:42 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102729974
Whoewhoe, rustig aan dames... Ik heb het zelf aangeboden, puur omdat mijn collega me lief is en ons werk ook. Ik vertrouw niet veel mensen met ons takenpakket :@

Zodra ik ook maar een heel klein beetje het gevoel krijg dat minifluugs er onder leidt is het accuut voorbij :Y vooralsnog ben ik bij de laatst echo nog een week vooruit gezet, dus met die groei valt het vooralsnog wel mee.

Ik ben alleen gruwelijk moe momenteel, ik werk, eet en slaap momenteel, vandaar ook de teringbende in huis. Martijn is een echte vent wat dat betreft en ziet de rommel gewoon niet liggen. En als hij 'm wel ziet kan ie 'm beter negeren dan ik kan :+

Enfin, nog geen man overboord, ik trek het nog wel. Wil alleen effe slapen :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:33:14 #183
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102729995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik die kleine beeb van mij eruit geperst heb wil ik een lekkere Hoegaarden :9 met citroen :Y
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk

oh en net belden ze van de thuiszorg dat ze morgen die bedverhogers kwamen brengen.Pff waar moet ik die nou weer kwijt :{
Want ik zet ze er pas onder (of laat ze eronder zetten) als ik weeen krijg. Ik ga niet eerder in zo'n "torenbed" snurken :9
Die zijn niet zo heel erg groot hoor... Als je ze plat legt kun je ze onder je bed schuiven ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:33:18 #184
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102729999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk

Hoe hoog moet het zijn bij deze thuiszorg?

Bij ons 65cm en dat haalden we met een extra dekmatras op onze boxspring :)
Trotse mamma :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:37:08 #185
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102730119
Stelletje hormoonbommen hier :{w

Waren jullie al bijna klaar om m'n baas te lynchen :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:38:21 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102730155
hey, waarom gaat het nu over bier?? Heb zo'n zin om weer eens aan de bar te hangen en een lekker biertje te drinken.... En alcoholvrij smaakt toch echt niet lekker, heb hier die mini blikjes ook staan!

Flugel, respect dat je dat red hoor!

TJ, het lijkt mij wel makkelijk ze er alvast onder te hebben, maakt het bed wat makkelijker op dacht ik zo? Lief heeft hier ook rugklachten, dus die dingen staan er nog niet onder, maar van mij mag het wel hoor.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:40:08 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102730202
Ach Susie, eigenlijk is er weinig respectvols aan hoor, ik ben een beetje dom en eigenwijs... ;)

Ik ga die wiekse rose 0,0 een keer proberen denk ik, klinkt wel lekker...
pi_102730207
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Oh kon dat maar.... :O

collega heeft burnout, dus ik ben juist een dag extra gaan werken sinds een paar weken. Ik werk nu dus gemiddeld zo'n 45 tot 50 uur. Ben vermoeid door zwangerschap, huis is een puinzooi en Willem kost ook energie... Darn wat zou ik graag een paar dagen doorslapen

Ach ja, voor ik het weet heb ik verlof en kan ik bijkomen :Y Al vermoed ik dat ik dan weer zoveel last van nesteldrang krijg dat ik de hele dag loop te drentelen door het huis :')
Jeetje! Dat zijn wel veel uren. Respect.
Maar drentelen wegens nesteldrang is veel leuker dan heul veul werkuren maken toch? :7
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:40:32 #189
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102730217
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:

:D maar we zijn normaal wel lief hoor :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:42:00 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102730253
Wieckse vind ik normaal al lekkerder dan Bavaria, dus misschien is die alcoholvrij wel lekker? De Bavaria vond ik niets aan in ieder geval.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:42:45 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102730282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die zijn niet zo heel erg groot hoor... Als je ze plat legt kun je ze onder je bed schuiven ;)
Ohw ok dat is wel makkelijk dan

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef Faithz het volgende:

[..]

Hoe hoog moet het zijn bij deze thuiszorg?

Bij ons 65cm en dat haalden we met een extra dekmatras op onze boxspring :)
uh geen idee meer, ze wees in ieder geval een heel eind naar boven met haar centimeter in haar hand.
Dat red ik niet met een matrasje erop en we hebben ook geen boxspring.
Rayen 2½ jaar!
pi_102730289
Flugel, weet je wat het is: je bent nu al erg moe, je hebt een dreumes en je bent bezig een kindje te bakken en je gaat NOG harder werken. Dan steven je wel een beetje af op een instorting imho. *ervaring heeft :X
Echt niet vervelend bedoeld ofzo, maar let alsjeblieft goed op jezelf. :*

SB, RAL prikken is om te bepalen of er antistoffen in mijn bloed zitten (ik heb bloedgroep O- ). Ze bepalen ook gelijk de bloedgroep van de baby. Als die wel rhesuspositief is dan krijgen we geloof ik een prikje.
Ik moet over naar de gyn vanwege dat ijzertekort+mijn gastric bypass (waar ik vorige zwangerschap een complicatie van had). Ze willen het graag extra in de gaten houden.
pi_102730295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oh, alcoholvrij..daar had ik nog niet eens aan gedacht. :D

Kuukske ik zit bij De Ooievaar: http://www.verloskundigenbreda.nl/ Vind het er heel prettig en het is lekker dichtbij. En jij?

flugeltje :D Hopelijk wordt het met de weken snel minder vermoeiend.
Bij Vita Verloskundigen, die is voor ons weer lekker dichtbij :).
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik drink zelf het liefst Hertog Jan, maar dat is er niet alcoholvrij, helaas. Bavaria met alcohol vind ik ook niet te zuipen, maar het is in mijn ogen wel het merk dat un de alcoholvrije hoek jet meest op ècht bier lijkt.
Oh HJ. Ja. Hou op.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:45:03 #194
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102730350
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef octopussy het volgende:
Flugel, weet je wat het is: je bent nu al erg moe, je hebt een dreumes en je bent bezig een kindje te bakken en je gaat NOG harder werken. Dan steven je wel een beetje af op een instorting imho. *ervaring heeft :X

SB, RAL prikken is om te bepalen of er antistoffen in mijn bloed zitten (ik heb bloedgroep O- ). Ze bepalen ook gelijk de bloedgroep van de baby. Als die wel rhesuspositief is dan krijgen we geloof ik een prikje.
Ik weet ook dat het heel lief bedoeld is hoor :Y :*

Ik beloof bij deze plechtig dat ik goed op mezelf zal letten, m'n collega gaat volgende week weer therapeutisch aan de slag, als het langer gaat duren allemaal doe ik een stapje terug hoor...
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:45:24 #195
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102730358
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:

:Y *O* ~O> :9

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef Susie het volgende:
hey, waarom gaat het nu over bier?? Heb zo'n zin om weer eens aan de bar te hangen en een lekker biertje te drinken.... En alcoholvrij smaakt toch echt niet lekker, heb hier die mini blikjes ook staan!

Flugel, respect dat je dat red hoor!

TJ, het lijkt mij wel makkelijk ze er alvast onder te hebben, maakt het bed wat makkelijker op dacht ik zo? Lief heeft hier ook rugklachten, dus die dingen staan er nog niet onder, maar van mij mag het wel hoor.
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL :+ :9
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:46:27 #196
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102730388
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden :Y

Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan :+
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:47:14 #197
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102730416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

[..]

Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL :+ :9
En wat is er mis met afhaalchineesjes?
pi_102730422
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden :Y

Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan :+
Nouja, de wetenschap dat het bestaat is misschien voor sommigen al heel waardevol.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:47:46 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102730430
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef octopussy het volgende:

Ik moet over naar de gyn vanwege dat ijzertekort+mijn gastric bypass (waar ik vorige zwangerschap een complicatie van had). Ze willen het graag extra in de gaten houden.
Hej Octopussy ik heb ook 0-, paar weken terug heb ik al zo'n spuitje gehad, er zwierven toch wat antistoffen door mijn bloed.

En dat ijzertekort krijg ik ook maar niet weg dus zit nog steeds aan de pillen waarvan je lekkere stinkende zwarte ****** kado krijgt :|W :W >:)
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:48:11 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102730444
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

[..]

PostNL ook niet? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')