abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102737236
Gek TJ ik lust ook geen koffie meer sinds deze week!!
en inderdaad met foto's erbij kan je beetje om lachen :D

Jipster ik hoop dat je snel naar huis mag!! wat gek dat ze niet weten waarom je bloedt! ze kunnen toch een inwendige echo maken?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:57:36 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102737363
Hier nog ff een fotootje van het hele pakket & de fabeltjeskrant slinger

woensdag 5 oktober 2011 @ 15:59:07 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102737418
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....

Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
pi_102737419
Die heb ik ook Kyra!! zoooooo schattig O+ O+ O+
Erg leuke doos vond ik het!

Die van mij was bij de intake, konden we samen alles bespreken. Ze kwam ook s'avonds dus was geen probleem voor hem om erbij te zijn.
Ze vertelde wat ze doen, en hoeveel uur ze komen. Wat je kan verwachten dus
Rond 37 weken komen ze nog eens of bellen ze denk ik.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102737485
Er zit veel meer in die doos dan enkele maanden geleden
Bij mij zaten er 2 pampers in
Geen fabeltjeskrantslinger
Geen doosje vitamines
pi_102737490
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:57 schreef Kyara het volgende:
Hier nog ff een fotootje van het hele pakket & de fabeltjeskrant slinger

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ok, ik ben vet jaloers op die slinger. -O-.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102737493
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:
Jipster, hopelijk mag je snel naar huis. Wel goed dat ze niet gaan toucheren, zeker na de ervaring van Kleurdoos....

Ik heb zojuist een brief gekregen voor de intake voor de kraamzorg. Mag een afspraak maken. *slik* Is het handig als je partner hierbij aanwezig is? Wat hebben jullie gedaan?
:N Het is maar een formaliteitje. Wat vraagjes en wensen noteren. Zonde van de vrije uren van je man.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102737557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:N Het is maar een formaliteitje. Wat vraagjes en wensen noteren. Zonde van de vrije uren van je man.
:Y
Als hij ervoor vrij moet nemen dan zou ik zeggen doe maar niet schat
maar als ze s'avonds komen dan waarom niet :Y
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:02:20 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102737564
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:00 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ok, ik ben vet jaloers op die slinger. -O-.
Doos aanvragen!
pi_102737566
Dat doekje is voor over je schouder, zodat het rustig melk kan opgeven terwijl het tegen je aanhangt :P

Ik had ook de fabeltjeskrantslinger en dat was al eind vorig jaar denk ik!
The way you rock'n'roll
pi_102737608
Ik heb een paar weken geleden geen vitamientjes gehad! de rest wel denk ik!

Ik heb nu de blije doos en etos doos, geen zin in kruitvat...of issie nou zo leuk?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:03:42 #262
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102737614
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef Kyara het volgende:

Welnee stelt echt niets voor die intake.
Ze vertelt je dat je bed een wolkenkrabber moet worden en meet eventueel op.
Spreekt af hoeveel uur kraamzorg je krijgt.
Ik kreeg nog 2 soort boekjes, die de kraamverzorgster elke dag bij moet houden m.b.t. de baby. (nu weet ik niet of elke kraamzorg zo'n boekje heeft)
En verder vraagt ze nog of je wensen hebt, bij mij vroeg ze bijvoorbeeld of de kraamverzorgster mocht roken, buiten dan.
Dus ik zou er als partner geen vrij voor vragen
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:59 schreef bitterend het volgende:
Die heb ik ook Kyra!! zoooooo schattig O+ O+ O+
Erg leuke doos vond ik het!

Die doos heb ik ook, alleen bij mij was er een speentje in en geen vitaminentabletten.
wel sokjes, altijd handig.
En ook die gekke slab :{
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:03:44 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102737617
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef bitterend het volgende:

[..]

:Y
Als hij ervoor vrij moet nemen dan zou ik zeggen doe maar niet schat
maar als ze s'avonds komen dan waarom niet :Y
Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:04:34 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102737657
Hier was lief er ook niet bij hoor. En vorige week ben ik nog even gebeld door de consulent. Idd zonde van de vrije uren voor je man.

Die fabeltjeskrantslinger heb ik weggegooid.... Sorry Kuukske, anders had je hem mogen hebben!
Ook geen vitamines erin, de rest wel geloof ik.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102737662
TJ, geen slab :D voor over je schouder tegen het spugen!
The way you rock'n'roll
pi_102737675
En als iemand niks doet met de bibispeentjes uit de doos wil Matthias ze wel heel graag :P
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:05:59 #267
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102737710
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een paar weken geleden geen vitamientjes gehad! de rest wel denk ik!

Ik heb nu de blije doos en etos doos, geen zin in kruitvat...of issie nou zo leuk?
Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.
En die fantastische tas met "kruidvat" erop :P
Och als het voor niks is waarom niet.
Rayen 2½ jaar!
pi_102737745
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik denk dat het dat inderdaad het geval gaat zijn. Manlief gaat trouwens ook niet mee naar controles. Wel echo's en als ergens rond week 32 een bevallingsgesprekje plaatsvind dan ook maar verder niet. Vind ik niet zo nodig maar er zijn best veel mannen die steeds mee gaan. Vind ik ook beetje zonde van de tijd....
Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)
pi_102737779
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:05 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Kruidvat zit een pak luiers in, een flesje en een flesje bodycreme of zoiets, that's it.
En die fantastische tas met "kruidvat" erop :P
Och als het voor niks is waarom niet.
oh niks spectaculairs dan...i pass!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:10:08 #270
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102737836
Oh, als het gratis is, dan wil ik het hebben :@
pi_102737869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef bitterend het volgende:

[..]

Hier was hij bij alle echo's (8 weken, 12 combinatie, 16 pret echo, 20 seo, 31 pret echo) voor de rest is hij alleen bij de bevallingsvoorlichting geweest (dit was savonds ook)
Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtend ;)
pi_102737883
_O- ik heb geen zin om nog een doos aan te vragen en dan te gaan halen...heb al moeite zat om boodschappen te gaan doen :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:11:43 #273
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102737885
Bitterend raar he van die koffie, al drink ik nou 1 bakje nog 'sochtends en 1 's avonds.
Maar voor de rest zit ik er niet om te springen.
Ik zit vaak aan de melk met Nesquik erin :9

quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Kyara het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.
Hij is 2x meegeweest maar vond zo'n echo maar onduidelijk en vind er dus weinig aan.
Hij is natuurlijk wel meegeweest toen ik een vruchtwaterpunctie had. En hij gaat natuurlijk mee naar de bevalling :Y waar hij ook lekker tegenop ziet :9
Maar hij kan niet wachten tot de kleine er is O+

Jipster :* :* :* Ik hoop dat je snel naar huis mag, thuis is toch het fijnste.
En net als Kleurdoos hebbe3n ze dus geen idee waar die bloeding vandaan komt, vreemd he, je zou toch zeggen dat ze tegenwoordig daar zo achter kunnen komen.
Als de harde buiken nou ook nog eens minder worden, zijn ze pijnlijk? of dat niet?
Rayen 2½ jaar!
pi_102737886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doekje is voor over je schouder, zodat het rustig melk kan opgeven terwijl het tegen je aanhangt :P

Ik had ook de fabeltjeskrantslinger en dat was al eind vorig jaar denk ik!
Oh, dan ga ik toch es even checken of ie er bij mij ook niet in zat.
pi_102737896
He, die vitamines en dat roze doosje heb ik ook niet gehad! En ik had geen sokjes!
Mazzelkont! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102737919
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Susie het volgende:
Hier was lief er ook niet bij hoor. En vorige week ben ik nog even gebeld door de consulent. Idd zonde van de vrije uren voor je man.

Die fabeltjeskrantslinger heb ik weggegooid.... Sorry Kuukske, anders had je hem mogen hebben!
Ook geen vitamines erin, de rest wel geloof ik.
:o! Wat jammer dat het nu pas ter sprake komt :+. Maar ja, geeft niet. Mocht iemand anders 'm dus nog papierbakwaardig vinden.. PM me maar O-).
pi_102737933
En oh, mijn man gaat ook vaker niet mee hoor. Morgen toevallig omdat we dan een datum prikken en omdat overleggen dan makkelijk kan als hij er bij is ;) Maar de laatste keer dat hij mee was was bij ..eeh.. Volgens mij de 6 weken echo! :o :D
pi_102737946
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Mijn vent is in het begin wel mee geweest naar de vk (1 of 2 keer) en bij de echo's met 10-12-20-27(pret), maar nadat ik elke week in het zkh op controle moest vond hij (en ik ook) niet meer zo nodig... alleen de laatste keer ging ie nog mee, toen was ik precies 40 weken... later die avond waren we er weer, maar toen konden we meteen blijven en was Minke er de volgende ochtend ;)
Ow ja als je bij de gyn loopt en bijna elke keer een echo krijgt dan snap ik het hoor! die van mij zou ook niet komen ervoor...
Ik vond het elke keer zo leuk samen naar de echo te kijken, handjes vast houden en naar de kleine te zwaaien :@ we zijn beetje sentimenteel geloof ik lol
pi_102737969
JD gaat ook mee naar alle echo's hoor. De afspraken bij de vk slaat 'ie over. Hij was er wel bij toen er voor het eerst naar het hartje werd geluisterd.
pi_102738058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat ook nooit mee naar de controles hoor.
Hij is 2x meegeweest maar vond zo'n echo maar onduidelijk en vind er dus weinig aan.
Hij is natuurlijk wel meegeweest toen ik een vruchtwaterpunctie had. En hij gaat natuurlijk mee naar de bevalling :Y waar hij ook lekker tegenop ziet :9
Maar hij kan niet wachten tot de kleine er is O+

_O-
Klinkt als mijn papa!!
Ik stuur altijd de foto's van de echo's door naar de hele familie + schoon familie
Dan weet je dat papa zal bellen om te vragen wat het is dat ik altijd aan het sturen ben _O-
Ik snap er niks van zegt ie!
Dus ik leg uit...kijk er is een neusje, een voet enzovoort...maar hij blijft zeggen "tja als jij het ziet dan is het goed, ik snap het niet"
:D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:17:41 #281
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102738062
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:
Ik vond het elke keer zo leuk samen naar de echo te kijken, handjes vast houden en naar de kleine te zwaaien :@ we zijn beetje sentimenteel geloof ik lol
LOL, hier gaat het net zo hoor. Inclusief het handjes vasthouden O+

TJ, man probeert hier nog wel onder de bevalling uit te komen. Heeft dat leuke filmbeeld voor ogen dat vader op de gang loopt te ijsberen en dat de dokter hem dan komt feliciteren. Ipod en tijdschriftje mee, kussentje en drankje erbij. Meneer ziet het helemaal zitten. Aint gonna happen ~O>
pi_102738100
Mijn lief kreeg altijd vrij van zijn baas als ik op controle moest. Nu ging ie niet elke keer mee. Alleen als de afspraak zo was dat ik de andere kids mee moest nemen.

Maar niemand speentje over?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_102738121
Ik lig in een deuk Kyara mijn man is ook zo _O- _O- _O-
Hij denkt dat de doctor naar de gang zal komen en zeggen ITS A GIRL!!
_O-
pi_102738143
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn lief kreeg altijd vrij van zijn baas als ik op controle moest. Nu ging ie niet elke keer mee. Alleen als de afspraak zo was dat ik de andere kids mee moest nemen.

Ik heb het speentje nog niet geprobeerd! als hij niet bevalt mag jij het hebben hoor :D
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:24:21 #285
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102738273
quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

LOL, hier gaat het net zo hoor. Inclusief het handjes vasthouden O+

TJ, man probeert hier nog wel onder de bevalling uit te komen. Heeft dat leuke filmbeeld voor ogen dat vader op de gang loopt te ijsberen en dat de dokter hem dan komt feliciteren. Ipod en tijdschriftje mee, kussentje en drankje erbij. Meneer ziet het helemaal zitten. Aint gonna happen ~O>
Als dit echt waar is dan vind ik het nogal een hork :o
Trotse mamma :)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:24:40 #286
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102738280
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O-
Klinkt als mijn papa!!
Ik stuur altijd de foto's van de echo's door naar de hele familie + schoon familie
Dan weet je dat papa zal bellen om te vragen wat het is dat ik altijd aan het sturen ben _O-
Ik snap er niks van zegt ie!
Dus ik leg uit...kijk er is een neusje, een voet enzovoort...maar hij blijft zeggen "tja als jij het ziet dan is het goed, ik snap het niet"
:D
Ohw gottegot ik moet hier zo hard lachen, het is hem precies :Y Hilarisch _O-
Maar ik vind het best hoor, hij gaat trouwens wel mee naar de infoavond van het ziekenhuis. Daar moet ik trouwens nog voor bellen.
Haha ik mot nog 7 weken, moet ik maar snel eens doen dan.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, geen slab :D voor over je schouder tegen het spugen!
Hahahahaaaa wat een afschuwelijk ding, mijn kind gaat gewoon niet spugen :r _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef bitterend het volgende:
_O- ik heb geen zin om nog een doos aan te vragen en dan te gaan halen...heb al moeite zat om boodschappen te gaan doen :')
Jij lui ding ;)
Maar om eerlijk te zijn ik moet ook nog zien of ik hem haal, de fles op de foto was groen, en ik haat groen. En lopen gaat niet meer maar waggelen wel, dus ik zal we lzien.

Kyara, mijn vriend heeft wel aangegeven dat hij niet blijft slapen in het ziekenhuis voor dat nachtje. Ik probeer daar zelf ook nog steeds onderuit te komen :9
Maar ik vind het wel leuk en lief dat hij toch bij de bevalling is want oorspronkelijk komt hij uit Tunesie en daar is het niet de gewoonte dat mannen bij de bevalling aanwezig zijn.
Nu is het geen oude vent met oude tradities, maar toch.
Maar we zien er allebei evenveel tegenop.
We denken maar goed a an het eindresultaat wat we mee naar huis krijgen dan :+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:25:58 #287
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102738326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:18 schreef MeNicole2 het volgende:

Ik moet nog testen of hij van een speentje houdt en of ik het nodig vind. Dus ja, daar moet je dan nog een aantal weken op wachten ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102738332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]

Hahahahaaaa wat een afschuwelijk ding, mijn kind gaat gewoon niet spugen :r _O-
Dat ding is echt rete handig! :o Mocht je hem nou straks met gebruiken nog niks vinden, mag ik hem dan van je overnemen? O-)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:26:09 #289
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102738335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Faithz het volgende:
Als dit echt waar is dan vind ik het nogal een hork :o
Dat is zijn gevoel voor humor. :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:26:37 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102738355
en de ruilhandel van de doosinhoud is begonnen _O-

Edit: het begrip doosinhoud klinkt bij nader inzien nogal ranzig. excuus.... :X
pi_102738375
Ik heb de speen van Rienk ook nog, maar ik doe niks weg voor ik het geprobeerd heb!
pi_102738449
Mijn doos inhoud mag over +/- 8 weken uit *O*
Mijn man is nerveuzer voor de bevalling dan ik hoor :D

Kyara mijn man heeft dezelfde humor O+ :Y
Oh en ik heb liever dat mijn man ook niet blijft slapen hoor! lekker naar huis..hij mag dan de definitieve versie van de geboorte kaartjes regelen :Y
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:29:41 #293
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102738475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat ding is echt rete handig! :o Mocht je hem nou straks met gebruiken nog niks vinden, mag ik hem dan van je overnemen? O-)
Als die niet spuugt als een lama dan zal ik aan je denken ;) Maar dat duurt nog effe 7 weken + 2 testweken :P

quote:
17s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Kyara het volgende:
en de ruilhandel van de doosinhoud is begonnen _O-

Edit: het begrip doosinhoud klinkt bij nader inzien nogal ranzig. excuus.... :X
_O-
Als je het goed vind , voed ik graag mijn eigen doosinhoud op :+ _O-
Whahaha uitspraak van de week ^O^ w/
Rayen 2½ jaar!
pi_102738531
Hahahahahaha TJ dr zoon spuugt als een lama ik zie het voor mij _O- _O- _O-
Sta je hem te verschonen word je onder geplast en gespuugd _O- _O-
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:32:05 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102738572
en ondergepoept!
pi_102739512
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ow ja als je bij de gyn loopt en bijna elke keer een echo krijgt dan snap ik het hoor! die van mij zou ook niet komen ervoor...
O+ lieff!

M'n vriend gaat mee voor echo's maar ivm werk ver weg kan hij niet met elke controle mee (Hoeft ook niet)

[frustratiepost]
Vanmiddag gehoord dat m'n lief op uitzending moet naar oorlogsgebied
Voor n paar weken, maar toch.. voel me er wel **** over.
Hij wilde met mij overleggen of hij moest gaan of niet.. 't is z'n werk en hij vind t leuk dus dan moet ie t doen..
En hij zit nu is oost Duitsland., dus echt praten kan nu ook niet..pff! [/frustratiepost]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:02:35 #297
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102739702
He bah Zoe, dat is balen. Wanneer zou hij dan weg moeten? En hoe sta jij er zelf in? Maak je je zorgen als hij daar zit? :*
pi_102739944
Over 4wkn..
Voel me echt super rot, en hij is nu niet bereikbaar, dus ik hoor t nieuws en daar moet ik t mee doen totdat hij morgen thuis komt.
En ik het idee van 'oorlogsgebied' vind ik echt heel naar.. Maak me zeker zorgen (ook al is het daar nu wel wat rustiger, je weet t niet)
Het is zijn eigen keuze dan, hij is al 3x geweest (6mnd en 2x 3mnd) dus hij mag, t hoeft niet
  woensdag 5 oktober 2011 @ 17:13:13 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102740074
Tja, het is normaal al een vervelende situatie maar dat is nu natuurlijk ook weer anders. Je bent nu niet alleen en je zorgen maken is natuurlijk ook niet goed voor de kleine. En hoe zit je straks met je 20 weken echo? Is hij dan wel weer terug?

Hoop dat jullie er morgen in elk geval goed samen over kunnen praten en tot een goede oplossing kunnen komen.
pi_102740163
Met de 20wkn echo is hij terug als het goed is, maar je weet nooit hoe het loopt (kan zijn dat ze langer moeten blijven)... Zullen zien

Bedankt kyara :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')