Ik drink zelf het liefst Hertog Jan, maar dat is er niet alcoholvrij, helaas. Bavaria met alcohol vind ik ook niet te zuipen, maar het is in mijn ogen wel het merk dat un de alcoholvrije hoek jet meest op ècht bier lijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bavaria. Húúú. Doe maar een Juup hoor. Nja, nu niet. Maar ja hè, straks. Over een half jaar.
Vind het heel knap van je. Die vermoeidheid de eerste maanden vond ik echt slopend en ik werk echt niet veel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tijdelijk he, als ze weer bovenjan is ga ik gewoon weer 36 uur werken
Die zijn niet zo heel erg groot hoor... Als je ze plat legt kun je ze onder je bed schuivenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik die kleine beeb van mij eruit geperst heb wil ik een lekkere Hoegaardenmet citroen
![]()
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk
oh en net belden ze van de thuiszorg dat ze morgen die bedverhogers kwamen brengen.Pff waar moet ik die nou weer kwijt![]()
Want ik zet ze er pas onder (of laat ze eronder zetten) als ik weeen krijg. Ik ga niet eerder in zo'n "torenbed" snurken![]()
Hoe hoog moet het zijn bij deze thuiszorg?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:30 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik die kleine beeb van mij eruit geperst heb wil ik een lekkere Hoegaardenmet citroen
![]()
Héérrrlijkkkkkkkkkkkkkk
oh en net belden ze van de thuiszorg dat ze morgen die bedverhogers kwamen brengen.Pff waar moet ik die nou weer kwijt![]()
Want ik zet ze er pas onder (of laat ze eronder zetten) als ik weeen krijg. Ik ga niet eerder in zo'n "torenbed" snurken![]()
Jeetje! Dat zijn wel veel uren. Respect.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh kon dat maar....
collega heeft burnout, dus ik ben juist een dag extra gaan werken sinds een paar weken. Ik werk nu dus gemiddeld zo'n 45 tot 50 uur. Ben vermoeid door zwangerschap, huis is een puinzooi en Willem kost ook energie... Darn wat zou ik graag een paar dagen doorslapen
Ach ja, voor ik het weet heb ik verlof en kan ik bijkomenAl vermoed ik dat ik dan weer zoveel last van nesteldrang krijg dat ik de hele dag loop te drentelen door het huis
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Stelletje hormoonbommen hier
Waren jullie al bijna klaar om m'n baas te lynchen
Ohw ok dat is wel makkelijk danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die zijn niet zo heel erg groot hoor... Als je ze plat legt kun je ze onder je bed schuiven
uh geen idee meer, ze wees in ieder geval een heel eind naar boven met haar centimeter in haar hand.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hoe hoog moet het zijn bij deze thuiszorg?
Bij ons 65cm en dat haalden we met een extra dekmatras op onze boxspring
Bij Vita Verloskundigen, die is voor ons weer lekker dichtbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:24 schreef Soempie het volgende:
Oh, alcoholvrij..daar had ik nog niet eens aan gedacht.![]()
Kuukske ik zit bij De Ooievaar: http://www.verloskundigenbreda.nl/ Vind het er heel prettig en het is lekker dichtbij. En jij?
flugeltjeHopelijk wordt het met de weken snel minder vermoeiend.
Oh HJ. Ja. Hou op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik drink zelf het liefst Hertog Jan, maar dat is er niet alcoholvrij, helaas. Bavaria met alcohol vind ik ook niet te zuipen, maar het is in mijn ogen wel het merk dat un de alcoholvrije hoek jet meest op ècht bier lijkt.
Ik weet ook dat het heel lief bedoeld is hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef octopussy het volgende:
Flugel, weet je wat het is: je bent nu al erg moe, je hebt een dreumes en je bent bezig een kindje te bakken en je gaat NOG harder werken. Dan steven je wel een beetje af op een instorting imho. *ervaring heeft![]()
Echt niet vervelend bedoeld ofzo, maar let alsjeblieft goed op jezelf.![]()
SB, RAL prikken is om te bepalen of er antistoffen in mijn bloed zitten (ik heb bloedgroep O- ). Ze bepalen ook gelijk de bloedgroep van de baby. Als die wel rhesuspositief is dan krijgen we geloof ik een prikje.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef flugeltje het volgende:
Stelletje hormoonbommen hier
Waren jullie al bijna klaar om m'n baas te lynchen
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijkequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef Susie het volgende:
hey, waarom gaat het nu over bier?? Heb zo'n zin om weer eens aan de bar te hangen en een lekker biertje te drinken.... En alcoholvrij smaakt toch echt niet lekker, heb hier die mini blikjes ook staan!
Flugel, respect dat je dat red hoor!
TJ, het lijkt mij wel makkelijk ze er alvast onder te hebben, maakt het bed wat makkelijker op dacht ik zo? Lief heeft hier ook rugklachten, dus die dingen staan er nog niet onder, maar van mij mag het wel hoor.
En wat is er mis met afhaalchineesjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL![]()
Nouja, de wetenschap dat het bestaat is misschien voor sommigen al heel waardevol.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb trouwens een prima alcoholvrije witte wijn gevonden
Ik weet alleen de naam niet meer, dus hebben jullie er geen hol aan
Hej Octopussy ik heb ook 0-, paar weken terug heb ik al zo'n spuitje gehad, er zwierven toch wat antistoffen door mijn bloed.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef octopussy het volgende:
Flugel, weet je wat het is: je bent nu al erg moe, je hebt een dreumes en je bent bezig een kindje te bakken en je gaat NOG harder werken. Dan steven je wel een beetje af op een instorting imho. *ervaring heeft![]()
Echt niet vervelend bedoeld ofzo, maar let alsjeblieft goed op jezelf.![]()
SB, RAL prikken is om te bepalen of er antistoffen in mijn bloed zitten (ik heb bloedgroep O- ). Ze bepalen ook gelijk de bloedgroep van de baby. Als die wel rhesuspositief is dan krijgen we geloof ik een prikje.
Ik moet over naar de gyn vanwege dat ijzertekort+mijn gastric bypass (waar ik vorige zwangerschap een complicatie van had). Ze willen het graag extra in de gaten houden.
PostNL ook niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben een aparte, ik wil geen tierelantijnen aan mijn bed en zeker niet van die lelijke
Eigenlijk wil ik ook geen tierelantijnen aan mijn lichaam daarom ben ik geen zwangerschaps en bevallingsfan, maar helaas leveren ze geen baby';s via DHL![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |